КОНТРОЛЮЄМО СВІЙ ЧАС ПІД ЧАС РОБОТИ ЗА КОМПЮТЕРОМ
ЗАВДАННЯ З ПРЕДМЕТІВ ДУБЛЮЮТЬСЯ НА БЛОЗІ

6 ФІЗ ВИХ

 Фізична культура

20. 05. 2022

Тема: "Футбол"

Фізкульт-привіт, шановні учні! Сьогодні ми з вами продовжуємо відпрацьовувати удари ногою у різний спосіб по м’ячу, а також розглянемо дитчо-юнацький та професійний футбол в Україні.

 Повторюємо правила ТБ на уроках фізкультури та виконуємо зарядку.   

А зараз перегляньте, будь ласка, відеоролик.




Дякую за перегляд! До побачення!!!




19. 05. 2022

Тема: "Футбол"

Сьогодні ми з вами поговоримо про Олімійські ігри у Давній Греції. Прочитайте, будь ласка, подану інформацію, виділіть для себе основне і запам’ятайте.

Вперше Олімпійські ігри були проведені в Стародавній Греції приблизно в 776 році до н. е. Вони отримали свою назву завдяки давньогрецькому місту Олімпія, в якому вони проводилися 1 раз на 4 роки.

Олімпійські ігри представляли собою змагання в таких видах спорту як:

  • їзда на колісницях;
  • п’ятиборство;
  • бойові мистецтва.

Олімпійські ігри також носили релігійний характер, так як присвячувалися верховному давньогрецькому богу Зевса, який користувався особливою повагою греків, будучи богом грому і блискавок.

Історія Олімпійських ігор Древньої Греції

На час проведення Олімпійських ігор, греки оголошували тимчасове перемир’я з країнами, з якими учувствовать у військових конфліктах. Кожні Олімпійські ігри були справжнім святом для грецького народу. Олімпіада була своєрідним ідеологічним відображенням культу тіла і досконалості духу, який активно пропагувався в Стародавній Греції.

Героєм Олімпіади відплачувалися почесті. Існувала досить цікава традиція: переможець Олімпіади урочисто в’їжджав в місто на колісниці, але не через головні ворота, а через отвір в стіні, який відразу після цього закривали, щоб не випустити з міста переможний дух Олімпіади.

Переможець був одягнений у червоний плащ, а на голові у нього був вінок з листя лавра, який був символом перемоги.

Центром олімпійських змагань було святе коло Зевса, що являло собою гай вздовж течії річки Алфей. Олімпійські ігри влаштовувалися греками більше трьохсот разів. Відповідно до грецької міфології стадіон в Олімпії, де проводилися Олімпійські ігри, був споруджений Гераклом на честь перемоги Зевса над своїм батьком Кроносом.

Олімпійський вогонь

Незамінним атрибутом Олімпійських ігор був Олімпійський вогонь. У Стародавній Греції існував культ Прометея, який вкрав з Олімпу священний вогонь і передав його людям, за що поплатився роками неймовірних страждань. На честь Прометея стародавні греки запалювали Олімпійський вогонь. Також, щоб надати честь Прометею, влаштовувалися змагання з бігу, де кожен бігун тримав у руках запалений факел з вогнем. Переможець такого змагання був удостоєний честі запалювати вогонь для жертвопринесення Зевсу, що вважалося тоді дуже важливою місією.

За Олімпійськими іграми в стародавній Греції спостерігали не тільки її жителі.

На період ігор в Олімпію з’їжджалися величезна кількість представників інших держав. Вражені Олімпійськими іграми, багато з них намагалися організувати подібне змагання в своїй країні, але, на жаль, досягти масштабності Олімпії не змогли ніде.

Олімпійські Ігри закінчилися з приходом Християнства на землі Греції. Подібні заходи розглядалися ні що інше як язичництво. Але, не дивлячись на те, що Олімпійські ігри в свій час припинили проводити, це чудове дійство не кануло у Лету.

Відродження Олімпійських ігор

З 1896 році після тривалої перерви Олімпійські ігри провели в Афінах. Значно розширився спектр видів спорту. З 1896 р. Олімпійські ігри проводять один раз на чотири роки. У період Першої та Другої Світової війни, за цілком з’ясованими причинами, ігри не проводилися.

Олімпійські ігри стали не тільки своєрідною даниною традиціям, вони як і раніше представляють собою яскраве, захоплююче видовище, до якого пильно прикута увага світової громадськості. Міста на десятиліття вперед борються за честь приймати у себе Олімпійські ігри, а для спортсмена, які в них беруть участь – це не тільки всесвітня слава, а й заслужена винагорода за роки роботи у спорті.

А зараз перегляньте, будь ласка, відеоролик.

Дякую за перегляд! До побачення!!!






17. 05. 2022

Тема: "Футбол"

Доброго дня, дітки! Сьогодні ми з вами поговоримо про історію розвитку футболу. Прочитайте, будь ласка, подану інформацію, виділіть для себе основне і запам’ятайте.

Історія розвитку футболу. Правила гри

Історія розвитку футболу

Сучасний футбол розпочав свій шлях у XII столітті в середньовічній Англії. Тоді у футбол грали на ринкових площах і навіть на вузьких кривих вулицях. Грали з ранку до вечора. Чисельність тих, що грають перевищувала 100 чоловік, при цьому майже ніяких обмежень не існувало. Можна було грати як руками, так і ногами, дозволялося хапати гравця, який володіє м'ячем, збивати його з ніг. Як тільки гравець опановував м'яч, за ним відразу прямувала веселий, буйний натовп, що грає. У результаті валилися торговельні намети, в тріски розносилися базарні лотки. У селах навіть річки не служили гравцям перешкодою. Траплялося, що деякі гравці тонули при переправі, але цього деколи навіть не помічали. Один письменник з Англії писав, що у них "щоки в синцях, ноги, руки і спини переламані, вибиті очі, носи, повні крові ...". А мандрівник Гастон де Фуа, спостерігаючи за грою у футбол, вигукнув: "Якщо англійці називають це грою, то, що ж вони називають бійкою?!"

Всі ці порушення не залишилися непоміченими серед священнослужителів і феодалів. Незабаром вони зажадали заборонити футбол. Ця гра здавалася їм дуже небезпечною, нерідко під приводом гри у футбол збиралися незадоволені. Особливо шаленіли священнослужителі, що називали футбол "вигадкою диявола". Підкорюючись феодалам, король Едуард III в 1313 році заборонив футбол в місті. Тому ігри стали проводитися на пустирях за містом.

Король Едуард III в 1333 році наказав шерифам переслідувати пусті заняття грою в м'яч, вказуючи на те, що стрільба з лука закинута через марну і безбожну гру у футбол.

Англійці не полишали можливості подати королям петиції з проханням скасувати заборону, але щоразу отримували відмову.

У 1389 році Річард II заборонив футбол в межах усього королівства. Були встановлені самі суворі покарання, навіть страта.

Але, не дивлячись на заборони, народ продовжував грати у футбол. І вже в 1592 році в Шотландії заборона на футбол була знята, а в 1603 році  – у Англії. Народ зумів захистити свою улюблену гру, але ще довго футбол вважався "підлою", "плебейською" грою.

На Русі теж здавна існували ігри з м'ячем, що нагадують футбол. Одна з таких ігор називалася "Шалига": гравці ногами прагнули загнати м'яч на територію супротивника. Грали в постолах на льоду річок або на базарних площах шкіряним м'ячем, набитим пір'ям. В. Г. Бєлінський писав, що "в іграх та забавах російського народу відбилися простодушна суворість його звичаїв, богатирська сила і широкий розмах його почуттів".

Однак багаторічні спроби королів і царів припинити цю "небезпечну" гру зазнали невдачі. Футбол виявився сильнішим заборон, благополучно жив і розвивався, придбав сучасну форму і став олімпійським видом спорту. У 1908 році футбол був включений в програму Олімпійських ігор.

У наші дні футбол користується всенародним визнанням. І зараз важко уявити собі життя будь-якої країни без футбольних матчів.

Правила гри

Вперше правила були введені 7 грудня 1863 року Англійською футбольною асоціацією. Базувались правила на придуманих в Кембріджському університеті положеннях гри. Футбольні правила, за якими проводяться матчі, не знаходяться в повній юрисдикції ФІФА. В даний час правила встановлює орган під назвою Міжнародна Рада Футбольних Асоціацій (англ. IFAB — International Football Association Board). ФІФА має 50% представництва в ньому (чотири місця), інші чотири місця належать представникам футбольних асоціацій Англії, Шотландії, Уельсу і Північної Ірландії, в знак вшанування неоцінимого внеску британців у створення і розвиток футболу. Сучасні правила в своїй основі були прийняті в 1997 році і з того часу піддавались лише незначним змінам.

