КОНТРОЛЮЄМО СВІЙ ЧАС ПІД ЧАС РОБОТИ ЗА КОМПЮТЕРОМ
ЗАВДАННЯ З ПРЕДМЕТІВ ДУБЛЮЮТЬСЯ НА БЛОЗІ

3 КЛАС ЛИСТОПАД

 

Фізкультура на 17 жовтня

Тема. Стрибки у довжину з місця.

Розпочинаємо урок з розминки. Виконайте комплекс загально-розвивальних вправ зі скакалкою. Якщо не маєте скакалку, її легко можна замінити будь-яким ремінцем.

Перегляньте відео та повторіть рухи розминки.

https://www.youtube.com/watch?v=PLgw9m-1rEw

 

А тепер пригадайте, як правильно виконувати стрибки у довжину з місця.

Станьте рівненько. Ноги на ширині плечей. Зігніть ноги в колінах. Руки відведіть назад. Виконайте стрибок.

Перегляньте відео та повторіть за зразком.

https://www.youtube.com/watch?v=LGW3ey0oI9k

Повторіть кілька разів. Молодці.

Уроки за 27 листопада 2021 року

Я досліджую світ

Тема: Корисні і шкідливі звички.

Добрий день, діти.

Пригадайте, про що ми говорили на минулому уроці?

Ми говорили про ваш ріст і розвиток, досліджували видимі й невидимі зміни, які відбуваються з вами.

Коли ви складали книжку розвитку і успіху ви дізналися наскільки ви виросли. А щоб ви і надалі росли здоровими і щасливими, необхідно щодня турбуватися про своє здоровя, дотримуватися здорового способу життя. Адже саме те, що ми робимо із дня в день і формує наше здоровя. Ці повторювані дії називаються звичками.

Сьогодні на уроці ми з вами поговоримо про те, які звички є шкідливими, а які – корисними для нашого здоровя.

Прочитайте вірш Олени Левченко

Поки ви ще невеличкі –

Виробляйте добрі звички,

Щоб здоровя зберегти

І щасливими рости.

Є погані звички й гарні.

Хай погані йдуть від нас!

А хороших звичок, славних,

Набувайте, в добрий час!

-         Які ви знаєте корисні звички? (мити руки, вживати корисну їжу, бути ввічдивим і охайним тощо)

-         А шкідливі? (розкидати свої речі, гризти нігті, ручки, олівці, говорити погані слова тощо)

Отже, корисні звички допомагають зберегти здоровя.

Прочитайте у підручнику текс  на с.88.

-         Від чого найбільше залежить наше здоровя і тривалість життя?

-         Які з перерахованих звичок є корисними?

-         Назвіть, які з цих звичок ви маєте.

Набути корисних звичок не завжди легко. Це праця, яка потребує наполегливості, старанності, терплячості. Кажуть, що для набуття нової корисної звички її необхідно виконувати щонайменше 21 день.

Д/З повідомте рідних про своє бажання набути нової корисної звички. Вони можуть вам допомогти, а потім і залучитися до цієї корисної справи.

 

Математика

Тема: Закріплення вивченого

Попрацюйте усно.

1.     Виконайте обчислення виразів:

10 3+ 3=                     99- 9 10 =                       77 1 – 10=

70 : 10 =                        3 10 0=                        10 3 – 30 : 10 =

40 : 10 =                        30 : 5 0 =                        20 : 4 + 4 10 =

2.     Зєднайте вираз із його значенням:

5 7 3 0                            54                      3 10 + 20

(72 – 67) 10                        0                        4 + 5 10

74 – 2 10                          50                          3 8 – 4 6

3.     Закресліть вирази, що не мають змісту:

64 : 8 – 8                        0 : (89 – 75)                      0 : 10

64 : (8 – 8)                     1 : 1 – 1                             10 : 0

4.     Порівняйте:

2 3 … 23                      3 7 …7 3                  4м : 2…. 6м : 3

2 • 6 …62                      3 • х …х • 3                    15л : 5л….15л : 3л

Попрацюйте над задачами

5.     Розвяжіть задачу з буквеними даними

У одному ящику було 12 кг огірків, а в іншому – α кг. Продали 20 кг огірків. Скільки кг огірків залишилося?

Перевірте себе: (12 + α) – 20 кг залишилося

6.     Попрацюйте з дробами на с. 23 робочого зошита. Виконайте № 1, 2, 3.

