КОНТРОЛЮЄМО СВІЙ ЧАС ПІД ЧАС РОБОТИ ЗА КОМПЮТЕРОМ
ЗАВДАННЯ З ПРЕДМЕТІВ ДУБЛЮЮТЬСЯ НА БЛОЗІ

ІІ СЕМЕСТР (1 КЛАС)


Вітаю на сторінці 1 класу. 
Шановні батьки та діти, якщо у Вас виникли питання або ж Ви маєте пропозиції  чи зауваження стосовно опублікованих матеріалів, пишіть в коментарях або на електронну адресу  drychkova87@gmail.com
ДЯКУЮ, ЩО ЗАВІТАЛИ!!!

04 КВІТНЯ 2022р. 

Ядс 

Математика 

Фізкультура 

Технології і дизайн 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Що потрібно рослинам? 

-Добрий день дітки!!! 

Одне одному всміхнімося 

І мерщій до роботи берімося! 

Вправа «Погода» 

-    Яка зараз пора року? 

-    Який місяць? 

-    Яке число? 

-    Тепло чи холодно надворі? 

-    Який стан неба? 

-    Яка температура повітря? 

-    Чи були сьогодні протягом дня опади? 

-Сьогодні на уроці ми говоритимемо про рослини, зокрема про те, що потрібно рослинам. 

-Перегляньте відео 

 

ПІДСУМКИ 

-Рослини - це жива чи нежива природа? 

- Доведіть, що це жива природа. (Вони дихають, ростуть, розмножуються, живляться, помирають.) 

- Що потрібне рослині для життя? (Світло, тепло, вода, ґрунт, вітер) 

-Що дає світло і тепло? (Сонце) 

-Сонце - це жива або нежива природа? 

-Навіщо рослині світло і тепло? 

-Звідки рослини беруть воду? (З ґрунту) 

-Отже, рослини пов’язані з ґрунтовою вологою. 

-Для чого рослинам потрібен вітер? 

-Вода і вітер - це жива або нежива природа? 

Висновок. Жива природа пов’язана з неживою. 

-Що є спільного в усіх рослин? (У усіх рослин є корінь, стебло, листя, квітки, плоди і насіння.) 

 

-Для чого потрібне стебло? (Тримає листя і квітку.) 

-Для чого потрібне листя? (Ловить сонячне проміння, листям рослина дихає.) 

-Для чого потрібна квітка? (У ній утворюються насіння і плоди.) 

-Як ви вважаєте, чи зможе рослина жити без якої-небудь частини? 

Висновок. Усі частини рослини важливі та взаємопов’язані. Це єдиний організм. 

 

-Що нового ви дізналися на уроці? 

- Що є спільного у будові рослин? 

-Де утворюються плоди? 

-Для чого рослині корінь, стебло, листя? 

 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Одиниці довжини. Метр. 

 

Щоб вести кораблі, 

Щоб у небо злітати, 

Треба твердо, як слід. 

Математику знати. 

Математична розминка УСНО 

-Яке число складається з 1 дес. 6 од.? (16) 

-У якому числі 2 од. 1 дес.? (12) 

-У якому числі у розряді десятків 1, в розряді одиниць 3? (13) 

-Яке число попереднє числу 16? (15) 

-У якому числі кількість одиниць 4, а десятків на 3 менше? (14) 

-У якому числі 2 десятки? (20) 

-Яке найменше двоцифрове число. (10) 

 

Математичний диктант 

 

-Сьогодні на уроці ми пригадаємо одиниці вимірювання довжини, такі як мм, см, дм, а також, познайомимося з новою одиницею вимірювання довжини - метром. 

Перегляньте відео 

 



   

Завдання 2 

Висота дуба 10 м, а тополі - 15 м. На скільки метрів тополя вища за дуб? 

Дуб-10м 

Тополя - 15м, на ? м вища 

Розв’язання 

15-10=5(м) 

Відповідь: тополя вища за дуб на 5м. 

 

 

Завдання 3 

Запиши кожну довжину в дециметрах і сантиметрах: 24 см; 68 см; 41 см; 97 см; 75 см; 39 см. 

24см=20см+4см=2дм 4см                      97см=9дм 7см 

68см=60см+8см=6дм 8см                      75см=7дм 5см 

41см=4дм 1см                                          39см=3дм 9см 

 

Завдання 4 

 

-Правильно виміряла відрізок Ганна. Довжина відрізка 4см 

Завдання 5 

Добери знаки (<; >; =). Запиши рівності та нерівності. 

 

 

-Оціни свою роботу на уроці 

 

 

ФІЗКУЛЬТУРА 

Тема. Вправи на розвиток спритності.  Стрибки на скакалці. Рухливі ігри. 

-Перегляньте відео. Виконайте вправи 

 

-Стрибки на скакалці. 



 

-Пограйте у рухливі ігри на свіжому повітрі. 

 

ТЕХНОЛОГІЇ І ДИЗАЙН 

Тема. “Мчать машини по дорозі” Аплікація з геометричних фігур. 

 

Будемо навчатись гарно, 

Швидко, весело і вправно. 

-Пропоную нам стати вправними автомобілістами. Давайте виготовимо аплікацію «Автомобіль». Для цього нам потрібно вирізати різні геометричні фігури. (круги, квадрати, прямокутники, трикутники …) 

-Отже, спробуй створити свій автомобіль (користуйся зразками) 

 

 

 

МОЛОДЦІ!  



01 КВІТНЯ 2022р. 

Ядс 

Фізкультура 

Письмо 

Читання 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Різноманітний світ рослин 

Добрий день дітки! 

Девіз уроку: 

Не просто слухати, а чути. 👂

Не просто дивитися, а бачити. 👀

Не просто відповідати, а міркувати. 

Дружно і плідно працювати. 

 

-Яка зараз пора року?  (весна) 

- Який місяць?  (квітень) 

- Яке число? (01) 

- Тепло чи холодно надворі? 

- Який стан неба? 

- Чи були сьогодні опади? 

-Сьогодні на  уроці ми будемо говорити про різноманітний світ рослин і їхню будову.                                                                                                                                         

-ПРИГАДАЄМО!   

 -До якої природи належать рослини? (жива природа).  Чому? (Всі живі організми живляться, дихають, ростуть, розмножуються, відмирають.) 

ПІДРУЧНИК с. 88 

 


(Дюймовочка з’явилася на світ з квітки, яку посадили ще зернятком) 


 

(Олія не пропускає кисень в воду, тому рослинка не може дихати і відмирає) 

 

-Перегляньте відео.     

                               


Висновок.  

Усі рослини різні, але їх будова однакова. 

Рослинний світ різноманітний. (Дерева, кущі…) 

 

 

Гра «Так чи ні» 

⦁Дерева, кущі, трави – рослини? 

⦁Айстра – це кущ? 