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0299763.wmf

А зараз перегляньте, будь ласка, відеоролик.


Дякую за перегляд! До побачення!!!




06. 05. 2022

Тема: "Футбол"

Доброго дня, дітки! Сьогодні ми з вами знову продовжуємо «Футбол». Повторюємо правила ТБ під час занять футболом.

Правила техніки безпеки під час занять  футболом

Пам'ятай і завжди виконуй!

1.   Перед заняттями та змагальними іграми обов'язково ви­конати розминку. При сильному вітрі, зниженій температурі та підвищеній вологості повітря час на проведення розминки необ­хідно збільшити.

2.   Займатись тільки у спортивній формі.

3.   Взуття (бутси або кросівки) підбирати за розміром.

4.   Якщо футболісти виходять на поле у бутсах, обов'язково одягати щитки.

5.   Заняття та ігри проводити тільки на рівному полі. Перед початком занять перевірити поле на наявність предметів, що можуть спричинити травми (каміння, скло, гілки дерев тощо).

6.   До початку занять перевірити стійкість воріт. Не виснути на воротах.

7.   Під час ігор та тренувань не стояти за воротами.

8.   Не використовувати заборонені прийоми гри.

9.   Не перебігати поле під час ігор і тренувань.

Виконуємо розминку.

А зараз давайте відпрацюємо зупинки м’яча.




Дякую за перегляд! Шановні дітки, і знову маю до вас прохання! При можливості вийдіть зараз надвір, візьміть м’ячик і спробуйте відтворити побачені на цьому відео вправи.

Дякую, що були зі мною! Гарного дня і до побачення!




05. 05. 2022

Тема: "Футбол"

Доброго дня, діти! Сьогодні ми з вами знову повертаємося до знайомого нам модуля «Футбол». Для початку пропоную вам повторити правила ТБ під час занять футболом.

Правила техніки безпеки під час занять  футболом

Пам'ятай і завжди виконуй!

1.   Перед заняттями та змагальними іграми обов'язково ви­конати розминку. При сильному вітрі, зниженій температурі та підвищеній вологості повітря час на проведення розминки необ­хідно збільшити.

2.   Займатись тільки у спортивній формі.

3.   Взуття (бутси або кросівки) підбирати за розміром.

4.   Якщо футболісти виходять на поле у бутсах, обов'язково одягати щитки.

5.   Заняття та ігри проводити тільки на рівному полі. Перед початком занять перевірити поле на наявність предметів, що можуть спричинити травми (каміння, скло, гілки дерев тощо).

6.   До початку занять перевірити стійкість воріт. Не виснути на воротах.

7.   Під час ігор та тренувань не стояти за воротами.

8.   Не використовувати заборонені прийоми гри.

9.   Не перебігати поле під час ігор і тренувань.

А зараз давайте виконаємо розминку.

На сьогоднішньому уроці ми з вами спробуємо відпрацьовувати удари по нерухомому м’ячу зовнішньою частиною підйому та жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою.






Дякую за перегляд! Шановні дітки, маю до вас прохання! При можливості вийдіть зараз надвір, візьміть м’ячик і спробуйте відтворити побачені на цьому відео вправи.

Дякую, що були зі мною! Гарного дня і до побачення!




03. 05. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Доброго дня, шановні учніСьогодні останній урок з модуля «Легка атлетика». Тому для перевірки знань з даної теми вам необхідно пройти тест.

На виконання дається 20 днів. Ви маєте лише одну спробу, тому будьте уважні!
Переходьте за посиланням - і до роботи!

Бажаю успіху!
Код доступу 9511568




29. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Доброго дня, шановні шестикласники!  Сьогодні ми з вами ознайомимося зі стрибком у висоту способом «переступання». Для початку повторіть, будь ласка, правила техніки безпеки під час виконання вправ та виконайте зарядку.

Перегляньте відео на задану тему. Звертайте, будь ласка, увагу на техніку виконання стрибка.



При можливості виконуйте, будь ласка, побачені вправи самостійно!

Дякую за увагу! Будьте здорові і до побачення!!!




28. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Доброго дня, шановні учні!Ось і прийшов час закінчувати вивчати модуль «Легка атлетика» у 5 класі. Тому на передостанньому уроці пропоную вам повторити техніку виконання метання малого м’яча на дальність.

Історія

У давнину жителі різних держав (швидше навіть територій) постійно воювали один з одним. Одні оборонялися, інші, навпаки, завойовували нові території. До появи пороху вся зброя являла собою мечі, піки, списи і стріли. Перемагав найсильніший і спритний. Той, хто точніше потрапляв у ціль, той, хто міг правильно оцінити свої сили і вчасно піти від рукопашної сутички, метнувши списа або піку. Ця навичка була прямою дорогою до виживання і перемоги.

Саме тому в мирний час воїни не переставали тренуватися. Для того щоб оцінити свої вміння і порівняти їх з майстерністю інших воїнів, влаштовувалися змагання з метання списа і піки. Найчастіше це були змагання на дальність кидка і точність потрапляння в ціль. У сучасних умовах спортсмени освоюють метання м'яча в ціль, а не зброї.

Переможець визначався суддями. А дальність кидка вимірювалася «ступнею», адже метричної системи ще не було. Суддя відраховував відстань, на яку спортсмен метнув списа, своїми ступнями. Це була найточніша міра.

І донині легкоатлети змагаються в метанні списа, диска, ядра. Всі ці види спорту відносяться до легкої атлетики, навіть незважаючи на значні габарити штовхачів ядра. На Олімпіадах розігрується не один комплект нагород у цьому виді спорту. Але для того щоб навчитися влучно і далеко метати, необхідно багато тренуватися. Перші навички ми отримуємо ще в школі, коли на уроках фізкультури освоюємо метання м'яча.

Навіщо вчитися метанню?

Здавалося б, просте завдання: кинути м'яч якомога далі, або потрапити в ціль, яка знаходиться на пристойній відстані. Але на практиці ми стикаємося з тим, що тільки навчання техніці метання м'яча дає нам результат. Без тренувань «найпростіше», що може статися - це вивих плечового суглоба або розтягнення зв'язок гомілкостопа. Адже потрібно зрозуміти, як скоординувати рухи рук і ніг, щоб отримати гідний результат. Тому метання м'яча майже в ігровій формі допомагає нам краще зрозуміти своє тіло, навчитися ним управляти і, звичайно, зміцнити м'язи: рук, ніг, тулуба. Особливо важливою є ця вправа для дітей. У 9-10-річному віці дитина вже розуміє, що координація рухів - непросте завдання.

У дорослому віці молоді люди можуть знову зіткнутися з метанням. Щоправда, цього разу вже гранати. Техніка метання м'яча підходить і для гранат. Різниця полягає тільки в утриманні цих снарядів і в їх вазі. Звичайно, похвалитися таким рідкісним умінням, як метання списа, можуть небагато. Але вразити друзів і приятелів точним кидком м'яча в ціль і додати пару балів своєму авторитету не завадить нікому!

 

Легка атлетика: метання

Метання - це вправи легкоатлетів, які потребують «вибухових» м'язових зусиль (короткочасне, але максимальне за напругою). Мета будь-якого кидка - перемістити спортивний снаряд на максимально далеку від спортсмена відстань. Метання м'яча, а з нього все починається, допомагає розвинути силу, спритність і швидкість дій. Крім того, у людини з'являється розуміння оптимального співвідношення цих зусиль.

Незважаючи на уявну простоту, метання - досить складна вправа. Викидаючи м'яч, необхідно оцінити швидкість і силу рук, співвіднести їх з розбігом і зрозуміти, в який момент потрібно, власне, «відпустити» м'яч, щоб і він полетів далеко, і спортсмен залишився стояти (а не впав, наприклад, або заступив за межу). Все це дозволяє розвинути ще й аналітичні здібності: аналіз найбільш вигідного вихідного положення, стрімкості розбігу і розмаху, і нарешті, визначення точки докладання максимальних зусиль при кидку.

