КОНТРОЛЮЄМО СВІЙ ЧАС ПІД ЧАС РОБОТИ ЗА КОМПЮТЕРОМ
ЗАВДАННЯ З ПРЕДМЕТІВ ДУБЛЮЮТЬСЯ НА БЛОЗІ

6 МАТ


08/09.05.2023

Параграф - 49 (Повторити тему розв'язування задач за допомогою рівнянь)

Зробити - н. 1373, 1375, 1374, 1420, 1438



 15 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ

Тема уроку : Множення раціональних чисел .

Діти , ви вмієте множити натуральні  числа , дробові числа . Сьогодні ви навчитесь  множити раціональні числа . Що нового в даній темі . А нове те , що коли ми множимо два відємних числа , то отримаємо число додатне ( без знака мінус) , а коли множимо числа з різними знаками , то отримуємо число відємне , обовязково ставимо знак мінус . Вам потрібно перечитати  пункт 37 підручника .Звернути увагу на правила .

Пропоную вам переглянути відеоурок

Домашнє завдання: пункт 37 читати , вивчити правила.

Виконати :№№1020 , 1021.



16 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ

Тема уроку: Властивості множення раціональних чисел.

Діти , ви вже вмієте множити раціональні числа . За потреби можна переставляти множники . А якщо  ви перемножаєте  три числа , або більше чисел , то ми використовуємо сполучну властивість множення. Пропоную переглянути відеоурок 

Домашнє завдання: Пункт 38 читати , вивчити властивості

Виконати :№ 1055.





22 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку: Розв*язування рівнянь . Основні властивості рівнянь.

Діти , ми з вами під час  розв’язування  рівнянь бачимо , що кожне  рівняння відрізняється одне від другого записом . Ми звикли з молодших класів , що з лівої сторони у нас невідома , а справа -відома  . Тому кожне із рівнянь потрібно зводити до такого виду . Для цього нам потрібні основні властивості рівнянь . Відео урок:ВИД


Розв'язування рівнянь. 6 клас

Домашнє завдання: параграф   - читати , вивчити властивості , № 1325, 1335.



23 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку: Розв*язування рівнянь . Основні властивості рівнянь .

Діти , на минулому уроці ми з вами познайомилися з основними властивостями рівнянь .На даному уроці продовжуємо розв’язувати рівняння з використанням даних властивостей.

Відео урок:

Рівняння. Основні властивості

Домашнє завдання: параграф   повторити властивості , № 1337 , 1339(1,2,3)




29 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку: Роз*язування задач за допомогою рівнянь.

Діти, у параграфі 49 вашого підручника вам потрібно розглянути приклади розв*язування   задач   1,2 .

ВІДЕО УРОК: 

6 клас. Математика. Розв‘язування задач за допомогою рівнянь (Тиж.1:СР)

Домашнє завдання:  параграф 49 - розглянути приклади задач 1 , 2 , вивчити правило сторінка 242, 243 ,№ 1364,1365.



30 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ ДВА УРОКИ

Тема уроку : Розв*язування задач за допомогою рівнянь.

Діти , ми сьогодні продовжуємо розв*язувати задачі за допомогою рівнянь.  Ви прочитали параграф 49 , розглянули приклади розв’язування задач , вивчили правило за яким складається рівняння до задачі.

Відео урок:

6 клас. Математика. Розв′язування задач за допомогою рівнянь. 

Домашнє завдання: параграф 49 - читаєте , повторюєте правило , № 1366 1367.



5 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку: Розв*язування задач за  допомогою рівнянь.

Діти,  продовжуємо розв’язувати задачі за допомогою рівнянь.

У параграфі 49 підручника сторінка 242, 243 ,  ви розглянули правило , як покроково складати рівняння до задачі . Відео урок: Розв’язування задач за допомогою рівнянь (6 клас. Математика)

Домашнє завдання: параграф 49 – повторити правило сторінка 242 , 243 .№ 1368 , 1369.