⦁Дерево має стовбур? 

⦁Кущі нижчі за трави? 

⦁Рослини прикрашають довкілля? 

⦁Калина, смородина, малина – трави? 

⦁Чи потрібно оберігати рослини? 

                                             

 

😊-Я сьогодні на уроці дізнався/лася ...                                                         

 -Мені сподобався урок... 

 -Найбільше мене вразило... 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Всеволод Нестайко “Пробудження” 

Одне одному всміхнімося 

І мерщій до роботи берімося! 

 

-Сьогодні ми поговоримо про ще одного відомого сучасного письменника.  

-Подивіться на його світлини в дитинстві, юності і зрілості. 

 

 - Навіть коли ця людина не посміхається, її очі дивляться на нас хитрувато і весело. 

-Це - Всеволод Зіновійович Нестайко. Він автор веселих пригод хлопців і дівчаток, а також казкових тваринок.  

- Саме із життям і творчістю Всеволода Нестайка ми й познайомимося сьогодні на уроці. 

Всеволод Нестайко написав чимало книжок. Книжки письменника користуються попитом і в сучасних дітей.  

-Прочитайте статтю на с. 54 


 

- Яке ім’я та прізвище цього письменника?  

- Чому варто лише назвати його ім’я, щоб усі - і дорослі, і діти - весело всміхалися?  

- Скільки книжок для дітей написав В. Нестайко? 

-Всеволод Нестайко написав для дітей повісті-казки, які склали серію цікавих книжок: «У країні сонячних зайчиків», «У країні місячних зайчиків», «Чарівне дзеркальце, або Незнайомка з країни сонячних зайчиків». Саме цим книжкам і присвячений вірш Яніки Терещенко «Зайчата».  

-Однією з героїнь у цих книжках є дівчинка Ганнуся, яку змалечку всі називали просто Нуся. Тато навіть склав про свою доню такого віршика:  

Як на тебе гляну, Нуся, 

 - То відразу усміхнуся.  

У Нусі з’явилися два несподівані казкові приятелі - сонячний зайчик Терентій і місячний зайчик Олелько. З дівчинкою та її друзями весь час трапляються пригоди, розказані Всеволодом Нестайком у цих книжках 

 - Сьогодні ми з вами познайомимося із цією дівчинкою, прочитаємо уривок із повісті-казки «В країні місячних зайчиків” (С.55-56) 

-ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО та прочитайте уривок із повісті-казки “Пробудження” с. 55-56 

 


 

ПИСЬМО 

-Ми з вами вже повторили написання майже всіх малих букв. Для цього літери об’єднувалися за спільними основними елементами. 

- Сьогодні ми будемо повторювати написання малих літер  

ч, н, ю, к  

(напишіть рядок цих літер) 

 

-Прочитайте ще раз уважно в букварі (с. 55) друге речення з оповідання Всеволода Нестайка «Пробудження» 



 

-що заглядало у вікно ( сонце);  

- яке було сонце ( веселе, ранкове); 

 -куди заглядало сонце ( у вікно); 

-Запишіть це речення в зошит. 

 

- Знайдіть у тексті Всеволода Нестайка «Пробудження», про що подумала Нуся, розглядаючи у вікно ранкове подвір’я.  

Як добре жити на світі!  

- Скільки слів у цьому реченні? Назвіть кожне слово окремо. ЗАПИШІТЬ. 

 

ТВОРЧА РОБОТА. 

-Зі слів кожного рядка складіть і запишіть речення. 

 опеньки, коло, ростуть, пеньків, восени; 

співала, пісеньку, доньці, мама. 

 

- З яким письменником познайомилися?  

- Чи було вам цікаво, весело на уроці 

- До чого закликає вас письменник у своєму творі? Чи зможете ви виконати його побажання? 

 

 -Розкажіть про свою роботу на уроці 

Сьогодні я дізналася / дізнався…  

Мені було цікаво…  

Мені було важко…  

Я зрозуміла / зрозумів, що…  

Мені захотілося… 

 

ФІЗКУЛЬТУРА 

Тема. Загальнорозвиваючі вправи. Стрибки на скакалці. Рухливі ігри. 

-Перегляньте відео. Виконайте вправи 

 

-Стрибки на скакалці. 

 

-Пограйте у рухливі ігри на свіжому повітрі. 

 



31 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

Математика 

Музика 

Письмо 

Читання 

Образ.мистецтво 

 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Порівняння чисел у межах сотні. Задачі на знаходження невідомого доданка. 

-Добрий день діти! 

Щоб вести кораблі, 

Щоб у небо злітати, 

Треба твердо, як слід. 

Математику знати. 

Математична розминка. 

-порахуйте десятками в порядку зростання; 

- порахуйте десятками в порядку спадання; 

- порахуйте десятками в порядку зростання через один десяток починаючи з 10 або з 20; (10,30,50...) 

-порахуйте десятками в порядку спадання через один десяток починаючи з 100 або 90; (100,80, 60...) 

Каліграфічна хвилинка 

-Запишіть числа більші 25, але менші або дорівнюють 32 (26,27,28,29,30,31,32) 

 

-Скільки дівчаток у класі?(3) 

-Скільки хлопчиків у класі?(7) 

-Кого більше? Отже сьогодні ми будемо так само як учнів у класі порівнювати числа у межах 100, складати нерівності, розв`язувати задачі. 

 

ПРИГАДАЄМО!-Що означає порівняти два числа? (потрібно визначити, яке число більше або менше) 

-Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше іншого? (необхідно від більшого відняти менше) 

 

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ с. 100 

Завдання 1 


 

✅-Трицифрове  число більше ніж двоцифрове та одноцифрове числа.  Отже 100>34 чому?  (бо 100 це трицифрове число, а 34 двоцифрове) 100 >5 чому?   (бо 100 це трицифрове число, а 5 одноцифрове)    


Завдання 2  

-При порівнянні двоцифрових чисел звертаємо увагу на десятки. 

45 і 54 Який знак поставимо і чому? (45<54 у числі 54 десятків більше, ніж у числі 45) 

 

Завдання 3  

✅-Двоцифрове число більше, ніж одноцифрове. Трицифрове  число більше ніж двоцифрове та одноцифрове числа. При порівнянні двоцифрових чисел звертаємо увагу на кількість десятків. Більше те число, в якому більше десятків. Якщо кількість десятків однакова - порівнюємо одиниці. 

 

80  > 18           18-1  > 8 

50  < 100         100-0  = 100 

10+5  < 100     30  > 3  

 

Завдання 4 


 

Запам’ятаємо! Щоб знайти решту завжди потрібно віднімати. 

Білі- 10г. 

Рожеві - ? 

Всього - 17г. 

17-10=7 (г.) 

Відповідь: використали 7 гірлянд з кульками рожевого кольору. 