Д/З закінчіть малюнок велосипеда с.22 і 23 робочого зошита (уважно рахуйте клітинки)

 

Уроки за 26 листопада 2021 року

Я досліджую світ

Тема: Ріст і розвиток людини. Спостереження за ростом і розвитком.

Добрий день, діти. На попередньому уроці ми говорили з вами про тривалість життя людини та особливості вікових етапів її життя.

Сьогодні ми поговоримо про ріст і розвиток людини, тому що протягом свого життя людина росте (тобто збільшується в розмірах) і розвивається, навчаючись чомусь новому.

-         Як ви вважаєте, у якому віці людина росте і розвивається?

За даними науковців, люди ростуть приблизно до 20 років. На відміну від росту, розвиток триває все життя. Ми цього не помічаємо, але одразу після народження ми всі були маленького зросту і майже нічого не вміли робити. Проте, щодня ми вчимося чомусь новому.

Прочитайте у підручнику на с. 87 текст та розгляньте малюнок.

-         Які зміни відбулися з Сергійком?

-         Які з них ми бачимо?

-         Які зміни не можна побачити очима?

-         Які з цих змін відбулися з вами?

-         Які з них є ознакою росту, а які розвитку?

Отже, ріст людини є видимим, а розвиток дуже часто не помітний для оточення з першого погляду.

Виконайте практичне завдання:

Виміряйте свій зріст і масу тіла.

Для того, щоб слідкувати за здоровям потрібно знати свій зріст і масу тіла.

Д/З створіть свою  книгу розвитку так, як показано на с. 90 підручника

 

Математика

Тема: Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач.

Діти, сьогодні на уроці ми поговоримо з вами про дроби. Навчимося їх читати та записувати та знаходити частину від числа.

Пригадайте, як знайти частину від числа? (поділити)

Попрацюйте по підручнику на с. 75 і 76.

Виконайте завдання № 428. Знайдить частину від числа.

Прочитайте числа записні у підручнику № 429

Такі числа  називається дробом.

Число, яке стоїть над рискою дробу, називають чисельником.

Число, яке стоїть під рискою дробу, називають знаменником.

Розгляньте малюнок на с. 75. № 430.

На скільки рівних частин поділено круг?   (на 5)

Скільки частин зафарбовано?    (2)

Отримали дріб дві пяті     

Це означає, що ціле число поділили на 5 рівних частин і взяли 2 такі частини. 5 – це знаменник, а 2 – це чисельник.

Усно виконайте № 431, 432, 433 на с. 76.

Попрацюйте над задачею. № 434.

-         Прочитайте задачу.

-         Що купили?

-          Скільки овочів використали?

-         Чи відоме це число? (ні)

-         Чи можемо ми його знайти?

-         Якою дією?

-         Що запитується в задачі?

-         Чи можемо дати відповідь на запитання?

-         Як знайти скільки овочів залишилося?

Перевірте себе:

-         Як називають число, яке стоїть над рискою дробу? (чисельник)

-         Як називають число, яке стоїть під рискою дробу?  (знаменник)

-         Чо показує чисельник? (на скільки частин поділили)

-         Що показує знаменник? (скільки частин взяли)

Для закріплення цього матеріалу перегляньте відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=kX-e5ZLQsFM

Д/З с. 77 № 436 і 437 Розвязати задачу та записати дроби.      

Уроки за 25 листопада 2021 року

Я досліджую світ

Тема: Скільки живуть тварини. Тривалість життя людини.

Добрий день, діти!

Ми завершили з вами вивчення розділу «Світ людей». Сьогодні ми розпочинаємо новий розділ «Людина та її здоровя». В цьому розділі ви дізнаєтесь про тривалість життя, ріст і розвиток людей, корисні і шкідливі звички та багато цікавого про людину.

Сьогодні ми порівняємо тривалість життя тварин і людини.

Цікаво знати, що у тваринному світі є особини, які живуть лише одну добу. А от гренландська акула може жити близько 400 років.

 Розгляньте діаграму на с 85 підручника.

-         Назвіть тварину із найдовшою і найкоротшою тривалістю життя.

-         Які тварини живуть більше років, ніж черепаха, але менше, ніж гренландська акула?

Виконайте вправу: https://learningapps.org/display?v=pd7atd7uk20 

-         Скільки років, на вашу думку, живе може прожити людина?

Ще 500 років тому вважали старими людей, які дожили до 40 років. У наш час у багатьох країнах люди живуть у доброму здоровї 80 і більше років. Це стало можливим завдяки досягненням науки і дотриманню здорового способу життя.