Розрізняють три види метання:

1.     Метання малого м'яча, гранати, списи. Ці снаряди відрізняються легкістю. Їх кидають через голову після стрімкого розбігу.

2.     Метання різних дисків (основна відмінна риса снаряда - вага). Диски перед кидком розганяють за рахунок обертання корпусу спортсмена.

3.     Всілякі ядра. Ядро не «метають», а «штовхають». Ядро - найважчий снаряд, тому перед тим як його штовхнути, спортсмену потрібно зробити «стрибок» (буквально, підскочити і в вищій точці виштовхнути ядро від плеча).

Основи метання

Сучасна легка атлетика не розглядає метання снарядів у ціль. Метання малого м'яча на дальність - ось першочергова вправа. Кидок може виконуватися будь-яким способом: стоячи через голову, через голову з розбігу, викидання снаряда з розкручуванням його, штовхання від плеча. Спосіб метання вибирається залежно від снаряда (його розміру і ваги). Виходячи з вікових і фізіологічних характеристик спортсмена підбирається спортивний снаряд.

На самому початку занять цим видом спорту не рекомендується застосовувати максимальну силу. М'язи і суглоби ще не підготовлені і «не знають» завдання, а це загрожує вивихами і розтягненнями. Навчання техніці метання м'яча починається все ж з кидків по цілі (влучність). Поступово завдання ускладнюється, і до влучності додається і дальність. Надалі при серйозному занятті метанням переходять до інших більш важких і складних снарядів.

Що необхідно враховувати при кидку

Отже, від чого залежить дальність польоту? Фахівці виділяють чотири умови, що визначають успішний кидок: швидкість вильоту снаряда, кут, висота точки, в якій снаряд відривається від спортсмена і опір повітря.

Розберемося по порядку з кожним фактором. На початкову швидкість впливають зусилля, яке прикладає спортсмен у момент викидання. Далі, довжина шляху м'яча, який він проходить в руці легкоатлета. І нарешті, час, за який цей шлях в руці долається.

 

Відповідно, чим довше шлях і менше час, тим більше швидкість викинутого снаряда. Метання м'яча з розбігу передбачає швидкість самого розбігу, поворот корпусу і стрибок метальника. Наприкінці розбігу метальник створює «обгін» снарядом спортсмена. Для метальників м'яча і списа - це останні кроки розгону, для дискоболів - обгін створюється під час повороту корпусу, а для штовхачів ядра важливі останні секунди стрибка.

Час розбігу можна зменшити тільки за рахунок прискорення метальника. Тому навчання метання м'яча включає в себе і тренування з бігу з прискоренням. На останньому кроці розбігу спортсмен виштовхує снаряд не тільки вперед, але і вгору.

При кидку м'яча важливим моментом виявляється кут польоту по відношенню до горизонту. Знання елементарної геометрії і законів тригонометрії дозволяють стверджувати, що максимальна дальність досягається при вугіллі вильоту в 45 °. Практично домогтися такої точності неможливо. Досвідчені і треновані метальники виштовхують снаряд під кутом 30-43 °.

Треба відзначити, що метання м'яча на дальність не залежить від росту і довжини кінцівок спортсмена. На перший погляд здається, що чим вище легкоатлет, і чим довше у нього руки, тим далі полетить м'яч або списа. На практиці ж ми стикаємося з тим, що зростання впливає тільки на висоту точки вильоту, але при правильному кидку ця характеристика істотно не вплине на кінцевий результат.

Таке ж непринципове значення має і опір повітряних мас. Безумовно, повітряний потік зменшує час і швидкість польоту. А значить, і дальність кидка. Але для таких малих предметів, як м'яч, це несуттєво. Правильно «запущений» диск може, взагалі, бути «підхоплений» потоком повітря і може пробути в повітрі на долі секунди довше.

 

У будь-якому випадку вплив висоти точки вильоту і опору повітряних мас описується сантиметрами дальності польоту. На відміну від швидкості розбігу і кута викиду снаряда.

Основи метання м'яча

Одна з первинних навичок, яка отримує людина - це вміння кинути м'яч і зловити його. Вже дворічні малюки можуть відмінно справлятися з цим завданням. Звичайно, дитяча гра в м'яч не має нічого спільного з метанням снарядів, але лише підкреслює важливість розвитку спритності і влучності.

М'яч для метання необхідно тримати за головою і трохи вище її рівня. Лікоть не повинен бути вище плеча, і плече з передпліччям повинні становити кут менше 90 °. Професіонали та їхні тренери стверджують, що з цього положення кидок вийде найефективнішим.


Розбіг перед кидком

Техніка метання м'яча передбачає розбіг протяжністю в 20 м. На практиці ця відстань трохи коливається в залежності від індивідуальних характеристик спортсмена. Сам розбіг повинен бути рівномірним, але з прискоренням. Важливий і крок: легкий, пружинистий (ні в якому разі не біг з нахилом корпусу вперед). Крім того, під час розбігу необхідно контролювати положення поштовхної руки.
Умовно розділивши розбіг на дві рівні частини, отримаємо підготовчу - власне набір швидкості легкоатлетом, і кидкову - підготовку до метання снаряда.

 

Тут величезне значення має координація рухів. Необхідно зберегти швидкість, набрану в першій частині розбігу, і при цьому завести руку для кидка за спину.

На початку розбігу спортсмен спирається на передню частину стопи і злегка нахиляє корпус вперед. Перед фінальним зусиллям необхідно зробити кілька «кидкових» кроків і відвести за цей час руку зі снарядом назад. Щоб полегшити завдання, на доріжці для розбігу зазвичай позначається місце, в якому необхідно почати рух руки назад.

Як правильно відводити руку зі снарядом

У момент кидка корпус атлета повинен виявитися злегка нахиленим назад. Тобто. під час кидкових кроків необхідно, щоб ноги, буквально, обігнали руки. Це потрібно для того, щоб максимально збільшити шлях додатку сили до м'яча. Відомо кілька способів відведення руки назад під час розбігу.

На уроках фізкультури в школі ми легко освоюємо одночасний поворот плеча в бік кидка з відведенням руки назад (також за рахунок руху плечового суглоба). Коли ж нас цікавить професійна легка атлетика, метання м'яча вимагає пошуку більш ефективних технік.

Такою визнана технологія «відведення м'яча від плеча прямо-назад». Цей рух пензля значно спрощує загальний розгін і не знижує швидкості. Інший спосіб, рух руки вперед-вниз-назад, надає більше можливостей для контролю своєчасності рухів руки щодо центру тяжкості корпусу атлета. Цей спосіб вважається найбільш динамічним.

 

Скрестний крок

Як вже зазначалося, швидкість при розбігу - важлива складова успішного кидка снаряда. Однак немає необхідності домагатися максимального прискорення, оскільки це може викликати перенапруження м'язів. Таке м'язове навантаження негативно позначиться на більш відповідальній частині кидка - виштовхуванні м'яча.

Найбільш важливим вважається передостанній з кидкових кроків. Саме він, «скрестний крок», дозволяє енергію розбігу передати на відведену назад руку зі снарядом. Взагалі, останні перед кидком кроки призначені для прийняття зручного положення для виштовхування снаряда.

Розігнавшись, легкоатлет повинен швидко відштовхнутися стопою лівої ноги, щоб створити прискорення для виносу вперед правої ноги, акуратно, але швидко змінити нахил корпусу в положення назад і дати можливість ногам «обігнати» руки.

«Скресний крок» вимагає від метальника особливої уваги. Необхідно проконтролювати узгодженість всіх дій і рухів. Під час виконання «скрестного кроку» спортсмену потрібно приземлитися на злегка відкриту назовні ногу (до 40 °), при цьому переконатися, що рука зі снарядом готова до подальшого кидка. Незначний поворот тазу, який пояснюється специфічною постановкою ноги, допоможе правильно метнути м'яч.

Власне, вихідне положення для фінального зусилля можна описати так: атлет спирається на злегка зігнуту праву ногу, шкарпетку якої повернуть назовні; корпус звернений лівим боком у бік метання снаряда, а пряма права рука відведена назад. Ліва рука, навпаки, злегка зігнута в лікті і знаходиться біля грудей. Розпрямлена ліва нога стосується ґрунту внутрішньою стороною стопи. Дуже важливо, щоб вісь прапорів і правої руки складали пряму лінію.

