04 КВІТНЯ 2022р.
Ядс
Математика
Фізкультура
Технології і дизайн
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Що потрібно рослинам?
-Добрий день дітки!!!
Одне одному всміхнімося
І мерщій до роботи берімося!
Вправа «Погода»
- Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Яке число?
- Тепло чи холодно надворі?
- Який стан неба?
- Яка температура повітря?
- Чи були сьогодні протягом дня опади?
-Сьогодні на уроці ми говоритимемо про рослини, зокрема про те, що потрібно рослинам.
-Перегляньте відео
ПІДСУМКИ
-Рослини - це жива чи нежива природа?
- Доведіть, що це жива природа. (Вони дихають, ростуть, розмножуються, живляться, помирають.)
- Що потрібне рослині для життя? (Світло, тепло, вода, ґрунт, вітер)
-Що дає світло і тепло? (Сонце)
-Сонце - це жива або нежива природа?
-Навіщо рослині світло і тепло?
-Звідки рослини беруть воду? (З ґрунту)
-Отже, рослини пов’язані з ґрунтовою вологою.
-Для чого рослинам потрібен вітер?
-Вода і вітер - це жива або нежива природа?
Висновок. Жива природа пов’язана з неживою.
-Що є спільного в усіх рослин? (У усіх рослин є корінь, стебло, листя, квітки, плоди і насіння.)
-Для чого потрібне стебло? (Тримає листя і квітку.)
-Для чого потрібне листя? (Ловить сонячне проміння, листям рослина дихає.)
-Для чого потрібна квітка? (У ній утворюються насіння і плоди.)
-Як ви вважаєте, чи зможе рослина жити без якої-небудь частини?
Висновок. Усі частини рослини важливі та взаємопов’язані. Це єдиний організм.
-Що нового ви дізналися на уроці?
- Що є спільного у будові рослин?
-Де утворюються плоди?
-Для чого рослині корінь, стебло, листя?
МАТЕМАТИКА
Тема. Одиниці довжини. Метр.
Щоб вести кораблі,
Щоб у небо злітати,
Треба твердо, як слід.
Математику знати.
Математична розминка УСНО
-Яке число складається з 1 дес. 6 од.? (16)
-У якому числі 2 од. 1 дес.? (12)
-У якому числі у розряді десятків 1, в розряді одиниць 3? (13)
-Яке число попереднє числу 16? (15)
-У якому числі кількість одиниць 4, а десятків на 3 менше? (14)
-У якому числі 2 десятки? (20)
-Яке найменше двоцифрове число. (10)
Математичний диктант
-Сьогодні на уроці ми пригадаємо одиниці вимірювання довжини, такі як мм, см, дм, а також, познайомимося з новою одиницею вимірювання довжини - метром.
Перегляньте відео
Завдання 2
Висота дуба 10 м, а тополі - 15 м. На скільки метрів тополя вища за дуб?
Дуб-10м
Тополя - 15м, на ? м вища
Розв’язання
15-10=5(м)
Відповідь: тополя вища за дуб на 5м.
Завдання 3
Запиши кожну довжину в дециметрах і сантиметрах: 24 см; 68 см; 41 см; 97 см; 75 см; 39 см.
24см=20см+4см=2дм 4см 97см=9дм 7см
68см=60см+8см=6дм 8см 75см=7дм 5см
41см=4дм 1см 39см=3дм 9см
Завдання 4
-Правильно виміряла відрізок Ганна. Довжина відрізка 4см
Завдання 5
Добери знаки (<; >; =). Запиши рівності та нерівності.
-Оціни свою роботу на уроці
ФІЗКУЛЬТУРА
Тема. Вправи на розвиток спритності. Стрибки на скакалці. Рухливі ігри.
-Перегляньте відео. Виконайте вправи
-Стрибки на скакалці.
-Пограйте у рухливі ігри на свіжому повітрі.
ТЕХНОЛОГІЇ І ДИЗАЙН
Тема. “Мчать машини по дорозі” Аплікація з геометричних фігур.
Будемо навчатись гарно,
Швидко, весело і вправно.
-Пропоную нам стати вправними автомобілістами. Давайте виготовимо аплікацію «Автомобіль». Для цього нам потрібно вирізати різні геометричні фігури. (круги, квадрати, прямокутники, трикутники …)
-Отже, спробуй створити свій автомобіль (користуйся зразками)