 

 

 

-Продовжи речення 

Я оцінюю свою роботу… (намалюйте усміхнене сонечко - все було легко і вдавалось, сумне - було важко) 

У мене …настрій, тому що… 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Василь Сухомлинський “Яблуко в осінньому саду” 

Одне одному всміхнімося 

І мерщій до роботи берімося! 

 

-Ми продовжуємо вивчати розділ «Вони писали для тебе». Ви вже знаєте про життя і творчість трьох видатних українських письменників. Назвіть їх. (Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко)  

-Тепер ми розпочинаємо згадувати тих авторів, які писали художні твори для дітей тоді, коли до школи ходили ваші бабусі, дідусі і навіть батьки. 

-Погляньте на портрет і світлини. Це - Василь Олександрович Сухомлинський 




 

-Жив на світі педагог, учений, письменник Василь Олександрович Сухомлинський. Він дуже любив дітей і написав для них багато-багато оповідань і казок.  

-Василь Сухомлинський усе життя працював у школі - вчителем, директором. Його часто називали добротворцем. 

 - Що означає це слово? Кого так називають? (Тих, хто творить добро.) 

- Життя дітей Василь Сухомлинський захищав у грізні роки Другої світової війни. Усе своє життя присвятив вихованню дітей, недарма ж одну зі своїх книжок він назвав «Серце віддаю дітям». 

 

-Тільки-но уявіть собі, книжки Василя Сухомлинського для дорослих - учителів і батьків школярів - перекладені 53 мовами світу. А для вас -дітей він написав півтори тисячі казок і оповідань. 

 

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ с. 51 

-Прочитайте статтю про Василя Сухомлинського  

 

 - Ким був Василь Сухомлинський? 

 - Якою він був людиною? 

 - Про що писав у книжках для дітей?  

- Чого прагнув, про що мріяв педагог? 

 

-Сьогодні ми прочитаємо одне з оповідань Василя Сухомлинського. Там зустрінуться слова, значення яких краще уточнити перед читанням, щоб у тексті все було зрозуміло. 

 - Чи знаєте ви, хто такі близнюки, близнятка? (Діти, брати, сестри, що народилася одночасно в однієї матері. Зазвичай, дуже схожі зовні одне на одного.)  

-Що означає поділити предмет навпіл, на дві половини? (Поділити на дві рівні частини.) 

-Прослухайте оповідання. 

 


-Прочитайте оповідання с.52-53 

-Пригадайте, кого називають дійовими особами, або персонажами творів. (Тих, хто бере участь в описуваних подіях.)  

- Назвіть персонажів оповідання Василя Сухомлинського. Скільки їх? 

 - На якій з ілюстрацій до тексту зображені всі дійові особи оповідання?  


 

- Поміркуйте, які Оля і Ніна - добрі, сором’язливі, веселі, радісні чи байдужі, жадібні? Чому так гадаєте?  

 - А на скільки частин, на вашу думку, краще було розділити яблуко?  

- Поміркуйте, чи може оповідання мати продовження. Спробуйте самі його скласти.  

 

ПИСЬМО 

-Майже всі рукописні літери мають одну незмінну форму написання. І тільки дві рукописні букви інколи її міняють. Пригадайте, які саме. Навіщо це потрібно? (в, ь) 

-Отже, сьогодні ми будемо повторювати написання малої літери в і знака м’якшення відкритої і закритої форм. Напишіть букви  


 

-А тепер запишіть склади та слова з цими літерами: 

 во, вд, ве, вз, ві, вн, вк, вл, вм. 

 

- Пригадайте, яке звукосполучення позначає буква Я. (йа) 

- Яку ще «роботу» виконує ця літера? (пом’якшує попередній приголосний звук) 

 

-Накресліть звукову схемо до слова  

Яблуня  = • ´ — — • = • 

 

-Прочитайте в букварі перший абзац оповідання Василя Сухомлинського «Яблуко в осінньому саду» і знайдіть в тексті всі слова з буквою я.  

Близнятка, Оля, гуляли, яблуневому, сонячний, листя, яблунь, залишилося, листячко 

-Випишіть по 2 слова, у яких буква я має різну позицію. 

 - слова, де буква я стоїть на початку;  

- слова, де буква я стоїть у кінці; 

- слова, де буква я стоїть у середині;  

 

-Прочитайте та запишіть скоромовку. Підкресліть у словах букву Я, я. Які звуки вона позначає в кожному слові?  

Оля яблука трусила,  

Яна яблука носила. 

 А бабуся Явдоха  

Яблук всім дала потроху. 

 

-Які оповідання слухали і читали на уроці? 

 - Хто їхній автор? Що ви знали про нього раніше? А що нове дізналися на уроці? 

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 

Тема. Мистецтво і здоров’я.  

 

-Сьогодні у нас не просто цікавий урок, а смачний. Наша розмова піде про натюрморт. Що ж таке натюрморт? Згодом ми це дізнаємось. 

-Сьогодні ми відправимось з вами у цікаву подорож на планету де всі жителі займаються спортом та ведуть здоровий спосіб життя. А називається ця планета- «Вітамінка» . Також, створимо картину де будуть зображені фрукти та овочі у жанрі «Натюрморт». 

Натюрморт - це зображення  нерухомих, застиглих предметів (квітів, овочів, фруктів). 

-Перегляньте зразки малюнків 




 

-Подивіться відео та спробуйте намалювати натюрморт. 

 


-Що ми сьогодні робили на уроці? 

˗ Що малювали? 

˗ Хто скаже, що таке натюрморт? 

˗ Які кольори ми сьогодні використовували для зображення фруктів? 





30 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

Ядс 

Англійська мова 

Математика 

Письмо 

Читання 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Акваріум 


✋-Добрий день! Давайте розпочнемо наш день з посмішки 😊

Усміхнися всім навколо: 

Небу, сонцю, 🌞квітам,🌼 людям, 

І тоді обов’язково 

День тобі веселим буде! 

👉-Сьогодні ми дізнаємося більше про маленьких водних тваринок. А про кого саме буде йти мова, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку: 

Швидко плавають завзято 

мешканці цієї хати. 

Це не річка і не море — 

стіни в неї геть прозорі. 

-Про кого йшла мова у загадці? 

-Що це за «хата» зі скляними стінами? 

-Сьогодні ми дізнаємося більше про  акваріум та його мешканців. 


 

👉-Перегляньте мультик 👇👇👇👀👀


-Як почували себе риби на початку мультфільму і в кінці? 

-Що необхідно рибам для комфортного життя в акваріумі? 

 

👉ВИСНОВКИ 

  • Воду потрібно міняти, а камінчики та ракушки, що лежать на дні - мити. 

  •  А щоб рибки гарно себе почували і росли їх треба годувати.  

  • Брати рибок до рук чи стукати по стінках акваріума не можна, адже їх це може налякати.  

