Клас 6. Тема. Релігійний жанр.
Мета. Ознайомити з основним поняттям: мозаїка . Навчити виконувати мозаїчну композицію. Розвивати вміння створювати роботу за допомогою аплікації. Виховувати прагнення до особистої творчості.
Тип уроку: комбінований. План проведення уроку. 1.Організаційна частина. 2.Актуалізація опорних знань. 3.Повідомлення теми , мети, завдань уроку. 4.Викладання нового матеріалу, розв’язування практичних завдань. 5.Закріплення вивченого матеріалу. 6.Домашнє завдання. 7.Підведення підсумків уроку. Приведення в порядок робочих місць.
Хід уроку. 1.Організаційна частина: привітання з класом, перевірка готовності до уроку. 2.Актуалізація опорних знань, перевірка вивченого матеріалу.
Твори релігійного жанру різних видів мистецтва органічно поєднуються в сакральній архітектурі:церквах, соборах, монастирях. Тут розміщуються ікони, твори монументального живопису: фрески, вітражі, мозаїки.
Фрагмент мозаїки в соборі Монреалі. Італія. 3.Повідомлення теми, мети, завдань уроку. 4.Вивчення нового матеріалу, практичне завдання, практична робот.
Релігійний жанр – зображення релігійних сюжетів в образотворчому мистецтві.
Ілюстрація з Біблії Василя Кореня.
Популярні теми біблійного жанру – Райський сад, Ковчег Ноя, Вавилонська вежа.
Ян Брейгель. Входження тварин у Ковчег Ноя.
П.Брейгель Старший. Вавилонська вежа.
Зверніть увагу на композицію стародавньої мозаїки.
Мозаїка «Богоматір Оранта». Софійський Собор.
Мозаїка – художня техніка; виконується шляхом компонування різнокольорових елементів переважно однакової форми, які добираються за розміром і кольором.
Фрагмент мозаїки «Богоматір Оранта».
Практичне завдання. Разом з однокласниками створіть мозаїчну композицію.
Тема за вибором: «Створення світу», «Райський сад», «Ковчег Ноя», «Вавилонська вежа» (аплікація з паперу).
5.Закріплення вивченого матеріалу. Які сюжети поширені в релігійному жанрі? 6.Домашнє завдання. Дізнайтесь, які мозаїчні твори існують у вашому місті чи селі. 7.Підведення підсумків уроку. Перегляд робіт. Оцінювання, прибирання робочих місць.
Немає коментарів:
Дописати коментар