КОНТРОЛЮЄМО СВІЙ ЧАС ПІД ЧАС РОБОТИ ЗА КОМПЮТЕРОМ
ЗАВДАННЯ З ПРЕДМЕТІВ ДУБЛЮЮТЬСЯ НА БЛОЗІ

ІІ СЕМЕСТР (1 КЛАС)


Вітаю на сторінці 1 класу. 
Шановні батьки та діти, якщо у Вас виникли питання або ж Ви маєте пропозиції  чи зауваження стосовно опублікованих матеріалів, пишіть в коментарях або на електронну адресу  drychkova87@gmail.com
ДЯКУЮ, ЩО ЗАВІТАЛИ!!!

04 КВІТНЯ 2022р. 

Ядс 

Математика 

Фізкультура 

Технології і дизайн 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Що потрібно рослинам? 

-Добрий день дітки!!! 

Одне одному всміхнімося 

І мерщій до роботи берімося! 

Вправа «Погода» 

-    Яка зараз пора року? 

-    Який місяць? 

-    Яке число? 

-    Тепло чи холодно надворі? 

-    Який стан неба? 

-    Яка температура повітря? 

-    Чи були сьогодні протягом дня опади? 

-Сьогодні на уроці ми говоритимемо про рослини, зокрема про те, що потрібно рослинам. 

-Перегляньте відео 

 

ПІДСУМКИ 

-Рослини - це жива чи нежива природа? 

- Доведіть, що це жива природа. (Вони дихають, ростуть, розмножуються, живляться, помирають.) 

- Що потрібне рослині для життя? (Світло, тепло, вода, ґрунт, вітер) 

-Що дає світло і тепло? (Сонце) 

-Сонце - це жива або нежива природа? 

-Навіщо рослині світло і тепло? 

-Звідки рослини беруть воду? (З ґрунту) 

-Отже, рослини пов’язані з ґрунтовою вологою. 

-Для чого рослинам потрібен вітер? 

-Вода і вітер - це жива або нежива природа? 

Висновок. Жива природа пов’язана з неживою. 

-Що є спільного в усіх рослин? (У усіх рослин є корінь, стебло, листя, квітки, плоди і насіння.) 

 

-Для чого потрібне стебло? (Тримає листя і квітку.) 

-Для чого потрібне листя? (Ловить сонячне проміння, листям рослина дихає.) 

-Для чого потрібна квітка? (У ній утворюються насіння і плоди.) 

-Як ви вважаєте, чи зможе рослина жити без якої-небудь частини? 

Висновок. Усі частини рослини важливі та взаємопов’язані. Це єдиний організм. 

 

-Що нового ви дізналися на уроці? 

- Що є спільного у будові рослин? 

-Де утворюються плоди? 

-Для чого рослині корінь, стебло, листя? 

 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Одиниці довжини. Метр. 

 

Щоб вести кораблі, 

Щоб у небо злітати, 

Треба твердо, як слід. 

Математику знати. 

Математична розминка УСНО 

-Яке число складається з 1 дес. 6 од.? (16) 

-У якому числі 2 од. 1 дес.? (12) 

-У якому числі у розряді десятків 1, в розряді одиниць 3? (13) 

-Яке число попереднє числу 16? (15) 

-У якому числі кількість одиниць 4, а десятків на 3 менше? (14) 

-У якому числі 2 десятки? (20) 

-Яке найменше двоцифрове число. (10) 

 

Математичний диктант 

 

-Сьогодні на уроці ми пригадаємо одиниці вимірювання довжини, такі як мм, см, дм, а також, познайомимося з новою одиницею вимірювання довжини - метром. 

Перегляньте відео 

 



   

Завдання 2 

Висота дуба 10 м, а тополі - 15 м. На скільки метрів тополя вища за дуб? 

Дуб-10м 

Тополя - 15м, на ? м вища 

Розв’язання 

15-10=5(м) 

Відповідь: тополя вища за дуб на 5м. 

 

 

Завдання 3 

Запиши кожну довжину в дециметрах і сантиметрах: 24 см; 68 см; 41 см; 97 см; 75 см; 39 см. 

24см=20см+4см=2дм 4см                      97см=9дм 7см 

68см=60см+8см=6дм 8см                      75см=7дм 5см 

41см=4дм 1см                                          39см=3дм 9см 

 

Завдання 4 

 

-Правильно виміряла відрізок Ганна. Довжина відрізка 4см 

Завдання 5 

Добери знаки (<; >; =). Запиши рівності та нерівності. 

 

 

-Оціни свою роботу на уроці 

 

 

ФІЗКУЛЬТУРА 

Тема. Вправи на розвиток спритності.  Стрибки на скакалці. Рухливі ігри. 

-Перегляньте відео. Виконайте вправи 

 

-Стрибки на скакалці. 



 

-Пограйте у рухливі ігри на свіжому повітрі. 

 

ТЕХНОЛОГІЇ І ДИЗАЙН 

Тема. “Мчать машини по дорозі” Аплікація з геометричних фігур. 

 

Будемо навчатись гарно, 

Швидко, весело і вправно. 

-Пропоную нам стати вправними автомобілістами. Давайте виготовимо аплікацію «Автомобіль». Для цього нам потрібно вирізати різні геометричні фігури. (круги, квадрати, прямокутники, трикутники …) 

-Отже, спробуй створити свій автомобіль (користуйся зразками)