Кидок

Викид м'яча починається в той момент, коли атлет розгинає праву ногу в коліні. Цей рух дозволяє перемістити вперед і вгору таз, в той час як плечі залишаються майже на місці. Кисть руки необхідно розгорнути долонею вгору, повертаючи при цьому руку в плечі і згинаючи її в лікті. Всі ці рухи дозволяють максимально розтягнути м'язи правого боку тулуба, передньої частини правого стегна і правого плеча. Положення метальника називають «натягнута цибуля».

У цей момент спортсмен вже повністю розвернувся грудьми вперед, і кидкова рука проходить вперед, згинаючись у ліктьовому суглобі. Пензель з передпліччям залишаються ще за спиною. Всі описані рухи дозволяють максимізувати швидкість вильоту м'яча в момент його кидка. Разом з цим ліву руку необхідно відводити назад, щоб інерція цього руху просунула корпус вперед. Коли лікоть руки, що метає, рівняється з вухом, необхідно почати різкий рух прапорів вперед. Одночасно з цим рухом атлет повинен розпрямляти ліктьовий суглоб. Закінчуючи кидок, метальнику слід зробити «хлестоподібний» рух кистю руки. За інерцією корпус також повертається вправо, збільшуючи тривалість впливу на снаряд.

Типові помилки

Для того щоб досягти відмінних результатів в метанні м'яча, необхідно наполегливо тренуватися. І звертати увагу на типові помилки. Їх небагато, кілька штук, але позбутися їх - найважливіше завдання. Найбільш грубі - відхилення корпусу вліво від напрямку кидка м'яча і згинання лівої ноги в коліні в момент виштовхування снаряда. Це веде до неминучої втрати початкової швидкості вильоту м'ячика з руки атлета.

Для того щоб не заступити за обмежувальну межу, спортсмену потрібно погасити рух вперед. Перескочивши з лівої ноги на праву, одночасно згинаючи її в коліні, можна впоратися з цим завданням.

Техніка метання м'яча в ціль практично не відрізняється від кидків на дальність. Але додається ще одне найважливіше вміння: глазомір і точність оцінки відстані до цілі. Все це також можна «натренувати» і «відрепетирувати». Адже немає нічого неможливого, все залежить від бажання і завзятості людини.

Дякую за увагу! До побачення!





26. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Добрий день, дорогі дітки! Ми з вами продовжуємо освоювати легку атлетику. Сьогодні будемо відпрацьовувати метання малого м’яча на дальність. Повторіть, будь ласка правила ТБ під час виконання вправ та виконайте зарядку.

А зараз подивіться відеоролик:


При можливості виконуйте, будь ласка, побачені вправи самостійно!

Дякую за увагу! Будьте здорові і до побачення!!!




22. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Доброго дня усім! Сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати легку атлетику.

Давайте виконаємо комплекс загально-розвивальних вправ. Дотримуйтеся правил ТБ.

А зараз розглянемо метання малого м’яча на дальність.



Дякую за увагу! До побачення!




21. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Добрий день, дорогі дітки! Ми з вами продовжуємо освоювати легку атлетику. Сьогодні будемо відпрацьовувати стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Для початку повторіть, будь ласка, правила техніки безпеки під час виконання вправ та виконайте зарядку.

Перегляньте відео на задану тему. Звертайте, будь ласка, увагу на техніку виконання стрибка.

Дякую за увагу! На все добре!





15. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Добрий день, дорогі дітки! Ми з вами продовжуємо освоювати легку атлетику. Сьогодні будемо відпрацьовувати метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Повторіть, будь ласка правила ТБ під час виконання вправ та виконайте зарядку.

А зараз перегляньте відео по темі:




Дякую за увагу! На все добре!



14. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Доброго дня, шановні шестикласники! Прийшов час познайомитися з технікою виконання стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Для початку повторіть, будь ласка, правила техніки безпеки під час виконання вправ та виконайте зарядку.

Перегляньте відео на задану тему. Звертайте, будь ласка, увагу на техніку виконання стрибка.

На сьогодні все, дякую за увагу! До побачення!




12. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Добрий день, дорогі дітки! Сьогодні ми з вами продовжуємо освоювати легку атлетику, хоч ви і знаходитеся дома. Для початку прошу повторити правила ТБ під час виконання вправ.

Виконуємо зарядку:

Хочу вам трішки розповісти про фізичні якості, що розвиваються засобами легкої атлетики:

Серед багатьох видів вправ, що сприяють фізичному розвитку учнів велика роль належить легкоатлетичним видам. Адже, різні види метань, бігу, стрибків, є складовою частиною більшості уроків фізичної культури. Відомо, що хороша легкоатлетична підготовка сприяє досягненню значних успіхів в різних видах спорту.

Багато легкоатлетичних рухів та вправ з дитинства супроводжують людину в повсякденному житті, і тому є одними із найбільш поширених у побуті та фізкультурних заняттях.

Деякі легкоатлетичні вправи є основою різних тестів і нормативів для оцінки фізичної підготовленості людини.

Заняття легкоатлетичними вправами мають значне оздоровче значення: вони добре впливають на розвиток всіх органів і систем організму людини. Ряд авторів стверджують, що з допомогою легкоатлетичних вправ, при умові їх регулярного виконання, повністю розв'язується задача гармонійного фізичного розвитку школярів всіх вікових груп .

Легка атлетика має велике значення як прикладний вид, також за її допомогою розвиваються основні фізичні якості: витривалість, сила, швидкість, спритність, гнучкість.

В процесі занять легкоатлетичними вправами набуваються уміння та навички швидкого переміщення у просторі, координації рухів, раціо­налізації виконання різних фізичних вправ. Підлітки, що займаються легкою атлетикою, набувають спеціальні знання з техніки виконання фізичних вправ, основ організації занять, режиму особистої гігієни, харчування, праці.

Легка атлетика сприяє веденню здорового способу життя. Правильне проведення занять і змагань позитивно впливає на формування особистості людини, розвиток позитивних моральних якостей (волі, цілеспрямованості, наполегливості та ін.).

Легка атлетика в різних державних та галузевих стандартах, тестах, шкільній програмі займає досить значне місце.

В загальноосвітній школі протягом навчального року учні виконують комплекс тестових завдань для визначення рівня їх фізичних якостей (спритності, швидкості, витривалості, гнучкості, сили, швидкісно-силових ).

Під час вивчення легкої атлетики враховуються найсприятливіші вікові та анатомофізіологічні періоди розвитку організму школярів; розкривається значення занять фізичними вправами для здоров'я учнів; розвиваються основні фізичні якості та рухові здібності; формуються вміння і навички здорового способу життя, проведення активного відпочинку; формуються знання, вміння і навички дотримання особистої гігієни, загартування, запобігання травматизму, дотримання правил техніки безпеки.

Дякую за увагу! До побачення!



08. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Доброго дня усім! Сьогодні ми з вами продовжуємо вивчати легку атлетику.

Давайте виконаємо комплекс загально-розвивальних вправ. Дотримуйтеся правил ТБ.


А зараз ми поговоримо про легкоатлетичні види.

Види легкої атлетики прийнято поділяти на п’ять розділів: ходьбу, біг, стрибки, метання і багатоборства. Кожен з них, у свою чергу, поділяється на різновиди.

Ходьба                                                                   Спортивна ходьба – це циклічний локомоторний рух помірної інтенсивності, який складається з чергування кроків, при якому спортсмен повинен постійно здійснювати контакт з землею, і при цьому винесена вперед нога повинна бути повністю випрямлена з моменту торкання землі і до моменту вертикалі.

Біг                                                                                               Біг поділяється на короткі (100, 200, 400 м), середні (800 і 1500 м), довгі (5000 і 10 000 м) і наддовгі дистанції (марафонський біг – 42 км 195 м), естафетний біг (4 х 100 і 4 х 400 м), біг з бар’єрами (100 м – жінки, 110 м – чоловіки, 400 м – чоловіки і жінки) і біг з перешкодами (3000 м). Змагання з бігу – один з найстаріших видів спорту, за яким були затверджені офіційні правила змагань, і були включені в програму з перших олімпійських ігор 1896 року. Для бігунів найважливішими якостями є: здатність підтримувати високу швидкість на дистанції, витривалість (для середніх і довгих), швидкісна витривалість (для довгого спринту), реакція і тактичне мислення.                                          Результати в бігових дисциплінах на стадіоні вимірюються з точністю до 1/100 секунди, в шосейному бігу – з точністю до 1/10 секунди.