  • Акваріумні риби дарують радість тим, що за ними можна спостерігати 


👉-Поміркуйте!!! 

 


 




👉-Спробуйте намалювати акваріумних рибок. 👇👇👇

 


-Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці? 

-Що нового ви дізналися? 

-Про що хотіли б дізнатися більше? 

 


МАТЕМАТИКА 

Тема. Числа 21-100. Сотня. 

 

Щоб гроші рахувати, 

Продавати й купувати, 

Треба добре математику знати. 😉

 

👉Математична розминка УСНО 

-Яке число стоїть перед числом 40? (39) 

- Яке число йде за числом 59? (60) 

- Яке число стоїть між 39 і 41? (40) 

- У якому числі 6 дес. і 4 од.? (64) 

-Назвіть всі двоцифрові числа, у яких число одиниць дорівнює нулю.(круглі числа 10,20,30,40...) 

-Скільки у числі 42 десятків; одиниць. 

 

👉Математичний диктант. -Запишіть 

  • числа: 19; 91; 61; 45; 33; 17; 71; 70; 99. 

  • числа: 1 дес. і 2 од.; 6 дес. і 6 од.; 3 дес.; 8 дес. і 7 од. 

  • числа десятого десятка (91,92,93...) 

 

 

-Ми продовжуємо вивчати числа 21 –100, їх склад та утворення, а також удосконалимо ваші вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка. 


👉РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ. С.99 


 

Завдання 1 УСНО 

 

Пригадаємо! Щоб знайти наступне число, потрібно додати 1. 

Завдання 2 УСНО 

 

-Скільки десятків у числі 100? (10) 

-Скількома цифрами записується це число? (трьома)  

-Що означає кожна цифра в записі цього числа? (сотні, десятки, одиниці) 

 

Завдання 4  УСНО 

 

-Яке число утвориться, якщо поміняти цифри місцями? (93=39) 

 

Завдання 5 ПИСЬМОВО 

 

 

Пригадаємо! Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок. 

Груш-5ящ. 

Яблука - ? 

Всього - 15ящ. 

15-5=10(ящ.) 

Відповідь: в кіоск привезли 10 ящиків з яблуками. 

 

Завдання 6 ПИСЬМОВО 

 

-Нам потрібно розкласти число на розрядні доданки  58=50+8          15=10+5 

                                                                                            87=80+7          21=20+1 

                                                                                            66=60+6          49=40+9 

 

👉-Перевір себе. Виконай завдання на сайті “Мій клас” 

https://miyklas.com.ua/TestWorkRun/Preview?jid=tTBItzWduUe5mLufFC-AfA

 

-Що на уроці було найцікавішим? 

- Що на уроці було найважчим? 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Іван Франко “Ріпка” 

 

Всміхається лагідне сонечко 🌞

І дивиться в наше віконечко, 

Проміння своє посилає, 

Нам гарно читати бажає. 

👉-  Ми продовжуємо вивчати розділ «Вони писали для тебе». 

- Про яких видатних українських письменників ми вже говорили на уроках? (Т.Шевченка, Л. Українку) 

 

👉-Сьогодні ми познайомимося ще з одним видатним українським письменником. Погляньте на світлини. Чи відомо вам, хто на них зображений?  

👉 -На портретах зображений Іван Якович Франко - учений, письменник, поет, казкар. На другій світлині  малого Івась - школяр. На першій світлині зображений відомий портрет письменника. 

 

👉-Ще змалечку Івась був обдарований буйною фантазією. Навесні й улітку він любив бігати зеленими луками і сіножатями. Його все цікавило. Усе хотів знати. На все знайти відповідь. Часто Іванко бував у батьківській кузні, спостерігав за нелегкою працею коваля. На шостому році життя батько віддав хлопчика до школи. Там він навчився читати і  писати українською, польською й німецькою мовами. У школі Іван Франко навчався добре, за що отримував нагороди. Багато читав. 


-Що Іван Франко любив у дитинстві? 

 - Що його дивувало?  

- У скільки років пішов до школи?  

- Чого він там навчився? 

- Як він навчався? 

 

👉-Перегляньте відео за збіркою Івана Франка «Коли ще звірі говорили». 👇👇👇👀👀

 


 - Про що ви дізналися? Які із цих казок знаєте?  

- Чи захотілося вам прочитати казки, уривки з яких ви побачили? 

 

👉- Сьогодні ми прочитаємо одну з  казок І. Я. Франка.  Про неї є загадка. 

 На городі виростала,  

Восени велика стала.  

Дід почав усіх гукати:  

«Час красуню витягати!» 

 (Ріпка) 

 

👉-Прочитайте казку. С.49-50 

- З якими дійовими особами казки знайомить вас автор?  

- Знайдіть римовані слова. (Андрушка - Марушка, Мінка - Хвінка, Варварка - Сіроманка.)  

- Як посадив дід ріпку? Прочитайте ті рядки, де про це говориться.  

- Як її доглядав?  

- Якою зростала ріпка? Із чим вона порівнюється спочатку і потім?  

- Чи зрадів дід, коли побачив, якою стала ріпка? Із чого це видно? (Тішиться дід, не знає, де стати.) 

- Кого покликав дід на допомогу? Прочитайте. Чи важко було їм витягати ріпку? Прочитайте рядки, де про це говориться. 

- Кого покликала баба? Як вони працювали? 

 

ПИСЬМО 

👉-Сьогодні ми будемо повторювати написання малих літер, в основі яких є нижня петля - у, д, з. Знайдіть ці букви в рукописній абетці. Запишіть. 

👉-Запишіть склади та слова з цими літерами: зу, ду, уд, од, зо, оз, уз, одуд, зозуля. 

 

👉-Ще раз прочитайте в букварі (с. 49) перше речення казки.  

-Скільки слів у ньому написано з великої літери? Чому?  (в реченні з великої літери написано сім слів :одне  -початок речення, інші - імена людей і клички тварин.)  Ім’я - це особиста назва людини, що дається їй після народження, а кличка - це назва, дана тварині.  

 

👉- Спишіть імена і клички героїв казки в тій послідовності, яка подана в першому реченні тексту. 

 - Не забувайте, що кожне слово треба писати з великої літери. Між словами ставте коми. Після останнього слова поставте крапку. 

Андрушка, Марушка, Мінка, Хвінка, Варварка, Сіроманка. 

 

👉-Знайдіть у казці речення про те, як росла ріпка. Прочитайте його.  

- Із чим порівнювався розмір ріпки, який постійно збільшувався? 

-Запишіть це речення в зошит. 

 

-Поділіть слова на склади :  мишка, буряк, кулак. 

 

😊- З творчістю якого письменника ознайомилися?  

- Що нове про нього дізналися?  

- Яку казку читали в букварі?  

- Назвіть її персонажів: спочатку людей, а потім тварин. 