                                6 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку:   Розв*язування   задач за допомогою  рівнянь.

Діти, продовжуємо розв’язувати задачі за допомогою рівнянь .Під час розв’язування кожної задачі ви повинні не забувати про правило на яке ми опираємось  ( сторінка 242 , 243 підручника) .Сьогодні   розглянемо задачі № 1371, 1372. Пропоную переглянути відео урок , який допоможе розв’язати дані задачі.  6 клас. Математика. Розв′язування задач за допомогою рівнянь. Урок № 3 (Тиж.9:СР)

Домашнє завдання : параграф 49 , повторити правило , № 1371, 1372.



                           12 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку:  Розв*язування  рівнянь і задач за допомогою рівнянь . Підготовка до контрольної роботи.

Діти , для написання контрольної роботи вам потрібно повторити  основні властивості рівнянь ( параграф 48 ) . Зверніть увагу на таблицю сторінка 237 . Також потрібно перечитати план розв’язування задач за допомогою рівнянь сторінка 242 , 243 .

Перегляньте відео матеріал: Підготовка до контрольної роботи по темі: Розв'язування рівнянь. 6 клас. Математика.


Домашнє завдання: параграф 48 ,49 , № 1390 .1392.



                                   12 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку : Контрольна робота : Рівняння. Розв*язування задач за допомогою рівнянь.

Діти , завдання контрольної роботи : підручник  сторінка 249  з 1 по 9 .

Домашнє завдання:  повторити  :  основні властивості рівнянь ( пароаграф  48) , план розв’язування задач за допомогою рівнянь ( параграф  49).

19 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку  : Перпендикулярні прямі .

Діти , ми з вами повинні звернути увагу на такі поняття: 

  1. ЯКІ ПРЯМІ НАЗИВАЮТЬСЯ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНИМИ ;

  2. ЯК ПОБУДУВАТИ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІ 

  3. ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ ІНСТРУМЕНТІВ МОЖНА ПОБУДУВАТИ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІ ; 

  4. ЯКІ ВІДРІЗКИ І ЯКІ ПРОМЕНІ НАЗИВАЮТЬ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНИМИ;

Пропоную переглянути відео матеріал: Перпендикулярні прямі( д/з 21) 6 клас

Домашнє завдання: параграф 51 , вивчити правила, № 1464, 1465.


                           20 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку :  Паралельні прямі.

Діти , на минулому уроці ви вивчили , які прямі називаються перпендикулярними.

Сьогодні приділимо увагу паралельним прямим.  В повсякденному житті ми навіть не помічаємо, що нас оточують паралельні прямі . Це і: колії залізниці , колеса в автомобілі , сторони підручника…..  . Мабуть  ви помітили , що паралельні прямі – йе прямі , які не перетинаються .

Пропоную переглянути відео матеріал: 6 клас. Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих

Домашнє завдання: параграф 52 , усно відповісти на запитання (сторінка 260), № 1481, 1483.




                                        27 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку : Знаходження координат точок на координатній площині .

Діти , на минулому уроці ви познайомились з координатною площиною.  Знаєте як називаються осі ,  їх кількість , на скільки координатних чвертей розбивають площину осі координат . Сьогодні ми будемо вчитися знаходити координати точок на координатній площині . Це нам потрібно в житті . Пропоную переглянути відео матеріал : 6 математика. Читання точок на координатній площині

Домашнє завдання : параграф 53 читати , № 1498 . 1502.



                                 
                                      26 КВІТНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)
  

Тема уроку: Координатна площина.

Дати, ми з вами знаємо , що таке координатна пряма . Це горизонтальна пряма , яак має початок відліку (0) , напрям(стрілочку) , одиничний відрізок ( може бути різним 1 клітинка , 2 клітинки , ).

Якщо точка розташована на координатній прямій , то вона має свою координату. 