Стрибки                                                                     Стрибки поділяються на вертикальні (стрибок у висоту і стрибок з жердиною) і горизонтальні (стрибок у довжину та потрійний стрибок).                                        Стрибок у висоту з розбігу – дисципліна легкої атлетики, що відноситься до вертикальних стрибків технічних видів.  Змагання зі стрибків у висоту відбуваються в секторі для стрибків, обладнаному планкою на вертикальних основах і місцем для приземлення. Спортсмену на попередньому етапі і у фіналі дається по три спроби на кожній висоті.                                                                        Стрибок з жердиною – дисципліна, що відноситься до вертикальних стрибків технічних видів легкоатлетичної програми. Вимагає від спортсменів стрибучості, спринтерських якостей, координації рухів. Стрибок з жердиною серед чоловіків є олімпійським видом спорту з Першої літньої Олімпіади 1896 року, серед жінок – з Олімпійських ігор 2000 року в Сіднеї. Входить до складу легкоатлетичного  багатоборства.                                                        Стрибок у довжину – дисципліна, що відноситься до горизонтальних стрибків технічних видів легкоатлетичної програми. Вимагає від спортсменів стрибучості, спринтерських якостей. 

Метання                                                                            Метання – штовхання ядра, метання списа, метання диска і метання молота. У 1896 р. в програму ігор включили метання диска і штовхання ядра; в 1900 р. – метання молота, в 1906 р. – метання списа.

Багатоборства                                                                     Багатоборства – десятиборство (чоловічий вид) і семиборство (жіночий вид), які проводяться протягом двох днів поспіль у наступному порядку. 

Десятиборство. Перший день: біг 100 м, стрибок у довжину, штовхання ядра, стрибок у висоту і біг 400 м; другий день: біг 110 м з бар’єрами, метання диска, стрибок з жердиною, метання списа і біг 1500 м.

Семиборство. Перший день: біг 100 м з бар’єрами, стрибок у висоту, штовхання ядра, біг 200 м; другий день: стрибок у довжину, метання списа, біг 800 м. 

Дякую за увагу! На все добре!



07. 04. 2022

Тема: "Легка атлетика"

Доброго дня усім! Сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчення нового модуля «Легка атлетика».

Ознайомтеся, будь ласка, із самим терміном «Легка атлетика»

 

Легка атлетика є олімпійським видом спорту. До неї включені спортивна ходьба, бігові види, пробіги, багатоборства, технічні види і кроси. Її по праву називають королевою спорту, так як вона вважається наймасовішим видом спорту. У 1912 році була заснована Міжнародна асоціація легкоатлетичних федерацій зі штаб квартирою в Монако.

 

Легка атлетика: історія розвитку

Легка атлетика – це дуже древній вид спорту, про що говорять чисельні археологічні знахідки. Самим раннім легкоатлетичним видом є біг. Зародився цей вид спорту в Стародавній Греції. Греки, до речі, всі фізичні вправи називали атлетикою, ділячи її на «важку» і «легку». До важкої атлетики вони відносили вправи, які розвивали силу, а до легкої ті, які розвивали витривалість і спритність. Перший олімпійський легкоатлетичний чемпіон – Короібос, який отримав даний титул в 776 році до н.е. До речі, цей рік і вважається датою народження легкої атлетики.

 

Сучасна історія цього виду спорту починає своє обчислення з 1837 року, коли відбулися змагання з бігу на 2 км дистанції в місті Регбі. Пізніше в його програму включили біг на короткі дистанції, метання ваги, біг з перешкодами, стрибки в висоту і довжину з розбігу.

 

З метою популяризації легкої атлетики в 1865 році заснували Лондонський атлетичний клуб, а в 1865 році – Любительську атлетичну асоціацію. Бурхливий її розвиток пов’язаний з Олімпійськими іграми 1896, коли їй відвели найбільше місце.

 

Правила:

 

Переможцем вважається команда або спортсмен, що показали найкращі результаті в фінальних технічних дисциплінах або фінальних забігах.

Кількість учасників визначається регламентом змагання, причому жінки і чоловіки беруть участь в різних стартах.

Стадіони бувають відкритого і закритого типу, часто поєднані з футбольним полем. Відкритий стадіон складається з секторів для технічних дисциплін і 400 м доріжки, поділеної на 9 доріжок. Закритий стадіон складається з 200 м доріжки з 4-6 секторами.

 

Види легкої атлетики:

 

Спортивна хода. Ноги спортсмена постійно контактують з землею. Дистанції бувають 10 000 м, 20 000 м, 30 000 м і 50 000 м.

Біг. Він представлений такими видами – біг на довгі дистанції, біг на середні дистанції, спринт, естафета і бар’єрний біг.

Стрибки. Діляться на горизонтальні (потрійний стрибок, стрибок в довжину) і вертикальні (стрибки з жердиною, стрибки у висоту).

Метання. Спортсмени переміщують снаряд на максимальну відстань від себе. Види – метання ядра, кидок м’яча або гранати, метання диска, молота або спису.

Багатоборства. Включає в себе змагання одного виду дисципліни або декількох видів спорту.

Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою

Пам'ятай і завжди виконуй!

1. При сильному вітрі, зниженій температурі та підвищеній во­логості повітря необхідно збільшити час на проведення розминки.

2. Взуття повинне мати підошву, яка унеможливлює ковзання.

3. Не перетинати зони бігу, стрибків, метання під час занять на них інших осіб.

4. Проведення занять на спеціально обладнаних бігових до­ріжках, поверхня яких рівна й неслизька. Доріжка повинна продовжуватись не менше, ніж на 15 м за лінію фінішу.

5. Під час бігу на короткі дистанції при груповому старті необхідно бігти по своїй доріжці.

6. Виключити різку миттєву зупинку.

7. Не бігти по біговій доріжці за годинниковою стрілкою.

8. Ретельно розрихляти пісок у стрибковій ямі - місці призем­лення.

9. Не виконувати стрибки на нерівному, рихлому або слизькому грунті. Не приземлятися на руки.

10. Граблі та лопати не залишати в місцях занять.

11. Граблі класти на землю зубцями донизу, шиповки - шипа­ми донизу.

12. Готуючись до метання, оглянути місцевість і впевнитись у відсутності людей у робочій зоні.

13. Не подавати снаряди для метання кидком.

14. Не стояти праворуч від метаючого, якщо він метає правою рукою, та ліворуч, якщо він метає лівою рукою.

15. Снаряди для метання збирати тільки з дозволу вчителя.

Дякую за перегляд, а зараз виконайте, будь ласка, розминку



Дякую! На сьогодні все, бувайте!

 




05. 04. 2022

Тема: "Волейбол"

Доброго дня, дітки! Сьогодні ми з вами завершуємо вивчення волейболу у 6 класі, тому для оцінки ваших знань ви мате виконати підготований мною тест.

Заходьте за посиланням і вперед до роботи!

Будьте уважні, на виконання дається лише одна спроба.

join.naurok.ua

Код доступу 3530106

Бажаю успіху!!!



31. 03. 2022

Тема: "Волейбол"

Фізкульт-привіт усім! Сьогодні ми попрацюємо над передачею мяча обома руками зверху від стіни.Повторіть, будь ласка, правила ТБ під час виконання вправ та виконайте зарядку.


А зараз переглянте відео по темі:



На сьогодні все. Дякую за увагу! 




29. 03. 2022

Тема: "Волейбол"

Доброго дня, дітки! Ми з вами продовжуємо удосконалювати основні навички волейболу, а саме: прийом мяча обома руками знизу та передача обома руками зверху. Повторіть, будь ласка, правила ТБ під час виконання вправ та виконайте зарядку.

Вимоги безпеки під час проведення занять:

• Суворо дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках фізкультури.

• Проводити заняття у спортзалі разом з учителем чи його заступником.

• На уроці фізкультури учні повинні бути одягнені тільки у спортивну форму, нігті коротко обрізані, волосся підібране.

• Взуття має бути з гумовою підошвою.

•У місцях стрибків необхідно мати гімнастичні мати.

• Не виконувати вправи на приладах без страхування.

• Не стояти поблизу гімнастичного приладу під час виконання учнем вправ.

• При виконанні вправ поточним методом слідувати з інтервалом.

• При виконанні стрибків приземлення має бути м'яким з поступовим присіданням.

• Не виконувати вправи, маючи вологі долоні.

• Після занять потрібно мити руки з милом.

• Бути уважним при виконанні вправ, переходах від приладу до приладу.