Розгляньте у підручнику на с. 86 стрічку часу і назвіть етапи життя людини.

-         Знайдіть себе на стрічці часу.

-         Скільки років триває кожен етап?

-         Назвіть наймолодшого і найстаршого члена вашої родини.

-         Скільки їм років?

-         Запитайте у рідних, чи були у вашій родині довгожителі – це люди, які прожили більше як 90 років.

Прочитайте прислівя :

Бережи одяг, поки новий, а здоровя – поки молодий.

З молоду людина росте вгору, а в старості – униз.

-         Як ви їх розумієте?

Д/З Попрацюйте в зошиті- практикумі. Виконайте завдання  на с. 34 і 35.

 

Математика

Тема: Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними.

Сьогодні, діти, ми пригадаємо переставний закон множення та будемо працювати над задачами з буквеними даними.

Почнемо з усного рахунку.

Обчисліть вирази на с. 73 та 74 № 419, № 420.

-         Порівняйте множники і добутки.

-         Що в них спільного, а що відмінного?

-         Розгляньте, як можна зручно обчислити добуток

2 6 5 = 2 5 6= 10 6 = 30

-         Який висновок можна зробити?

Запамятайте: множити числа можна у будь-якому порядку. Результат множення від порядку множників не зміниться.

Попрацюйте в зошиті. № 421 виконайте письмово. Обчисліть добутки, скориставшись переставною властивістю множення.

Сподіваюсь, що ви впорались із завданням.

Попрацюйте над задачами.

-         Прочитайте задачу під номером 422.

-         Як ви вважаєте, який вираз є розв’язанням цієї задачі? Чому?

Перевірте себе:     (30 : 5) 3

Ви розвязали задачу з числовими даними, тепер спробуйте розвязати задачу з буквеними даними

-         Прочитайте задачу під номером 423 (1)

-         Запишіть короткий запис задачі : 3 б. – с кг

                                                         2 б. -  ? кг

-         Це задача на зведення до одиниці.

-         Чи можемо ми зразу відповісти на запитання задачі? (ні)

-         Що можемо дізнатися спочатку?   (Скільки кг меду вміщується в 1 банку?)

-         Як знайдемо?      ( (с : 3) кг в 1 банці)

-         Як дізнатися скільки меду в 2 банках?     (с : 3) 2

-         Запишіть відповідь задачі

-         Прочитайте задачу під номером 423 (2)

-         Запишіть короткий запис задачі : 5 ящ. – b кг

                                                         ? ящ. -  24 кг

-         Чи можемо ми зразу відповісти на запитання задачі? (ні)

-         Що можемо дізнатися спочатку?   (Скільки кг фініків у 1 ящику?)

-         Якою дією? (Діленням, а саме    b : 5)   

-         Якщо стало відомо, що в 1 ящику     b : 5 кг, як дізнатися скільки ящиків потрібно, щоб розкласти 24 кг фініків?    24 : (  b : 5)

-         Запишіть відповідь задачі

Уявіть собі, що ви продавець у магазині. Вам завезли товар: курагу і родзинки.

-         Складіть задачу за даними таблиці № 424

-         Що відомо в задачі?

-         Що можемо знайти?

-         Якою дією?

-         Як знайти загальну масу всього товару?

Ви молодці, гарно  попрацювали.

Д/З на с. 75 № 426, 427 розвязати задачу та виконати порівняння виразів.

 

Українська мова

Тема: Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-.

Діти, сьогодні ми закріпимо наші знання про префікс.

Пригадайте:

-         Що таке префікс?

-         Як пишуться префікси роз-, без-?

-         Як переносяться слова з префіксами роз-, без-?

-         Перед якими буквами пишеться префікс с- ? з-?

Щоб повторити  все, що ми вивчили на попередніх уроках про префікс, виконайте вправу 138 на с. 48 підручника.

-         Прочитайте текст, уставляючи префікси роз-, з-, с- (олівцем у підручнику)

-         Що вас в цьому тексті вразило?

-         Що ви ще знаєте про мурах?

-         Запишіть слова, в яких вставляли префікси в зошит.

-         Перевірте себе: знайшов, розпухло, зробилося, розгладив.

-         Чи використали ви в цій вправі префікс с-?  (ні)

-         Коли пишеться префікс с- ?   (перед к, п, т, ф, х)

Виконайте тестування та перевірте свої знання з даної теми. На тестування зайдіть за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/join?gaemcode=5928625

Д/З с.49 вправа 140. Списати вірш, уставляючи в слова префікси з-, с-.

