08/09.05.2023
Параграф - 49 (Повторити тему розв'язування задач за допомогою рівнянь)
Зробити - н. 1373, 1375, 1374, 1420, 1438
15 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ
Тема уроку : Множення раціональних чисел .
Діти , ви вмієте множити натуральні числа , дробові числа . Сьогодні ви
навчитесь множити раціональні числа . Що
нового в даній темі . А нове те , що коли ми множимо два відємних числа , то
отримаємо число додатне ( без знака мінус) , а коли множимо числа з різними
знаками , то отримуємо число відємне , обовязково ставимо знак мінус . Вам
потрібно перечитати пункт 37 підручника
.Звернути увагу на правила .
Пропоную вам переглянути відеоурок
Домашнє завдання: пункт 37 читати , вивчити
правила.
Виконати :№№1020 , 1021.
Тема уроку: Властивості множення раціональних чисел.
Діти , ви вже вмієте множити раціональні числа . За потреби можна переставляти множники . А якщо ви перемножаєте три числа , або більше чисел , то ми використовуємо сполучну властивість множення. Пропоную переглянути відеоурок
Домашнє завдання: Пункт 38 читати , вивчити
властивості
Виконати :№ 1055.
Тема уроку: Розв*язування рівнянь . Основні властивості рівнянь.
Діти , ми з вами під час розв’язування рівнянь бачимо , що кожне рівняння відрізняється одне від другого записом . Ми звикли з молодших класів , що з лівої сторони у нас невідома , а справа -відома . Тому кожне із рівнянь потрібно зводити до такого виду . Для цього нам потрібні основні властивості рівнянь . Відео урок:ВИД
Розв'язування рівнянь. 6 клас
Домашнє завдання: параграф - читати , вивчити властивості , № 1325, 1335.
Тема уроку: Розв*язування рівнянь . Основні властивості рівнянь .
Діти , на минулому уроці ми з вами познайомилися з основними властивостями рівнянь .На даному уроці продовжуємо розв’язувати рівняння з використанням даних властивостей.
Відео урок:
Рівняння. Основні властивості
…
Домашнє завдання: параграф повторити властивості , № 1337 , 1339(1,2,3)
Тема уроку: Роз*язування задач за допомогою рівнянь.
Діти, у параграфі 49 вашого підручника вам потрібно розглянути приклади розв*язування задач 1,2 .
ВІДЕО УРОК:
6 клас. Математика. Розв‘язування задач за допомогою рівнянь (Тиж.1:СР)
Домашнє завдання: параграф 49 - розглянути приклади задач 1 , 2 , вивчити правило сторінка 242, 243 ,№ 1364,1365.
Тема уроку : Розв*язування задач за допомогою рівнянь.
Діти , ми сьогодні продовжуємо розв*язувати задачі за допомогою рівнянь. Ви прочитали параграф 49 , розглянули приклади розв’язування задач , вивчили правило за яким складається рівняння до задачі.
Відео урок:
6 клас. Математика. Розв′язування задач за допомогою рівнянь.
Домашнє завдання: параграф 49 - читаєте , повторюєте правило , № 1366 1367.
Тема уроку: Розв*язування задач за допомогою рівнянь.
Діти, продовжуємо розв’язувати задачі за допомогою рівнянь.
У параграфі 49 підручника сторінка 242, 243 , ви розглянули правило , як покроково складати рівняння до задачі . Відео урок: Розв’язування задач за допомогою рівнянь (6 клас. Математика)
Домашнє завдання: параграф 49 – повторити правило сторінка 242 , 243 .№ 1368 , 1369.
Тема уроку: Розв*язування задач за допомогою рівнянь.
Діти, продовжуємо розв’язувати задачі за допомогою рівнянь .Під час розв’язування кожної задачі ви повинні не забувати про правило на яке ми опираємось ( сторінка 242 , 243 підручника) .Сьогодні розглянемо задачі № 1371, 1372. Пропоную переглянути відео урок , який допоможе розв’язати дані задачі. 6 клас. Математика. Розв′язування задач за допомогою рівнянь. Урок № 3 (Тиж.9:СР)
Домашнє завдання : параграф 49 , повторити правило , № 1371, 1372.
Тема уроку: Розв*язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь . Підготовка до контрольної роботи.
Діти , для написання контрольної роботи вам потрібно повторити основні властивості рівнянь ( параграф 48 ) . Зверніть увагу на таблицю сторінка 237 . Також потрібно перечитати план розв’язування задач за допомогою рівнянь сторінка 242 , 243 .
Перегляньте відео матеріал: Підготовка до контрольної роботи по темі: Розв'язування рівнянь. 6 клас. Математика.
Домашнє завдання: параграф 48 ,49 , № 1390 .1392.
Тема уроку : Контрольна робота : Рівняння. Розв*язування задач за допомогою рівнянь.
Діти , завдання контрольної роботи : підручник сторінка 249 з 1 по 9 .
Домашнє завдання: повторити : основні властивості рівнянь ( пароаграф 48) , план розв’язування задач за допомогою рівнянь ( параграф 49).
Тема уроку : Перпендикулярні прямі .
Діти , ми з вами повинні звернути увагу на такі поняття:
ЯКІ ПРЯМІ НАЗИВАЮТЬСЯ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНИМИ ;
ЯК ПОБУДУВАТИ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІ
ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ ІНСТРУМЕНТІВ МОЖНА ПОБУДУВАТИ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІ ;
ЯКІ ВІДРІЗКИ І ЯКІ ПРОМЕНІ НАЗИВАЮТЬ ПЕРПЕНДИКУЛЯРНИМИ;
Пропоную переглянути відео матеріал: Перпендикулярні прямі( д/з 21) 6 клас
Домашнє завдання: параграф 51 , вивчити правила, № 1464, 1465.