• Перед виконанням вправ на приладах перевірити закручення гвинтів.

• Спортивна форма завжди має бути чистою.

• Взуття має відповідати розміру, що носить учень.

• При поганому самопочутті, пошкодженнях, запамороченнях, болях в серці, печінці, шлунково-кишкових розладах терміново звертатись до викладача.

Не дозволяється:

• Заходити в спортивний зал без спортивною взуття.

• Вживати жувальну гумку на уроці.

• Носити на уроках фізкультури ланцюжки, обручки та годинники.

• Штовхати у спину учня, який біжить попереду.

• Підсідати під гравця, який вистрибує.

• Робити підніжки, чіплятися за форму.

 

А зараз давайте виконаємо комплекс загально-розвивальних  вправ:


Дякую за виконання!

А зараз продивіться уважно відеоролик на задану тему:


Повторіть, будь ласка, передачу мяча обома руками зверху:


При можливості повторюйте, будь ласка, побачені сьогодні вправи.

Дякую, що відвідали фізкультуру! Бувайте!





25. 03. 2022

Тема: "Волейбол"

Доброго дня, дітки! Сьогодні ми з вами будемо відпрацьовувати верхню та нижню прямі подачі мяча Повторіть, будь ласка, правила ТБ під час виконання вправ та виконайте зарядку.


Дякую! А зараз передивіться, будь ласка, як правильно виконуються подачі мяча.


Дякую за перегляд! При можливості намагайтеся виконувати побачені вправи.
На сьогодні все, дякую, що були зі мною! До нових зустрічей! Мирних вихідних вам!




24. 03. 2022

Тема: "Волейбол"

Доброго дня усім! Сьогодні ми з вами будемо удосконалювати прийом мяча обома руками знизу. Повторіть, будь ласка, правила ТБ під час виконання вправ та виконайте зарядку.

Молодці!!!
А зараз перегляньте ще один відеоролик, звертайте увагу на теніку виконання волейбольних елементів.

Дякую за увагу!

До побачення!





22. 03. 2022

Тема: "Волейбол"

Доброго дня, дітки! Ми з вами продовжуємо відпрацьовувати основні навички волейболу, а саме: прийом мяча обома руками знизу. Повторіть, будь ласка, правила ТБ під час виконання вправ та виконайте зарядку.

Вимоги безпеки під час проведення занять:

• Суворо дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках фізкультури.

• Проводити заняття у спортзалі разом з учителем чи його заступником.

• На уроці фізкультури учні повинні бути одягнені тільки у спортивну форму, нігті коротко обрізані, волосся підібране.

• Взуття має бути з гумовою підошвою.

•У місцях стрибків необхідно мати гімнастичні мати.

• Не виконувати вправи на приладах без страхування.

• Не стояти поблизу гімнастичного приладу під час виконання учнем вправ.

• При виконанні вправ поточним методом слідувати з інтервалом.

• При виконанні стрибків приземлення має бути м'яким з поступовим присіданням.

• Не виконувати вправи, маючи вологі долоні.

• Після занять потрібно мити руки з милом.

• Бути уважним при виконанні вправ, переходах від приладу до приладу.

• Перед виконанням вправ на приладах перевірити закручення гвинтів.

• Спортивна форма завжди має бути чистою.

• Взуття має відповідати розміру, що носить учень.

• При поганому самопочутті, пошкодженнях, запамороченнях, болях в серці, печінці, шлунково-кишкових розладах терміново звертатись до викладача.

Не дозволяється:

• Заходити в спортивний зал без спортивною взуття.

• Вживати жувальну гумку на уроці.

• Носити на уроках фізкультури ланцюжки, обручки та годинники.

• Штовхати у спину учня, який біжить попереду.

• Підсідати під гравця, який вистрибує.

• Робити підніжки, чіплятися за форму.

 

А зараз давайте виконаємо комплекс загально-розвивальних  вправ:

Комплекс вправ на місці (ЗРВ) 

      1. В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахил голови вперед,

2 – назад,

3 – вліво,

4 – вправо.

     2. В. п – те ж саме.

1-2-3-4 кругові оберти головою вліво,

1-2-3-4 – вправо.

     3. В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей.

1-2-3-4 кругові оберти в плечових суглобах вперед,

1-2-3-4 – назад.

    4. В. п – стійка ноги нарізно, ліва рука вгорі, права внизу.

1-2 відведення рук назад,

3-4 зі зміною положення рук.

    5. В. п – стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми.

1-2 відведення зігнутих рук назад,

3-4 відведення прямих рук з поворотом тулуба вліво,

5-6 назад,

7-8 – вправо.

    6. В. п – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед.

1-8 - кругові оберти тулубом вліво- вправо (млинок).

    7. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-2-3-4 - кругові оберти тазом вліво,

5-6-7-8 – вправо.

    8. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил до лівої ноги,

2 – до землі,

3 – до правої,

4 – в. п.

    9. В. п – стійка ноги разом, руки на поясі.

1 – випад вперед правою ногою,

2 – в. п.,

3 – лівою ногою,

4 – в. п.

    10. В. п – основна стійка.

1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги,

2 – присід, руки вперед,

1 – нахил,

4– в. п.

    11. В. п – стійка ноги нарізно, права позаду, руки в сторони,

1 - мах лівою вперед - вгору,

2 - в.п.

    12. В. п – основна стійка.

1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони,

2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою,

3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони,

4 -  в. п.

Дякую за виконання!

А зараз продивіться уважно відеоролик на задану тему

При можливості виконуйте, будь ласка, побачені сьогодні вправи.

Дякую, що відвідали фізкультуру! Бувайте!




18. 03. 2022

Тема: "Волейбол"

Фізкульт-привіт, дорогі шестикласники! Сьогодні ми з вами продовжуємо працювати над передачею м’яча двома руками зверху.

Давайте виконаємо розминку і до роботи!

Комплекс загально розвиваючих вправ на місці 

    1. В. п. – о. с.

1-2 - права рука вгору, ліва вниз. Ривки руками.

3-4 - ліва рука вгору, права вниз. Ривки руками.

   2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1-3 - "ножиці" прямими руками перед собою.

4 - В.п.

    3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-2 – поворот тулубу вліво, руки в сторони.

3-4 – поворот тулубу вправо.  

    4. В. п. – о. с. руки на пояс.

1 – випад правою, руки в сторони.

2 – стрибком зміна положень ніг, руки вгору.

3 – стрибком зміна положень ніг, руки в сторону.

4 – В. п.

    5. В. п. – о. с. руки на пояс.

1 – присід, руки за голову.

2 – стрибком широка стійка ноги нарізно, руки в сторону.

3 – стрибком присід, руки за голову.

4 – в. п.

    6. В. п. – о. с.

1-2 – піднімаючись на носки, нахил назад, руки вгору, голову назад.

3-4 – в. п.

   7. В. п. – о.с.

1 – упор присів.

2 – упор стоячи.

3 – упор присів.

4 – в. п.

    8. В. п. – о. с.

1-4 – нахил тулуба вправо.

5-8 – нахил тулуба вліво.

    9. В. п. – о. с.

1-8 - стрибки на правій.

1-8 - стрибки на лівій.

1-8 – стрибки на двох.

МОЛОДЦІ!

При можливості виконуйте, будь ласка, хоча б деякі елементи вправ, які ви зараз побачите.


Дякую за увагу та будьте здорові! Мирних вихідних!




17. 03. 2022

Тема: "Волейбол"

Вітаю вас, шановні шестикласники! Сьогодні ми з вами будемо працювати над передачею м’яча двома руками зверху.

Зараз повторюємо правила ТБ під час виконання вправ та виконуємо комплекс загально-розвивальних вправ.

1. В.п. (вихiдне положення) – стiйка ноги нарiзно.

Коловi рухи руками:

4 - рази вперед,

4 – назад.

Повторити 10–12 разiв.

2. В.п. –стiйка, пальцi рук переплетенi за спиною.

1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих);

3–4 – в.п. (видих).

Повторити 10–12 разiв.

3. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки в сторони.

1-4 - Повороти тулуба вправо

5-8 - повороти влiво, не вiдриваючи п’яти вiд землi.

Повторити 4 рази у кожну сторону.

4. В. п. – стiйка ноги нарiзно.

Почерговi нахили в сторони по одному разу.

1- Нахил улiво: лiва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається влiво.

2 - Нахил вправо: права рука за спиною рухається влiво, лiва рука над головою рухається вправо.