 

Читання

Тема: Підсумок за темою «Наша слава – Українська держава»

Діти, ми закінчили вивчення великої теми «Наша слава – Українська держава». Дізналися багато цікавого про нашу батьківщину: про козацьку добу і про сучасну Україну, про відомих українців. Читали різні за жанром твори: легенди, вірші, оповідання, статті тощо.

Перевірте свої знання. Дайте відповіді на запитання підручника на с. 42.

Виконайте тестування, натиснувши на дане посилання:

Українці, що підкорили світ     https://wordwall.net/uk/resource/24690547/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%86%d1%96-%d1%89%d0%be-%d0%bf%d1%96%d0%b4%d0%ba%d0%be%d1%80%d0%b8%d0%bb%d0%b8-%d1%81%d0%b2%d1%96%d1%82

 

-         Проведіть дослідження:

Кому із видатних українців установлено найбільше памятників?

Чим відома ця людина?

-         Виконайте практичну роботу:

Складіть план-схему видатних памяток України, які вам хотілося б відвідати.

Складіть «хмару слів» до розділу «Наша слава – Українська держава». Запишіть їх у зошит.

Фізична культура 25.11

Добрий день, діти! Сьогодні пропоную вам пограти в спортивні ігри, не виходячи з дому. Пропоную відеоролик, де показано, як можна пограти в баскетбол чи іншу гру у своїй кімнаті. Будьте уважні та не забувайте про правила техніки безпеки під час виконання вправ!


Сподіваюся вам було цікаво. Дякую за увагу! Дотримуйтесь, будь ласка, рухового режиму дня та будьте здорові!


24 листопада 2021 року

Математика

Тема: Числовий відрізок. Розвязок рівнянь. Задачі на знаходження частини від числа.

Добрий день, діти. Сьогодні ми попрацюємо з числовим відрізком, розв’яжемо кілька рівнянь та задач на знаходження частини від числа.

Почнемо з усного рахунку с. 72 підручника № 410

На числовому відрізку записано числа. Вибери серед них ті, що діляться на 10.

-         Чому саме ці числа ви обрали? (0, 10, 40, 70, 90, 100 – це числа, що закінчуються нулем, а це означає, що вони діляться на 10)

-         Усно обчисліть вирази № 412

Запишемо математичний диктант № 411.

-         Добуток чисел 2 і 3 збільшити в 10 разів          (2 3 10)

-         Різницю чисел 100 і 50 зменшити в 10 разів     (100 - 50) : 10

-         Добуток чисел 10 і різниці чисел 15 і 8             10 (15-8)

-         Частка суми чисел23 і 17 та числа 10                (23+17) : 10

-         Добуток різниці чисел 12 і 7 та числа 10           (12 – 7) 10

-         Добуток чисел 4 і 5 зменшити в 10 разів           4 5 : 10

Пригадайте: як називаються вирази з буквами, числами та математичними знаками? (буквені вирази)

Ось такі буквені вирази, що називаються рівняннями ми і розв’яжемо № 413.

Попрацюємо над задачами.

-         Прочитайте задачу № 414.

-         Про кого ця задача?

-         Що нам відомо про масу вівці?

-         Що ми знаємо про масу ягняти?

-         Що нам потрібно знайти в задачі?

-         Чи можемо зразу відповісти на питання задачі?

-         Чи можемо дізнатися масу ягняти?

-         Якою дією? Як ми знайшли частину від числа?  (100 : 10 = 10 кг)

-         Як дізнатися на скільки кілограмів ягня легше, ніж віця?  (100 – 10 = 90 кг)

Запишіть розвязок задачі.

-         Прочитайте задачу № 415.

-         Чи можна розвязати таку задачу? Чому?

-         Доповніть умову задачі.

-         Розвяжіть її самостійно.

Кому було важко і щось не зрозуміло перегляньте відеоурок, перейшовши за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rRst60FV5IE

Д/З с. 73 № 417, 418 знайти значення виразу та розвязати задачу

 

Українська мова

Тема: Слова з префіксами з-, с-.

Діти, ми вже знаємо з вами, що таке префікси. На попередньому уроці говорили про написання префіксів роз-, без- та про перенос слів з префіксами роз- та без-.

Давайте пригадаємо:

-         Як пишемо префікси роз-, без-?

-         Як переносити слова з префіксами роз-, без-?