 



29 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

 

 Фізкультура 

Англійська мова 

Математика 

Письмо 

Читання 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Числа 41-90. Таблиця “Сотня” 

👉-Добрий день діти!!! ✋

Девіз уроку: 

Не просто слухати, а чути. 👂

Не просто дивитися, а бачити.👀 

Не просто відповідати, а міркувати. 

Дружно і плідно працювати. 

👉Математична розминка. УСНО 

-Яке сьогодні число? (29) А яке число було вчора?(28) позавчора? (27)Яке число буде завтра?(30) післязавтра?(31) 

-Назвіть всі числа від 20 до 33; від 40 до 58; від 72 до 99. 

-Назвіть число, в якому: 1 дес. 9 од.; 2 дес. 6 од.; 8 дес. 2 од.; 9 дес. 9 од. 

-Знайти суму чисел 10 і 7. 

-Знайти різницю чисел 20 і 1. 

 

👉Математичний диктант. ПИСЬМОВО 

-Запишіть: 

«сусідів» чисел: 40; 75; 99. 

найбільше двоцифрове число (99) 

числа: 1 дес. і 2 од.; 6 дес. і 6 од.; 3 дес.; 8 дес. і 7 од. 

 

-Сьогодні ми будемо закріплювати ваші знання про числа в межах сотні, а, також, будемо розв’язувати задачі на різницеве порівняння. 

👉Робота за підручником 

Завдання 1 

 

-Порахуйте скільки є десятків кубиків на малюнку та скільки одиниць (7дес.9од.). Яке число отримаємо?(79) 

 

Завдання 2 

 

 

-Пригадаємо числа восьмого десятка: 71,72,73....80. Запишіть ці числа в зошит. 

 

Завдання 4 

 

13+4=17               10+5=15        3+7+1=11            5+2+1=8 

18-8=10                  5+3=8           12-1-1=10           16-6-1-9 

 

Завдання 5 

 

-Скільки волейбольних м’ячів придбали? (14) 

-Скільки баскетбольних? (10) 

-Яке запитання задачі? 

-Як дізнатися, на скільки одне число більше за інше? (від більшого відняти менше) 

 

Волейбольних - 14м’ячів, на ? більше 

Баскетбольних - 10м. 

14>10 

14-10=4(м.) на стільки більше вол., ніж баск. м'ячів 

Відповідь: на 4 м’ячі більше. 

 

Завдання 6 

 

13см=1дм 3 см 

 

-Що найбільше запам’яталося на уроці? 

-Які завдання сподобалися? 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Леся Українка “Три метелики” 

 

Видумуй, пробуй, твори! 

Розум, фантазію прояви! 

Активним і уважним будь 

І про кмітливість не забудь! 😊

👉ПРИГАДАЄМО! 

-Творчість якого поета ми вивчали на попередньому уроці? (Тараса Шевченка.) 

 - Які вірші поета ми вивчали?  

- Які рядки ви запам’ятали? 

 

👉-Сьогодні на уроці ми познайомимося з творчістю видатної української поетеси. З ким саме? Здогадайтеся, розглянувши світлину. 


👉-Це портрети видатної української письменниці Лариси Петрівни Косач, яку всі знають як Лесю Українку. На першій світлині ви бачите маленьку Лесю. Такою вона була, коли написала свій перший вірш.  

     У дитинстві Леся була жвавою й допитливою дівчинкою. У 4 роки навчилася читати. Свій перший вірш Леся написала в 9 років. Юна поетеса підписала його так: «Леся з України» 

 


👉-Прочитайте слова у колонках. Яке слово в кожній із них «зайве»? Як можна назвати кожну групу слів? (квіти, кольори, комахи, пересування в повітрі) 

лілея  

Тюльпан 

 сонечко  

троянда 

Білий 

 Жовтий 

 Смачний 

 червоний 

жучок  

Бабка 

 павучок  

метелик 

літають  

Пурхають 

Кружляють 

 повзають 

 

👉Робота за підручником. С.45 

-Прочитайте текст, дайте відповіді на питання. 

-Коли народилася Леся Українка? 

- Чому вона навчалася вдома?  

- Скільки знала іноземних мов?  

- Скільки років було дівчинці, коли вона написала перший вірш?  

- Чому її почали звати Лесею Українкою? 

 - Про що вона писала у своїх творах? 

 

👉-Прослухайте казку. 


👉-Прочитайте казку “Три метелики”.С.46  

Аналіз 1 частини. 👇

 

- Скільки було метеликів?  

- Якого вони були кольору?  

- Що метелики робили цілий день у великому саду?  

- Чому змінився їхній настрій?  

- Чому метелики не могли повернутися додому?  

- Прочитайте ще раз цей уривок. Поміркуйте, яку його частину треба читати весело, радісно, а яку - сумно. 

 

-До кого звернулися метелики по допу?- Про що вони просили тюльпана?  

-З якою інтонацією будете читати їхнє прохання?  

- Що сказав їм тюльпан?  

- Чому він погодився сховати тільки червоного і жовтого метелика? (Бо сам був червоним із жовтими крапочками).  

- Як повелися метелики, почувши відповідь тюльпана? 

 - З яким настроєм треба читати їхню відповідь тюльпанові? (Сумно, але з гідністю). 

 

👉Частина 3  

 - До кого полетіли метелики? 

 - Про що вони просили лілею? 

 - Чому лілея погодилася прийняти тільки білого метелика?  

- Що той відповів лілеї?  

- Хто почув розмову лілеї і білого метелика?  

- Як сонечко допомогло метеликам? 

 - Як будете читати останні рядки (абзац) казки - знову радісно чи все ще сумно?  

- Як ви гадаєте, чи правильно діяли метелики, коли не хотіли скористатися пропозиціями тюльпана і лілеї? Чому так гадаєте? 

 - Чи можна назвати метеликів справжніми друзями? Чому? 

 

👉-Розгляньте ілюстрації в букварі (с. 46-47). Які епізоди казки намальовані? Знайдіть і прочитайте їх у тексті

 

 

 

👉-Оберіть правильну відповідь 

1. Що трапилося з метеликами?  

а) у них намокли крильця, і вони не могли рухатися; 

 б) вони не могли увійти до своєї хатки.  

2. Про що метелики запитували тюльпана? 

 а) Чи не знає він, де ключі від їхньої хатки?  

б) Чи не зможе він сховати їх від дощу?  

3. Що сказав їм тюльпан?  

а) може прийняти двох із них; 

 б) сьогодні він не приймає гостей.  

4. Чому метеликам не вдалося сховатися від дощу в лілеї?  

а) лілея погодилася прийняти тільки білого метелика;  

б) лілея сказала, що в неї тісно й без гостей.  

5. Як врятувалися метелики?  

а) сонечко висушило й зігріло їх.  

б) вони сховалися в іншій квітці.  