НАПРИКЛАД: кожен учень записаний під певним номером у класному журналі.   А якщо ви прийшли на футбольний матч , то у вашому квитку зазначено номер ряду і місце , на яке ви повинні присісти.

Пропоную переглянути відео матеріал: Координатна площина. Математика 6 клас

Домашнє завдання: параграф 53 , читати , відповіді на запитання в кінці даного параграфа знати усно, № 1493 , 1494, 1496.





                             3 ТРАВНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку: Побудова точок на координатній площині.

Діти , на минулому уроці ви навчилися  знаходити координати точок за малюнками. Сьогодні будемо будувати точки за їхніми координатами.  На сторінці264 підручника розгляньте приклад 4 .  В  даному прикладі   показано , як будувати точку за її координатою. Пропоную переглянути відео матеріал: 6 математика. Побудова точок на координатній площині

Домашнє завдання: параграф 53 ,розглянути приклад 4 , сторінка 264,№ 1507 , 1508, 1518.


                       4 ТРАВНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

Тема уроку:  Побудова фігур на координатній площині.

Діти . на минулому уроці  , ми з вами розглянули , як побудувати  точки на координатній площині за  їх координатами. Сьогодні  почнемо будувати фігури на координатній площині . Хочу звернути вашу увагу , що на координатній площині можна будувати не лише фігури , а й звірів . літаки , вертоліт , відкладаючи точки на координатній площині   і послідовно їх сполучати.  Пропоную переглянути відео матеріал: 6 клас математика Побудова фігур по координатам точок на координатній

Домашнє завдання: параграф  53 , № 1520 , 1521,1531.




                  
                                

                                      10 ТРАВНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)

                 Тема уроку:  Приклади графіків залежностей між величинами.

Діти , на попередніх уроках ви навчилися будувати не лише точки на координатній площині , а й геометричні  фігури .У № 1531 ви побудували дельфіна.
     Сьогодні на уроці ми розглянемо як будувати графіки на координатній площині.
Прикладами графіків є : температура повітря протягом доби , температура тіла хворого , кардіограма серця .... . Пропоную переглянути відео матеріал:

 Домашнє завдання: параграф 54 , розглянути приклади 1 , 2 . 3,  № 1539 , 

1540 , 1541.


                                       11 травня  2022 року ( 2 уроки) 

                                Тема уроку: Побудова графіків.

Діти , на минулому уроці ми з вами почали будувати графіки на координатній площині. Сьогодні ми продовжимо будувати графіки , і за допомогою графіка будемо знаходити невідомі значення величин .
Розглянемо № 1543. В даному завданні , ми повинні за графіком знайти , якою була температура повітря : о 2 год. -  - 4 градуси  морозу ( ви дивитеся по осі   ох напроти 4 вниз по осі оу до перетину з червоною лінією); 
о 6 год.- -2 градуси морозу
о 10 год.-  + 1 градус тепла 
о 14 год.- + 5 градусів тепла 
Діти , не забуваємо , коли йде мова про температуру , то ставимо знаки +   і  - ( + тепло , - мороз)
Але можна записувати , напрклад, 5 градусів мепла . Пропоную переглянути відео матеріал:


Домашнє завдання: параграф 54 ,  № 1545 , 1547.
                 


                                  

                 17 травня  2022 року ( 2 уроки) 

                 Тема уроку: Координатна площина . Підготовка до контрольної роботи .

Діти , на минулих уроках ми з вами навчилися визначати координати точок на координатній площині , будувати точки за своїми координатами , будувати графіки . Сьогоні ми будумо готуватися до контрольної роботи по даній темі .


Домашнє завдання: повторити правила , параграф 51 , 52 , 53 , 54 , № 2 , 3, 4 ,5 , 6 , сторінка 280.


                                          

                                    

                      18 травня  2022 року ( 2 уроки) 

                    Тема уроку: Контрольна робота за тему :

                                      # Координатна площина #

Завдання контрольної роботи : 

Домашнє завдання: повторити правила , параграф 51 . 52 , 53 , 54 .