Попрацюємо по підручнику на с. 47 та дослідимо коли пишеться префікс з-, а коли с- .

Вправа 132. Виконайте усно.

Прочитайте слова.

Виділіть в них корінь та префікс.

Зробіть висновок, перед якими буквами пишуть префікс с-.

Прочитайте правило.

Запамятайте:  Перед буквами к, п, т, ф, х пишуть префікс с-. Перед усіма іншими буквами пишуть префікс з-

Виконаєте вправу 133 усно.

Прочитайте текст, уставляючи префікси з- або с-.

-         Як ви гадаєте, чи потрібна допомога птахам узимку? Чому?

-         В яких словах ви вставили префікс з-? В яких с-?

Перевірка: (знаходити, збирають, складають, споживають, знайти, скльовують)

Потренуємося правильно записувати префікси з- і с-.

Виконаємо вправу 134 письмово.

Запишіть слова. Утворіть від них нові за допомогою префіксів з-, с-

 За зразком: Клювати – склювати.

Пригадайте, коли пишемо префікс с-, а коли з-?

Для закріплення вивченого перегляньте відеопояснення за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nK0i39Y8Ldk

Д/З с.48 вправа 136, записати 10 слів з префіксами с-, з-. та вивчити правило.

 

Літературне читання

Тема: З вільних інтернет-джерел «Дивовижне поряд». Написання листа- пропозиції до органів місцевого самоврядування щодо створення памятника

Діти, ми багато говорили з вами про видатних людей України, про дивовижні місця, які можна відвідати та запросити своїх зарубіжних гостей. В кожному місті ми можемо побачити щось цікаве, незвичне. Тому, що кожне місто, село, селище має своє обличчя, свою родзинку, тільки її потрібно помітити.

Сьогодні на уроці ми прочитаємо статтю з Інтернету «Дивовижне – поряд» та дізнаємося про цікаві памятники, які є у нас на Україні.

Прочитайте 1 та 2 абзаци. Розгляньте першу світлину.

-         В якому місті відкритий памятник бджолі?

-         Що проводять щороку в Маневичах?

-         У якому році встановили незвичну скульптуру?

Прочитайте 3 абзац. Розгляньте другу світлину.

-         В якому місті знаходиться памятник полтавським галушкам?

-         Що зображено на постаменті?

Прочитайте 4 абзац. Розгляньте третю світлину.

-         Кому встановили памятник у Бердянську?

-         Чому цю рибку називають годувальницею?

-         Що нового ви дізналися зі статті?

-         Чи є у нашому місті незвичайні памятники?

-         Як ви вважаєте, що варто увіковічнити монументом в нашому місті?

Д/З написати лист-пропозицію голові міста, в якому запропонувати свій проєкт памятника. Можна намалювати малюнок. 

Фізична культура 24.11

Фізкультпривіт, дітки! Пропоную вам сьогодні трішки розім’ятись та виконати зарядку! Тілки не забувайте про правила техніки безпеки під час виконання вправ!


Дякую за виконання! Дотримуйтесь, будь ласка, рухового режиму дня та будьте здорові!


Уроки для учнів 3 класу на 23 листопада 2021 року

Літературне читання

Тема: Дослідження медіа «Добрі звірі Марії Приймаченко»

Добрий день, діти. На попередніх уроках ми читали з вами про відому українську художницю Марію Приймаченко.

Пригадайте:

-         Де народилась Марія Приймаченко?

-         Скільки класів закінчила?

-         Кого малювала мисткиня?

-         Коли вперше художниця побачила екзотичних тварин?

-         Про що мріяла Марія Оксентіївна?

-         Як про неї говорили інші художники, режисери?

Чи доводилося вам бувати на виставках художників?

Пропоную побувати на виставці відомої художниці, переглянути відео «Добрі звірі Марії Приймаченко». Перейдіть за цим посиланням:

https://nus.pp-books.com.ua//lv-3-2/s36/

-         Що вам запамяталось?

-         Що вразило?

-         Чому виставка має таку назву?

-         Що ви уявляли, коли дивилися на картини художниці?

Д/З знайти більше інформації про відомих українських художників.

 

Українська мова

Тема: Перенос слів з префіксами роз-, без-.

Діти, сьогодні на уроці ми пригадаємо, що таке префікс, як пишуться префікси роз-, без- та навчимося переносити слова з цими префіксами.

Перегляньте відео «Українська мова. Правопис роз-, без-» за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cKduCr1obSc

-         Що таке префікс?