 

ПИСЬМО 

-Сьогодні ми будемо повторювати написання малих літер, в основі яких є один півовал або два півовали. Розгляньте абетку рукописних літер, знайдіть і назвіть такі букви.  (Букви с, є, е, х, ж.) 

👉-Каліграфічна хвилинка 

-Напишіть літери, слова та склади: с, є, е, х, ж се, жах, хижа, село, осел. 

 

 

👉-Прочитайте речення. У якому значенні вжито слово хижа в реченнях? 

Жах — великий страх, переляк.  

Хижа — невелика убога хата; халупа. 

Хижа — яка їсть інших тварин (про звірів, тварин).  

При березі, при Дунаю, там я свою хижу маю.  

Зубата щука хижа вкрай! Карасику, ти не дрімай! 

-Спишіть речення, підкресліть слово з буквою щ. Яку особливість цієї букви ви знаєте? (позначає два звуки - ш ч) 

 

👉- Прочитайте перше речення в казці «Три метелики» 

 

-Скільки в ньому слів?  

- Хто з вас здогадався, чому після слова метелики стоїть двокрапка? (Уточнюється, які саме були ці три метелики за кольором.)  

- Якщо прибрати це уточнення, то яке речення залишиться? (Були собі три метелики.)  

-  Назвіть перше, друге, третє і четверте слово. Як ви їх будете писати? (Кожне окремо.) 

- Запишіть це речення, а замість останнього слова намалюйте маленьких метеликів червоного, жовтого і білого кольорів. 

 

👉-Прочитайте звертання. Знайдіть в тексті казки пропущені слова. 

-Любий…, сховай нас від дощу! 

 - Дорога…, пожалій і захисти нас!  

- Додайте пропущені слова та запишіть речення.  (тюльпанчику, лілеє) 

 

😊-Продовжи речення. 

-Після цього уроку я зрозумів / зрозуміла…  

-На уроці мене найбільше вразило… 

- Я хочу більше дізнатися... 

 

ФІЗКУЛЬТУРА 

Тема. Вправи на розвиток координації. Рухливі ігри. 

-Перегляньте відео. Виконайте вправи на розвиток координації. 

 

-Пограйте у рухливі ігри на свіжому повітрі. 




28 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

 

ЯДС 

Математика 

Фізкультура 

Технології і дизайн 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Які ознаки живих організмів. 


👉-Доброго ранку дітки!😊 Девіз нашого сьогоднішнього уроку: 

Видумуй, пробуй, твори! 

Розум, фантазію прояви! 

Активним і уважним будь 

І про кмітливість не забудь! 

 

👉1. Хвилинка спостереження. 

-Який стан неба (ясно, хмарно, похмуро); ⛅🌂чи є опади (дощ, сніг). ⛅

-Пригадайте, що належить до природи. 

-Якою природа буває? (Нежива і жива.) 

 

-Що належить до неживої природи? (Сонце, зорі, місяць, вода, повітря, Грунт, гірські породи.) 

-Що таке жива природа? (Рослини, тварини, гриби і людина.) 

-Чому Сонце і зірки не належать до живої природи? 

-Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які є ознаки об’єктів живої природі. 


👉2.-Перегляньте відео 👀👀👀

 

 

👉Підручник. С. 86 

-Розгляньте малюнок. Які ознаки об’єктів живої природи можна назвати за малюнком?(ріст, дихання, живлення, відмирання) 


 

-Поміркуйте! (живі об’єкти природи дихають, неживі - ні, тому камінь може довго перебувати під водою, а люди і тварини - ні) 

 

👉-Назвіть “зайве” слово: 

Сонце, соняшник, жук, горобець. 

Заєць, кінь, верба, камінь. 

Земля, качка, гриб, морква. 


-Про що ви дізналися на уроці? 

-Що вам сподобалося на уроці? 

МОЛОДЦІ!!! 👍



МАТЕМАТИКА 

Тема. Числа 41-90. Читання і запис чисел. 

 

👉-Ми починаємо урок, а на уроці ми … 

Уважні! 

Розумні! 

Організовані! 

Кмітливі! 

 

👉Математична розминка 

-Назвіть числа восьмого десятка (71,72,73...) 

-Назвіть числа від 85 д о 95 

-Прочитай числа в розрядній таблиці. Скільки десятків і скільки одиниць містить кожне число? -Яке число в цій таблиці найбільше? (90) Найменше? (16) 


 

-Назви число, у якому 9 одиниць, 9 десятків. Назви числа, у яких нуль одиниць.(круглі числа: 10,20,30...) 

-Сьогодні на уроці ми продовжимо з вами вивчати числа 41-90, читати та записувати ці числа. 

 

👉-Назвіть «сусідів» кожного числа. 

 

 

👉Каліграфічна хвилинка 

-Запишіть числа, що мають однакову кількість десятків та одиниць 11,  22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99 

 

👉-Обчисли вирази. УСНО 

-Пригадаємо: при додаванні одиниці одержуємо наступне число, при відніманні одиниці - попереднє число. 

18 + 1  

27 – 1 

71 + 1 

47 – 1 

62 + 1 

 80 – 1 

33 + 1 + 1  

50 + 1 + 1 

92-1–1               21 - 1 - 1 

 

 

👉Робота за підручником. С. 97 


Завдання 1  

 

десятки 

одиниці 

5 

8 

7 

2 

6 

3 


Завдання 2 

-Назвіть найменше число. 

Назвіть у кожному кількість десятків та одиниць. 

 

(Натуральні числа 41,82,54,77,59,48,68) 

 

Завдання 3 

 

17+1=18                                  16-3+1=14                             47+1=48 

 

-Завдання 4 

 

-Скільки костюмів продали за два дні?(14) 

-Скільки продали за перший день? (10) 

1)1 день - 10к. 

2 день - ? 

Всього - 14к. 

14-10=4(к.) - продали за 2 день. 

-Чи можна дати відповідь на друге запитання задачі, не дізнавшись відповідь на перше запитання? (ні) 

 

2)1 день - 10 к., на ? більше 

2 день - 4к. 

10>4 - за перший день продали більше, ніж за другий. 

10-4=6(к.) - на 6 більше. 


👉На уроці: 👇

-Легко вдалося... 

-Складно було... 

 

ТЕХНОЛОГІЇ І ДИЗАЙН 

Тема. Весна. Об’ємні вироби з паперу. 

 

Бачу, всі веселі і здорові 

До уроку всі готові! 

👉-Яка пора року в нас зараз?(весна) 

-Що відбувається в природі навесні? Як ми можемо визначити, що весна прийшла? 

-Як природа прокидається навесні? 

 

👉-Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з папером, виготовимо композицію з квітів. 