Тема уроку : Паралельні прямі.
Діти , на минулому уроці ви вивчили , які прямі називаються перпендикулярними.
Сьогодні приділимо увагу паралельним прямим. В повсякденному житті ми навіть не помічаємо, що нас оточують паралельні прямі . Це і: колії залізниці , колеса в автомобілі , сторони підручника….. . Мабуть ви помітили , що паралельні прямі – йе прямі , які не перетинаються .
Пропоную переглянути відео матеріал: 6 клас. Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих
Домашнє завдання: параграф 52 , усно відповісти на запитання (сторінка 260), № 1481, 1483.
Тема уроку : Знаходження координат точок на координатній площині .
Діти , на минулому уроці ви познайомились з координатною площиною. Знаєте як називаються осі , їх кількість , на скільки координатних чвертей розбивають площину осі координат . Сьогодні ми будемо вчитися знаходити координати точок на координатній площині . Це нам потрібно в житті . Пропоную переглянути відео матеріал : 6 математика. Читання точок на координатній площині
Домашнє завдання : параграф 53 читати , № 1498 . 1502.
Тема уроку: Координатна площина.
Дати, ми з вами знаємо , що таке координатна пряма . Це горизонтальна пряма , яак має початок відліку (0) , напрям(стрілочку) , одиничний відрізок ( може бути різним 1 клітинка , 2 клітинки , ).
Якщо точка розташована на координатній прямій , то вона має свою координату.
НАПРИКЛАД: кожен учень записаний під певним номером у класному журналі. А якщо ви прийшли на футбольний матч , то у вашому квитку зазначено номер ряду і місце , на яке ви повинні присісти.
Пропоную переглянути відео матеріал: Координатна площина. Математика 6 клас
Домашнє завдання: параграф 53 , читати , відповіді на запитання в кінці даного параграфа знати усно, № 1493 , 1494, 1496.
Тема уроку: Побудова точок на координатній площині.
Діти , на минулому уроці ви навчилися знаходити координати точок за малюнками. Сьогодні будемо будувати точки за їхніми координатами. На сторінці264 підручника розгляньте приклад 4 . В даному прикладі показано , як будувати точку за її координатою. Пропоную переглянути відео матеріал: 6 математика. Побудова точок на координатній площині
Домашнє завдання: параграф 53 ,розглянути приклад 4 , сторінка 264,№ 1507 , 1508, 1518.
Тема уроку: Побудова фігур на координатній площині.
Діти . на минулому уроці , ми з вами розглянули , як побудувати точки на координатній площині за їх координатами. Сьогодні почнемо будувати фігури на координатній площині . Хочу звернути вашу увагу , що на координатній площині можна будувати не лише фігури , а й звірів . літаки , вертоліт , відкладаючи точки на координатній площині і послідовно їх сполучати. Пропоную переглянути відео матеріал: 6 клас математика Побудова фігур по координатам точок на координатній
Домашнє завдання: параграф 53 , № 1520 , 1521,1531.
10 ТРАВНЯ 2022 РОКУ (ДВА УРОКИ)
Тема уроку: Приклади графіків залежностей між величинами.
Домашнє завдання: параграф 54 , розглянути приклади 1 , 2 . 3, № 1539 ,
1540 , 1541.
11 травня 2022 року ( 2 уроки)
Тема уроку: Побудова графіків.
17 травня 2022 року ( 2 уроки)
Тема уроку: Координатна площина . Підготовка до контрольної роботи .
18 травня 2022 року ( 2 уроки)
Тема уроку: Контрольна робота за тему :
# Координатна площина #
24 травня 2022 року ( 2 уроки)
Тема уроку : Розв*язування вправ на всі дії з раціональними числами. Повторення.
25 травня 2022 року (2 уроки)
Тема уроку: Розв*язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами. Повторення.
Діти , у 6 класі ви навчилися додавати , віднімати звичайні дроби з різними знаменниками . Також навчилися множити і ділити звичайні дроби . Сьогодні повторимо як розв*зуються вправи на всі дії зі звичайними та десятковими дробами. Пропоную переглянути відео матеріал:
31 травня 2022 року (2 уроки)
Тема уроку: Контрольна робота за рік.
ЗАПИТАННЯ №1 з однією правильною відповіддю .
Знайдіть корінь рівняння .
6
12
18
24
ЗАПИТАННЯ №2 Відповідь записуєте після виконання даного завдання .
Знайдіть значення x із пропорції .
ЗАПИТАННЯ №3 з однією правильною відповіддю.
Запишіть усі натуральні дільники числа 48 і виберіть серед них прості. У відповідь запишіть кількість простих дільників.
0
1
2
3
ЗАПИТАННЯ №4
Знайдіть число, протилежне кореню рівняння .
ЗАПИТАННЯ №5 із заповненням пропусків у тексті .
Побудуйте пряму, яка проходить через точки А(2;1) і В(-2;-3) . Знайдіть координати точки перетину цієї прямої з віссю ординат.
х=_
у=__
ЗАПИТАННЯ №6 з полем для вводу відповіді.
Знайдіть число, 30 % якого становлять 17,5 % від .
ЗАПИТАННЯ №7 із заповненням пропусків у тексті:
На двох тацях було 40 пиріжків. З першої таці переклали на другу 3 пиріжка. Після цього кількість пиріжків на першій таці склала 60 % кількості пиріжків на другій. Скільки пиріжків було на кожній таці спочатку?
Кількість пиріжків на першій таці __
Кількість пиріжків на другій таці__
ЗАПИТАННЯ №8 із заповненням пропусків у тексті:
Знайдіть найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне чисел 54 і 36.
НСД(54; 36) = __
НСК(54; 36) = ___
.
Немає коментарів:
Дописати коментар