-         Яку букву пишемо в кінці префіксів роз-, без-?

-         Як переносяться слова з префіксами роз- і без-?

Про це ми сьогодні і поговоримо.

Відкрий підручник на с. 46. Знайдіть вправу 129.

-         Прочитайте текст.

-         Якими ягодами харчуються птахи взимку?

-         Знайдіть в тексті слова з префіксами роз-, без-.

-         Випишіть ці слова, поділяючи їх для переносу.

-         Перевірте себе: (Роз-мальоване, розма-льоване, розмальо-ване, без-листе, безлис-те, без-турботний, безтур-ботний, безтурбот-ний).

-         Що ви помітили?

Запамятайте: При переносі слів префікси роз-, без-, не розриваються!

Для закріплення виконайте вправу 130.

-         Прочитайте слова.

-         Запишіть їх, поділяючи для переносу.

-         Позначте у словах префікси роз-, без-.

-         Пригадайте, чи можна розривати префікси при переносі? (ні)Ф

Д/З с.46 вправа 131. Необхідно виписати слова з префіксами роз-, без- та поділити їх для переносу.

 

Математика

Тема: Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10.

Діти, сьогодні на уроці ми поговоримо з вами про ціну, кількість і вартість та повчимося множити і ділити число на 10.

Попрацюємо усно і пригадаємо як знайти частину від числа.

Виконайте усно на с. 70 № 400

Перевірте себе: Щоб знайти частину від числа, необхідно число поділити на знаменник дробу. 36 : 9 = 4, 36 : 6 = 6, 36 : 4 = 9

 Ми завершуємо з вами вивчати табличку множення і ділення. Сьогодні  складемо таблицю множення і ділення числа 10.

10 + 10 = 20                                                                   10 2 = 20          20 : 10 = 2

10+10+10 = 30                                                               10 3 = 30         30 : 10 = 3

10+10+10+10 = 40                                                         10 4 = 40         40 : 10 = 4

10+10+10+10+10=50                                                     10 5= 50          50 : 10 = 5

10+10+10+10+10+10=60                                               10 6= 60          60 : 10 = 6

10+10+10+10+10+10+10=70                                         10 7 = 70         70 : 10 = 7

10+10+10+10+10+10+10+10= 80                                  10 8 = 80         80 : 10 = 8

10+10+10+10+10+10+10+10+10=90                             10 9 = 90         90 : 10 = 9

10+10+10+10+10+10+10+10+10+10=100                     10 10 = 100    100 : 10 = 10

-         Що ви помітили, складаючи дану таблицю?

Запамятайте:

Щоб помножити число на 10, достатньо до нього справа приписати 0.

Щоб поділити число на 10, достатньо від нього справа відкинути один нуль.

Знаючи цю таблицю, виконайте завдання № 402. Знайдіть значення виразів.

Попрацюймо над задачами на с. 71.

-         Прочитайте задачу № 405.

-         Яка ціна пенала? (90 грн.)

-         Що ми знаємо про ручку? (1/10 вартості пенала)

-         Що потрібно дізнатися? (вартість пенала і ручки разом)

-         Як знайти скільки коштують пенал і ручка разом? (потрібно додати два числа)

-         Чи знаємо ми скільки коштує ручка? (ні)

-         Чи можемо дізнатися? (так)

-         Як знайдемо вартість ручки? (90 : 10 = 9 грн.

-         Коли ми знайшли вартість ручки, можемо дізнатися скільки всього коштує пенал і ручка? Якою дією? (90 + 9 = 99 грн.)

-         Розгляньте задачу № 406.

-         Про що задача?

-         Що відомо?

-         Що потрібно дізнатися?

-         Як дізнатися скільки коштує 10 бубликів, якщо знаємо, що 1 бублик коштує 7 гривень? (710 = 70 грн.)

Такі задачі зазвичай записують у таблиці з ключовими словами: товар, ціна, кількість, вартість.

Розгляньте таблицю № 407.

-         Що ми знаємо про йогурт? (ціна його 10 грн., кількість 3)

-         Як знайти його вартість? (10 3 = 30 грн.)

-         Що ми знаємо про сік? (ціна його 6 грн., купили 10)

-         Як знайти його вартість? (6 10 = 60грн.)

-         Як знайти загальну вартість усього товару? (30 + 60= 90 грн.)