👉🌷🌸🌹-Квіти - це море барв, відтінків, форм, ніжних ароматів, але вони дуже швидко в’януть. А так хочеться, що квіти завжди милували око своєю красою, приносили нам радість. Для того щоб зупинити цю чудову мить, здавна люди їх малюють, створюють власноруч з різних матеріалів - тканини, паперу і навіть пластикових пляшок. 

-Які квіти полюбляєте ви? 

-Як виглядають ваші улюблені квіти? Яку форму вони мають? Який колір? 

 

 

-Перегляньте відео та спробуйте виготовити “свою” квітку. 👇👇👇

 




👉-Чи сподобався вам урок? 

– Кому ви подаруєте ці квіти? 

 

ФІЗКУЛЬТУРА 

Тема. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри. 

👉-Пригадайте, які різновиди ходьби та бігу вам відомі. Перегляньте відео, повторіть вправи. 

 


 

👉-Пограйте у рухливі ігри на свіжому повітрі




25 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

ЯДС 

Читання 

Письмо 

Фізкультура 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Досліджуємо земну поверхню 


👉-Добрий день дорогі діти!  

Заглядає тепле сонечко 🌞
У наше віконечко, 
Ніжно посміхається, 
На вас сподівається, 
Що розумними зростете 
Й Україну прославите! 

 

-Є на світі дивовижна комора. Покладеш в неї навесні мішок зерна, а восени замість одного мішка в коморі вже двадцять. Відро картоплі в дивовижній коморі перетворюється на двадцять відер, жменька насіння - на велику купу огірків, редиски, помідорів. Казка це або ні? Не казка. Дивовижна комора існує насправді. Ви вже, мабуть, здогадалися, як вона називається? 

Ґрунт 

-Перегляньте ВІДЕО 


Дослід 1 👇👀

Візьміть лупу і подивіться що є в грунті . 

Висновок:  Рештки рослин ,камінці , пісок . 

  

Дослід 2 👇👀

У склянку із водою впустити грудочку грунту . 

Що ви побачили? 

Висновок: До складу грунту входить повітря . 

 

Дослід 3 👇👀

У склянку із водою впустити грудочку грунту .Збовтайте  паличкою. 

Що ви побачили? 

Висновок: До складу грунту входить пісок і глина . 

  

Дослід 4 👇👀

Візьміть грудочку грунту і покладіть на серветку та притисніть . Що ви побачили?  

Висновок: У грунті є вода. 

 

👉Гра «Так або ні» 

-Подумайте чи правильні ці твердження. 

А ) Ґрунт – верхній, родючий шар землі. 

Б) У ґрунті ростуть рослини. 

В) Птахи живуть у ґрунті. 

Г ) Чим менше в ґрунті перегною,тим вищий урожай. 

Ґ) Перегной надає ґрунтові чорного кольору. 

Д )У ґрунті немає води та повітря. 

Є)Всі люди повинні берегти ґрунт. 

 

 МОЛОДЦІ!!! 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Тарас Шевченко. “Тече вода з-під явора 

 

Сьогодні в нас знову цікавий урок, 😊
Сьогодні ми зробимо ще один крок 
В країну збагачення й розвитку мови. 
Хай всі володіють знаннями чудово! 


👉-Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ нашого Букваря. Прочитайте, як він називається (с. 43).  

-Як ви гадаєте, що ми будемо читати? Хто це писав для вас? Яких письменників ви знаєте? 

 - Що ви знаєте про Т. Г. Шевченка?  Які його вірші знаєте? 

 

-Тарас Григорович Шевченко був славетним поетом і художником. Він писав щиро, правдиво, чесно. Мав красивий голос, знав багато народних пісень і дуже гарно співав.  

-Тарас Шевченко не писав віршів спеціально для дітей. Його поезія призначалася для дорослих і розповідала про нелегке життя тих, хто працював на панів, тяжку долю українського народу, а  також про неповторну красу природи, любов до рідної землі. Він заповідав любити і  берегти Україну, боротися за її свободу. 

 

👉-Прочитайте рядки про Тараса Шевченка. Передайте голосом любов до великого Кобзаря, гордість за великого народного поета.  

Кобзарем його ми звемо,  

Так від роду і до роду:  

Кожний вірш свій і поему 

 Він присвячував народу.  

Максим Рильський 

 

👉Робота за підручником.с.43 

-Що нове про Т. Г. Шевченка дізналися з тексту? 

 - Як його звуть люди? А чому?  

- Про що писав поет у своїх віршах?  

- Що прославило Т. Г. Шевченка на весь світ? 


 

👉-Діти, у вірші, який ми будемо читати, є слова, значення яких необхідно з’ясувати.  

💤Яр - глибока довга западина з крутими схилами.  

💤Явір - вид клену, дерево з великим «п’ятипалим» листям. 

💤Верболози (лози) - народна назва деяких кущових порід верби.  

💤Гай - невеликий, переважно листяний ліс.  

💤Осока - болотяна трава з довгим гострим листям. 

💤Ряска - дрібна круглолиста рослина, що плаває і вкриває води.  

💤Качур - селезень 


-Про що розповідається в першій частині вірша?  

- Які рослини згадуються?  

- Що сказано про калину?  

- Як калина може пишатися?  

- Чи подобається калина поетові? Із чого це видно?  

- Яка картина описана у другій частині вірша?  

- Які пестливі слова використовує поет? З якою метою? 

 - Розгляньте ілюстрацію. До яких рядків вірша вона підходить? 


 👉- Чи бачили ви коли-небудь схожу картину? Який настрій вона у вас створює? 



ПИСЬМО 

👉-Сьогодні ми будемо повторювати написання малих літер, в основі яких є овал.  

-Отже запишіть літери та склади: о, а, б, ф, фа, бо  

 

👉-Прочитайте речення. Чи можна його назвати скоромовкою? Чому? Запишіть. 

 Фірма ферму будувала,  

Фірмі фарби було мало. 

 

👉- З вірша Тараса Шевченка «Тече вода з-під явора…» випишіть усі слова з буквою ч. 

Тече, червона, хлюпочуться, качаточка, качечка, з качуром. 


-Підкресліть літери ч у словах. Чи є серед них ті, що позначають м’який приголосний звук? 

 

👉- Уявіть картину, описану в першій частині вірша «Тече вода і-під явора..». Що роблять описані в ньому предмети природи? Запишіть короткі речення за зразком. 

 Вода тече. Калина… Явір… Лози 

 

😊-З яким поетом познайомилися?  

- Які обдарування, крім написання віршів, мав Тарас Шевченко?  

- Як він назвав свою книжку? Чому?  

- Що вам сподобалося на уроці найбільше? Що запам’яталося?  

- Що оспівував, до чого закликав поет у своїх віршах?  

 

 

 ФІЗКУЛЬТУРА 

 

👀-Перегляньте відео. Виконайте вправи, і, головне, пам’ятайте про рухливі ігри на свіжому повітрі. 🏀🏃⚽⚾

 

 




24 БЕРЕЗНЯ 2022р.  