                      

        24 травня  2022 року ( 2 уроки) 

Тема уроку : Розв*язування вправ на всі дії з раціональними числами.                                 Повторення.

               Діти , ви у 6 класі навчилися додавати , віднімати , множити і ділити раціональні числа . Сьогодні на уроці повторимо правила , як додавати , віднімати, множити і ділити раціональні числа ( параграф 38, 39, 41, 43. 47). Пропоную переглянути відео матеріал:
           
 

                  
Домашнє завдання: параграф 50 , № 1416, 1425, 1430.


            

                        25 травня 2022 року (2 уроки)

Тема уроку: Розв*язування вправ на всі дії зі звичайними  та десятковими дробами.  Повторення.

Діти , у 6 класі ви навчилися додавати , віднімати звичайні дроби з різними знаменниками . Також навчилися множити і ділити звичайні дроби . Сьогодні повторимо як розв*зуються вправи на всі дії зі звичайними та десятковими дробами.  Пропоную переглянути відео матеріал:


Домашнє завдання : параграф 19 , № 469, 473, 482.



                           

                        31 травня 2022 року (2 уроки)

                                     Тема уроку: Контрольна робота за рік.

Діти , ми завершили повторення програмового матеріалу . Тому сьогодні ви пишете контрольну роботу . Завдання контрольної роботи перед вами:

ЗАПИТАННЯ №1 з однією правильною відповіддю .

Знайдіть корінь рівняння  https://fs01.vseosvita.ua/0100ghhd-0305-121x18.gif.

6

12

18

24

ЗАПИТАННЯ №2 Відповідь записуєте після виконання даного завдання .

Знайдіть значення x із пропорції  https://fs01.vseosvita.ua/0100ghk6-86d7-66x42.gif.

ЗАПИТАННЯ №3 з однією правильною відповіддю.

Запишіть усі натуральні дільники числа 48 і виберіть серед них прості. У відповідь запишіть кількість простих дільників. 

0

1

2

3

ЗАПИТАННЯ №4 

Знайдіть число, протилежне кореню рівняння  https://fs01.vseosvita.ua/0100ghn7-d730-156x26.gif.

ЗАПИТАННЯ №5 із заповненням пропусків у тексті .

 

Побудуйте пряму, яка проходить через точки А(2;1) і В(-2;-3) . Знайдіть координати точки перетину цієї прямої з віссю ординат.

х=_ 

у=__ 

ЗАПИТАННЯ №6 з полем для вводу відповіді.

Знайдіть число, 30 % якого становлять 17,5 % від  https://fs01.vseosvita.ua/0100ghq1-d07e-26x42.gif.

ЗАПИТАННЯ №7 із заповненням пропусків у тексті:

На двох тацях було 40 пиріжків. З першої таці переклали на другу 3 пиріжка. Після цього кількість пиріжків на першій таці склала 60 % кількості пиріжків на другій. Скільки пиріжків було на кожній таці спочатку?

Кількість пиріжків на першій таці __ 

Кількість пиріжків на другій таці__ 

 

ЗАПИТАННЯ №8 із заповненням пропусків у тексті:

 

Знайдіть найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне чисел 54 і 36. 

НСД(54; 36) = __ 

НСК(54; 36) = ___ 


Домашнє завдання: Повторити правила , як знайти найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне, параграф 6,7.


.

           1 червня 2022 року ( 2 уроки) 

            Тема уроку : Повторення . Розв"язування вправ.

Діти , ми закінчили вивчати курс математики за 6 клас . Сьогодні проведемо пілсумковий урок . Повторимо теоретичний матеріал , який ми вивчили у 6 класі. Пропоную переглянути відео матеріал : 

Домашнє завданн: повторити теоретичний матеріал , вивчений за рік .












Немає коментарів:

Дописати коментар