 

Щоб закріпити свої знання перегляньте відео за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=gxt9-8AoN4k

Д/З с. 71 № 408, 409 потрібно розвязати задачу та вирази, вивчити табличку множення і ділення числа 10.

 

Урок технології і дизайну в 3 класі.

 

Тема . Погода вдома.  Смачне чаювання

Обладнання для учнів:  кольоровий двосторонній папір,    ножиці, клей,  простий олівець, лінійка.

 

     Діти, серед різних напоїв, які споживають люди, найвідоміший і найпоширеніший  -  чай. Це корисний напій, який тамує спрагу, знімає втому, додає бадьорості, піднімає настрій, а також сприяє теплому спілкуванню людей.

Перегляньте  відео чайної церемонії в Японії. Перейдіть за посиланням.

 


https://www.youtube.com/watch?v=c9nHHdpj7vU

 

    Сьогодні  ви будете виготовляти  аплікацію в техніці оригамі за зразком.  

Слово «оригамі» виникло в Японії, що означає «мистецтво складання паперу». Тобто ви будете робити аплікацію, способом складання паперу.

 

Перегляньте відео з поетапним виконанням практичної роботи. Перейдіть за посиланням.


https://www.youtube.com/watch?v=klilYod9n3o

 

Виконання практичної роботи

Сподіваюся, ви впоралися.  Молодці!


Уроки для учнів 3 класу за 22 листопада 2021 року

Діагностувальна робота №1 з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

за розділом «Світ людей»

1.     Доповни речення словами з довідки.

Щодня ми отримуємо, зберігаємо, передаємо чи опрацьовуємо інформацію. До прикладу, коли ви читаєте чи дивитеся телевізор - _______________________________ інформацію. Записуєте повідомлення в зошит, фотографуєте, знімаєте на камеру - __________________________ інформацію. Надсилаєте повідомлення чи спілкуєтеся з іншими людьми - __________________________ інформацію. Обираєте маршрут подорожі чи розв’язуєте задачу -_________________________ інформацію .

Довідка: зберігаєте, опрацьовуєте, отримуєте, передаєте.

2.     Познач   кружечком стадних тварин.

Вовк

Вівця

Білка

Мураха

гусак

 3. Обери і познач (розфарбуй квадратики) правильні твердження:

 Інфографіка – це подання інформації у вигляді малюнків, схем, символів, текстів.

□ Шкільна форма – це одяг, який діти вдягають у школі.

□ Самоврядування – це коли учні роблять те, що хочеться.

□ Родинне дерево – це схематичне зображення родинних зв’язків.

□ Сімейні традиції це те, що робить кожну родину особливою .

□ Взаємодія – це коли люди виконують різні дії самостійно.

□ Якщо декілька поколінь займаються однією справою, утворюється професійна династія.

4.У родині Остапенків свято. Івану Петровичу сьогодні 72 роки, його синові Миколі – 37, а онукові - 8.

На скільки років Іван старший за сина? ___________________________________________________

У скільки разів онук молодший за дідуся? ________________________________________________

Скільки років було Миколі, коли народився син? ________________________________________

Яке прізвище, ім’я та по батькові записане у паспорті сина Івана Петровича? _____________________________________________________________________

Ким Іван Петрович є для свого онука? ___________________________________________________

5.З’єднай лініями ролі в команді

Лідер групи ●                                                               ● представляє результати групи

Спікер (доповідач) ●                                                      ● стежить за часом і порядком

Контролер ●                                   ● зачитує завдання та організовує його виконання

Секретар/дизайнер ●                                                                ● записує/оформлює ідеї

6.Впізнай за описом, обведи відповідний кружечок .

Вони створюють пари на все життя, піклуються одне про одного і захищають від ворогів.

● Слони      ● Пінгвіни       ● Лебеді

По черзі висиджують яйця та вирощують пташенят.

● Мурахи       ● Лебеді       ● Пінгвіни

За дитинчатами доглядає усе стадо. Малюки терпляче долають переходи у пошуках їжі.

● Пінгвіни         ● Слони      ● Блакитні кити

Найбільші на планеті й одні з найвідданіших тварин. Вони ніколи не розлучаються.

● Блакитні кити       ● Пінгвіни        ● Слони

7.Запиши від 2-х до 5-ти слів, що починаються з частини «взаємо-»

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

8.Які ти знаєш заклади позашкільної освіти? Запиши.

__________________________________________________________________________

9.Вибери рядок, де зазначено лише ті країни, які межують з Україною. Підкресли його.