Повторити 20 разiв у кожну сторону.

Дивитись прямо, тулуб не повертати.

5. В. п. – о.с.

Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати вiльнi маховi рухи вперед–вгору – назад–вгору з максимальною амплiтудою, не доторкаючись до землi. Намагатися зберiгати рiвновагу. За опору не триматись.

10 рухiв кожною ногою.

6. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки внизу.

Нахили вперед та назад, поступово збiльшуючи амплiтуду рухiв.

Нахил уперед: ноги в колiнах не згинати, пальцi рук тягнуться до землi. Нахил назад: руки вiдвести в сторони–вверх–назад, подивитися вверх.

7. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати коловi рухи, не торкаючись пiдлоги, вправо та влiво, по 4 рази в кожну сторону.

Повторити 10–12 разiв правою й лiвою ногою.

8. В. п. – о.с.

1 – упор присiвши;

2 – упор лежачи;

3 – упор присiвши;

4 – о.с.

Повторити 8–10 разiв.

9. В. п. – стiйка: ноги широко, нахилити тулуб уперед, руки в сторони. Виконувати повороти тулуба («млин»).

20 разiв у кожну сторону.

10. В. п. – упор лежачи.

1 – опускаючи таз, прогнутись, подивитись вверх;

2 – пiдняти таз, подивитись на колiна.

Повторити 10–12 разiв у середньому темпi. Руки не згинати.

11. В. п. – упор лежачи позаду.

1 – пiдняти таз, прогнутись, подивитись назад;

2 – в.п.

Повторити 10–12 разiв у середньому темпi.

12. В. п. – упор лежачи.

Робити плавнi, але досить швидкi, рухи тазом униз–уверх (амплiтуда 10–15 см.) таким чином, щоб пальцi нiг на 1–2 см. вiдривались вiд опори (пiдстрибували).

Повторити 10–20 разiв.

13. Повторити те ж саме у вихiдному положеннi «упор лежачи позаду».

 Дякую за виконання!

А зараз подивіться, будь ласка, основновні вправи для відпрацювання передачі мяча двома руками зверху.


На сьогодні все. Дякую за увагу! 




15.03.2022

Тема: "Волейбол"

Добрий день, дорогі дітки! Сьогодні ми з вами продовжуємо освоювати волейбол, в умовах дистанційного навчання. Для початку прошу повторити правила ТБ під час виконання вправ.

А зараз виконуємо комплекс ЗРВ:

Комплекс ЗРВ 

1. В.п. (вихiдне положення) – стiйка ноги нарiзно.

Коловi рухи руками:

4 - рази вперед,

4 – назад.

Повторити 10–12 разiв.

2. В.п. –стiйка, пальцi рук переплетенi за спиною.

1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих);

3–4 – в.п. (видих).

Повторити 10–12 разiв.

3. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки в сторони.

1-4 - Повороти тулуба вправо

5-8 - повороти влiво, не вiдриваючи п’яти вiд землi.

Повторити 4 рази у кожну сторону.

4. В. п. – стiйка ноги нарiзно.

Почерговi нахили в сторони по одному разу.

1- Нахил улiво: лiва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається влiво.

2 - Нахил вправо: права рука за спиною рухається влiво, лiва рука над головою рухається вправо.

Повторити 20 разiв у кожну сторону.

Дивитись прямо, тулуб не повертати.

5. В. п. – о.с.

Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати вiльнi маховi рухи вперед–вгору – назад–вгору з максимальною амплiтудою, не доторкаючись до землi. Намагатися зберiгати рiвновагу. За опору не триматись.

10 рухiв кожною ногою.

6. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки внизу.

Нахили вперед та назад, поступово збiльшуючи амплiтуду рухiв.

Нахил уперед: ноги в колiнах не згинати, пальцi рук тягнуться до землi. Нахил назад: руки вiдвести в сторони–вверх–назад, подивитися вверх.

7. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати коловi рухи, не торкаючись пiдлоги, вправо та влiво, по 4 рази в кожну сторону.

Повторити 10–12 разiв правою й лiвою ногою.

8. В. п. – о.с.

1 – упор присiвши;

2 – упор лежачи;

3 – упор присiвши;

4 – о.с.

Повторити 8–10 разiв.

9. В. п. – стiйка: ноги широко, нахилити тулуб уперед, руки в сторони. Виконувати повороти тулуба («млин»).

20 разiв у кожну сторону.

10. В. п. – упор лежачи.

1 – опускаючи таз, прогнутись, подивитись вверх;

2 – пiдняти таз, подивитись на колiна.

Повторити 10–12 разiв у середньому темпi. Руки не згинати.

11. В. п. – упор лежачи позаду.

1 – пiдняти таз, прогнутись, подивитись назад;

2 – в.п.

Повторити 10–12 разiв у середньому темпi.

12. В. п. – упор лежачи.

Робити плавнi, але досить швидкi, рухи тазом униз–уверх (амплiтуда 10–15 см.) таким чином, щоб пальцi нiг на 1–2 см. вiдривались вiд опори (пiдстрибували).

Повторити 10–20 разiв.

13. Повторити те ж саме у вихiдному положеннi «упор лежачи позаду».

 Дякую за виконання!

А зараз ознайомтеся, будь ласка, ще раз із основними правилами волейболу. Переходьте за посиланням і повторюйте раніше вивчений матеріал.

Дякую за увагу! До нових зустрічей!













Фізична культура

11.02.2022

Тема: "Волейбол"

Доброго дня, діти! Сьогодні ми з вами продовжимо освоювати модуль "Волейбол». Давайте повторимо правила ТБ на уроці.

Виконаємо розминку:

Комплекс загально розвиваючих вправ на місці 

    1. В. п. – о. с.

1-2 - права рука вгору, ліва вниз. Ривки руками.

3-4 - ліва рука вгору, права вниз. Ривки руками.

   2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1-3 - "ножиці" прямими руками перед собою.

4 - В.п.

    3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-2 – поворот тулубу вліво, руки в сторони.

3-4 – поворот тулубу вправо.  

    4. В. п. – о. с. руки на пояс.

1 – випад правою, руки в сторони.

2 – стрибком зміна положень ніг, руки вгору.

3 – стрибком зміна положень ніг, руки в сторону.

4 – В. п.

    5. В. п. – о. с. руки на пояс.

1 – присід, руки за голову.

2 – стрибком широка стійка ноги нарізно, руки в сторону.

3 – стрибком присід, руки за голову.

4 – в. п.

    6. В. п. – о. с.

1-2 – піднімаючись на носки, нахил назад, руки вгору, голову назад.

3-4 – в. п.

   7. В. п. – о.с.

1 – упор присів.

2 – упор стоячи.

3 – упор присів.

4 – в. п.

    8. В. п. – о. с.

1-4 – нахил тулуба вправо.

5-8 – нахил тулуба вліво.

    9. В. п. – о. с.

1-8 - стрибки на правій.

1-8 - стрибки на лівій.

1-8 – стрибки на двох.

Дякую! Сьогодні я хочу ознайомити вас з деякими цікавими фактами про волейбол:

1. Волейбол з'явився відносно недавно. Його винахідником вважають Вільяма Моргана, викладач фізичного виховання, який вперше в 1895 році запропонував своїм учням нову гру.
2. Спочатку для гри використовували тенісну сітку та баскетбольний м’яч, а число учнів які були залучені в грі не обмежувалось. Нову гру Вільяма Морган назвав «мінтонет» і лише через рік вона одержала нову назву — «волейбол».

Буддійські монахи грають волейбол

Інфо-лого У волейбол грають навіть буддійські монахи

3. У 1900 році був створений перший, спеціально розроблений м'яч для цього виду спорту. До цього в грі як правило використовували баскетбольний м'яч.
4. Колись волейбол грали тільки в закритому приміщенні, а пляжний волейбол з'явився лише у 1920-х в Каліфорнії.
5. Хоча в 1924 році волейбол був продемонстрований в якості неофіційного заходу під час Олімпійських ігор в Парижі, він не був введений як офіційний вид спорту на олімпіаді аж до 1964 року. А пляжний волейбол визнали олімпійським видом спорту лише в 1996 році.
6. Волейбол доволі фізично виснажливий вид спорту, адже кожен гравець команди за гру робить понад 250 стрибків.

Доманє завдання:

Дотримуватись рухового режиму дня.

Дякую за увагу! Гарних вихідних та доброго здоровя всім! До зустрічі!