Математика 

Музика 

Читання  

Письмо 

Образотворче мистецтво 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Зірка Мензатюк “Український прапор” 

 

😊Всміхається лагідне сонечко🌞 

І дивиться в наше віконечко, 

Проміння своє посилає, 

Нам гарно читати бажає. 

 

👉-Добрий день дорогі діти!!! 

-Відгадайте загадку і дізнаєтесь про що ми будемо сьогодні говорити. 

Синє небо, жовте жито - 

цю святиню знають діти.  

Це - ознака сили й слави  

Української держави. (Прапор.

 

- Пригадайте, що таке прапор. Що він символізує?  

- Що в загадці сказано про кольори прапора?  

- Який вигляд має прапор України? Що він означає? Опишіть його.  

- Якими ще словами можна назвати прапор? (Стяг, знамено.) 

 

👉-Прочитайте вірш. 

ПРАПОР  

Небеса блакитні  

Сяють з глибини,  

А пшеничні й житні  

Мерехтять лани.  

Прапор наш, як літо,  

В сонці майорить.  

По долині — жито,  

По горі — блакить. 

 Дмитро Павличко  

👉-Наш український прапор - синьо-жовтий. У народі пояснюють, що синій колір символізує небо, а жовтий - пшеничне колосся. Жовтий і синій кольори використовували здавна на гербах князів Київської Русі. Синьо-жовті знамена мали наші лицарі-козаки. 

 

👉- Прочитайте рядки про український прапор. Передайте голосом гордість за нього, урочистий піднесений настрій.  

Прапор, як святиню, любі діти, 

 Треба шанувати й боронити. 

 Прапор - символ нашої держави,  

Він для всіх ознака сили й слави.  

Наталка Поклад 

Робота за підручником. 

👉-Прочитайте оповідання. 


- Тож, яку картину створила Марійка? Які кольори вона використовувала? 

-Що спочатку намалювала Марійка? Якою фарбою? Як про це сказано в тексті? 

 - Яким вийшло небо у дівчинки? Чи були на ньому хмарки? (Ні, воно було ясне, погідне.) 

- Що дівчинка намалювала потім? Якою фарбою? З яких рядків тексту ви про це дізналися? 

 - Як від сонечка змінилося небо? Знайдіть і прочитайте речення. 

 

👀-Проаналізуємо другу частину оповідання. 👇

 - Угорі на малюнку ясне небо. Сяє сонечко. А що на малюнку внизу?  

- Яким було поле? (Чорне і сумне.) 

 - Як ви вважаєте, чому поле сумувало? (Бо земля була гола, без рослин.)  

- Що вирішили зробити жовта і блакитна барви? 

 - Як вони дісталися чорної землі? Прочитайте уривок, де про це говориться. 



Аналіз третьої частини. 👇

- Хто спав у чорній землі? 

- Чому зраділа насінинка? Звідки це видно?  

- На що перетворилася насінинка? Прочитайте речення про це. 

-Чи одна насінинка спала в чорному полі і чекала теплих сонячних промінців і дощика 

-Скільки піднялося паростків? Прочитайте про це.  

- Чи було тепер поле чорним і сумним? 

 

 

-Чи сподобалося вам оповідання? 

- Хто його написав?  

- Чому текст має таку назву (заголовок)? 

ПИСЬМО 

-Сьогодні ми, як і на попередніх уроках, будемо повторювати написання малих літер, в основі яких є спільний елемент. Дізнайтеся, які це літери.  

Що за букви жартівливо  

Вигинають лапку вліво?  

Наталія Звіркова  

 

( л, м, я) 

👉-Отже, напишіть літери Лл. Мм. Яя. Також напишіть літеру ґ 

 

👉-Прочитайте «ланцюжок» слів. Яке слово тут «зайве»? Вилучіть його, а всі інші спишіть. 

прапор герб стяг знамено 

 

👉-Розгорніть буквар на с. 41. Знайдіть відповідь на запитання: яка жовта барва з блакитною?  

- Скільки речень ви прочитали для відповіді? Спишіть те речення, у кінці якого стоїть знак оклику. 

 

👉-Запишіть речення у зошит. 

Прапор - символ нашої держави.  

Він для всіх ознака сили і слави. 



-Про які державні символи ми слухали і читали протягом трьох уроків? Що вони означають? 

 - Чого більше було на сторінках букваря в першому розділі: віршів чи оповідань? 

 -Хто є авторами прочитаних текстів?  

- Які тексти з розділу вам було цікавіше читати? Чому? 

 -  Намалюйте на окремому альбомному аркуші картину на тему «Твоя Батьківщина - Україна». Ми влаштуємо виставку з ваших робіт. 

 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49+1,60-1. 

 

Наші вушка на маківці. 

Очі ширше відкриваємо, 

Слухаємо і запам'ятовуємо. 

Ні хвилини не втрачаємо. 

 

👉Математична розминка👇 

-Назви попереднє і наступне число до поданих чисел 65, 71, 89, 99. 

-Збільш на 1 кожне з чисел 49, 59, 69, 80. 

-Зменш на 1 кожне з чисел: 54, 67, 89, 30, 11, 70. 

-Назви число, що має у своєму складі тільки 5 десятків, 8 десятків, 3 десятки, 9 десятків. Як називають такі числа? (Круглі.)  

👉- Каліграфічна хвилинка. Запишіть  найбільші числа кожного десятка 

9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 

 

👉-Сьогодні на уроці ми навчимося додавати до цих чисел 1 та віднімати  одиницю. А також будемо складати та розв'язувати задачі. 


👉-ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО. 


👉Робота за підручником 

Завдання 1 УСНО 




Завдання 2 УСНО 



Завдання 3 ПИСЬМОВО 

-Чим задачі схожі і чим відрізняються? 

-Розв’яжіть задачу на вибір. 

 

Завдання 5  

-Перевір свої знання. 👇👇👇


👉Вправа «Мікрофон» 

· На уроці я дізнався(лася)... 

· Мене зацікавило... 

· Найкраще в мене вийшло... 

· Я почував(лася) не дуже впевнено, коли... 


ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема. Спорт і мистецтво. ⚾🏀🏊🏃

👇-Мешканці країн Образотворчого мистецтва і Музики захоплюються різними видами спорту. За перемогу в змаганні нагороджують красивими медалями.👍 Форму і декор медалей придумують художники.

👉-Уявіть себе художниками і придумайте свій дизайн медалей. 🏆

👉-Намалюйте медаль переможця 🏄 спортивного змагання. Напишіть місце, яке посів спортсмен-1,2, 3. За бажанням намалюйте на медалі зображення, пов’язані з обраним видом спорту.(фломастери, кольорові олівці).



Немає коментарів:

Дописати коментар