Туреччина, Болгарія, Молдова

Нідерланди, Австрія, Румунія

Угорщина, Словаччина, Польща

10. Що таке родинний бюджет? Обери правильну відповідь та підкресли її.

Це доходи.

Це витрати.

Це доходи і витрати сімї за певний період часу.

 

Сподіваюсь, що у тебе все вийшло!

 

Математика

Тема: Множення числа 9 і ділення на 9. Задачі з буквеними даними.

Добрий день, діти. Сьогодні на уроці математики ми повторимо таблиці множення і ділення на 9, Повчимося розвязувати задачі з буквеними даними.

Почнемо з усного рахунку.

Пригадайте, як можна спростити вирази з однаковими доданками? (Вирази з однаковими доданками можна замінити множенням)

Виконаємо № 391 на с. 68 усно.

9+9+9+9+9 - 40= число 9 взяли 5 разів, отже 9 • 5 – 40 = 5

7+7+7+7 + 22= число 7 взяли 4 рази, отже 7 • 4 + 22 = 50

Далі спробуйте самостійно.

Ми розвязували і розглядали числові вирази. Це такі вирази, які складаються з чисел, знаків математичних дій і дужок.

Розгляньте № 392. Перевірте розвязання рівнянь.

Це буквені вирази – вирази, які складені з чисел, букв, знаків математичних дій, дужок.

Сьогодні попрацюємо над задачами з буквеними даними

Розгляньте задачі № 393 на с. 69.

Прочитайте першу задачу. Скільки літрів води у пляшці?  (2 л)

А скільки літрів у каністрі? (в α разів більше)

Як знайти скільки літрів води в каністрі? ( 2 • α )

Цей вираз і буде відповіддю задачі. (Відповідь: 2 • α літрів )

Отже, якщо умова задачі містить буквене дане, то відповідь записують у вигляді виразу.

Розглянь самостійно 2 і 3 задачі. (усно)

Попрацюємо в зошитах.

Запишіть число. Виконайте задачі № 394 та 395.

Прочитайте задачу № 394.

Скільки купили тістечок? ( с)

Скільки купили бубликів? (? на 7 більше)

Як дізнатися скільки бубликів купили, якщо їх більше? (с + 7)

Запишіть відповідь.

Прочитайте задачу № 395

Що виготовляли майстри? (столи і стільці)

Скільки столів вони виготовили? (3)

Що сказано про стільці? (? у b разів більше)

Що потрібно знайти в задачі? (Скільки стільців виготовили майстри?)

Як відповісти на це запитання? (3 • b)

Запишіть відповідь.

Памятайте, якщо умова задачі містить буквене дане, то відповідь записують у вигляді виразу.

Перегляньте відео до уроку

Самостійно розвяжіть номери 396, 398, 399.

 

Літературне читання

Тема: Урок позакласного читання з теми: «Наша слава – Українська держава»

Діти, ми закінчили читати розділ «Наша слава – Українська держава». Прочитали багато творів про Україну: вірші, легенди, оповідання, прислівя, приказки.

Зєднайте частини прислівїв та прочитайте їх.

Козак як птах - •                                       • козаку не біда.

Не хвалися, ідучи в бій, •                        • куля не бере.

Сміливого •                                               • а хвались, ідучи з бою.

Як є хліб і вода - •                                    • знявся та й полетів.

-         Про кого ви прочитали прислівя?

-         Як ви їх розумієте?

-         Складіть асоціативний кущ «Козаки».

Вдома ви читали твори про Україну, козацтво, Київську Русь. Перекажіть їх.

-         Дайте відповіді на запитання:

1)    Хто такий козак?

2) Які відомі українці зображені на грошових купюрах нашої держави?

3) Що тобі про них відомо?

4) Які державні символи України ти знаєш?

5) Які народні символи України ти знаєш?

- Послухайте і перегляньте відео «Легенда про калину»

Д/З Знайдіть і прочитайте легенду про народні символи України (вербу, калину, сонях, вінок тощо)

                                  


  Фізична культура 22.11

Доброго дня, дорогі третьокласники! Рада вітати вас на уроці фізкультури! Пропоную вам виконати розминку. Але перш, ніж почати, я хочу, щоб ви упевнилися, що місця для виконання вправ вам буде достатньо.  Будьте обережні та дотримуйтеся правил техніки безпеки під час виконання вправ.


Дякую за виконання! Дотримуйтесь, будь ласка, рухового режиму дня.


Немає коментарів:

Дописати коментар