10.02.2022

Тема: Волейбол

Добрий день, дорогі дітки! Сьогодні ми з вами продовжуємо освоювати волейбол, хоч ви і знаходитеся дома. Для початку прошу повторити правила ТБ під час виконання вправ.

А зараз виконуємо комплекс ЗРВ:

Комплекс загально розвиваючих вправ на місці №2

    1. В. п. – о. с.

1-2 - права рука вгору, ліва вниз. Ривки руками.

3-4 - ліва рука вгору, права вниз. Ривки руками.

   2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1-3 - "ножиці" прямими руками перед собою.

4 - В.п.

    3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-2 – поворот тулубу вліво, руки в сторони.

3-4 – поворот тулубу вправо.  

    4. В. п. – о. с. руки на пояс.

1 – випад правою, руки в сторони.

2 – стрибком зміна положень ніг, руки вгору.

3 – стрибком зміна положень ніг, руки в сторону.

4 – В. п.

    5. В. п. – о. с. руки на пояс.

1 – присід, руки за голову.

2 – стрибком широка стійка ноги нарізно, руки в сторону.

3 – стрибком присід, руки за голову.

4 – в. п.

    6. В. п. – о. с.

1-2 – піднімаючись на носки, нахил назад, руки вгору, голову назад.

3-4 – в. п.

   7. В. п. – о.с.

1 – упор присів.

2 – упор стоячи.

3 – упор присів.

4 – в. п.

    8. В. п. – о. с.

1-4 – нахил тулуба вправо.

5-8 – нахил тулуба вліво.

    9. В. п. – о. с.

1-8 - стрибки на правій.

1-8 - стрибки на лівій.

1-8 – стрибки на двох.

Для закріплення правил гри у волейбол пропоную вам пройти тест. Візьміть, будь ласка, аркуш паперу, ручку і виконайте завдання.  

ЗАПИТАННЯ №1 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Піонербол – це гра, яка підводить до .. __________ (Варіанти:Баскетболу, Волейболу, Бейсболу) 

ЗАПИТАННЯ №2 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Під час гри у піонербол використовують?_____________ (Варіанти:Ключку і м‘яч, М‘яч і сітку, М‘яч і кошик) 

ЗАПИТАННЯ №3 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Який має бути склад команди?__________ (Варіанти:2-5 чол,, 3-7 чол., 10-12 чол.) 

ЗАПИТАННЯ №4 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

У грі використовують волейбольний м‘яч, вага якого?_________ (Варіанти:250-260 г, 260-270г, 280-300 г) 

ЗАПИТАННЯ №5 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Під час гри у піонербол м‘яч треба:________________ (Варіанти:Впіймати, Відбити, Нічого не робити) 

ЗАПИТАННЯ №6 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Із яких частин складається гра у піонербол?________ (Варіанти:Партій, Таймів, Періодів) 

ЗАПИТАННЯ №7 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Розміри ігрового майданчика?_______ (Варіанти:9х9 м, 9х18 м, 12х18 м) 

ЗАПИТАННЯ №8 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Як гравці переміщуються по майданчику в наступну зону?__________________________ (Варіанти:Проти годинникової стрілки, За годинниковою стрілкою, Як заманеться) 

ЗАПИТАННЯ №9 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Ігрове поле поділяється сіткою , висота для юнаків та дівчат?_____________ (Варіанти:215 та 200 см, 224 та 220 см, 243 та 224 см) 

ЗАПИТАННЯ №10 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Скільки кроків може зробити гравець з м‘ячем під час гри у піонербол?__________________ (Варіанти:4 кроки, Не більше 3 кроків, Будь-скільки) 

ЗАПИТАННЯ №11 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Скільки дотиків м‘яча може бути між гравцями однієї команди?_ (Варіанти:2, 3, 4) 

ЗАПИТАННЯ №12 з вибором правильної відповіді у текстіБалів: 8%

Хто має право першої подачі?________________ (Варіанти:За бажанням, За жеребкуванням, Кого обере суддя) 

 

Всім велике дякую! Ну і прошу по можливості відпрацьовувати техніку прийому і передач волейбольного мяча.

 

До побачення! Гарних вихідних та доброго здоров’я всім!

  




08.02.2022

ТемаВолейбол

Доброго дня, дорогі діти! Сьогодні ми з вами продовжимо працювати над модулем «Волейбол» в умовах дистанційного навчання.

Вимоги безпеки під час проведення занять:

• Суворо дотримуватись вимог техніки безпеки на уроках фізкультури.

• Проводити заняття у спортзалі разом з учителем чи його заступником.

• На уроці фізкультури учні повинні бути одягнені тільки у спортивну форму, нігті коротко обрізані, волосся підібране.

• Взуття має бути з гумовою підошвою.

•У місцях стрибків необхідно мати гімнастичні мати.

• Не виконувати вправи на приладах без страхування.

• Не стояти поблизу гімнастичного приладу під час виконання учнем вправ.

• При виконанні вправ поточним методом слідувати з інтервалом.

• При виконанні стрибків приземлення має бути м'яким з поступовим присіданням.

• Не виконувати вправи, маючи вологі долоні.

• Після занять потрібно мити руки з милом.

• Бути уважним при виконанні вправ, переходах від приладу до приладу.

• Перед виконанням вправ на приладах перевірити закручення гвинтів.

• Спортивна форма завжди має бути чистою.

• Взуття має відповідати розміру, що носить учень.

• При поганому самопочутті, пошкодженнях, запамороченнях, болях в серці, печінці, шлунково-кишкових розладах терміново звертатись до викладача.

Не дозволяється:

• Заходити в спортивний зал без спортивною взуття.

• Вживати жувальну гумку на уроці.

• Носити на уроках фізкультури ланцюжки, обручки та годинники.

• Штовхати у спину учня, який біжить попереду.

• Підсідати під гравця, який вистрибує.

• Робити підніжки, чіплятися за форму.

 А зараз давайте проведемо комплекс загально-розвивальних  вправ:


1. В.п. (вихiдне положення) – стiйка ноги нарiзно.

Коловi рухи руками:

4 - рази вперед,

4 – назад.

Повторити 10–12 разiв.

2. В.п. –стiйка, пальцi рук переплетенi за спиною.

1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих);

3–4 – в.п. (видих).

Повторити 10–12 разiв.

3. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки в сторони.

1-4 - Повороти тулуба вправо

5-8 - повороти влiво, не вiдриваючи п’яти вiд землi.

Повторити 4 рази у кожну сторону.

4. В. п. – стiйка ноги нарiзно.

Почерговi нахили в сторони по одному разу.

1- Нахил улiво: лiва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається влiво.

2 - Нахил вправо: права рука за спиною рухається влiво, лiва рука над головою рухається вправо.

Повторити 20 разiв у кожну сторону.

Дивитись прямо, тулуб не повертати.

5. В. п. – о.с.

Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати вiльнi маховi рухи вперед–вгору – назад–вгору з максимальною амплiтудою, не доторкаючись до землi. Намагатися зберiгати рiвновагу. За опору не триматись.

10 рухiв кожною ногою.

6. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки внизу.

Нахили вперед та назад, поступово збiльшуючи амплiтуду рухiв.

Нахил уперед: ноги в колiнах не згинати, пальцi рук тягнуться до землi.

Нахил назад: руки вiдвести в сторони–вверх–назад, подивитися вверх.

7. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати коловi рухи, не торкаючись пiдлоги, вправо та влiво, по 4 рази в кожну сторону.

Повторити 10–12 разiв правою й лiвою ногою.

8. В. п. – о.с.

1 – упор присiвши;

2 – упор лежачи;

3 – упор присiвши;

4 – о.с.

Повторити 8–10 разiв.

9. В. п. – стiйка: ноги широко, нахилити тулуб уперед, руки в сторони. Виконувати повороти тулуба («млин»).

20 разiв у кожну сторону.

10. В. п. – упор лежачи.

1 – опускаючи таз, прогнутись, подивитись вверх;

2 – пiдняти таз, подивитись на колiна.

Повторити 10–12 разiв у середньому темпi. Руки не згинати.

11. В. п. – упор лежачи позаду.

1 – пiдняти таз, прогнутись, подивитись назад;

2 – в.п.

Повторити 10–12 разiв у середньому темпi.

12. В. п. – упор лежачи.

Робити плавнi, але досить швидкi, рухи тазом униз–уверх (амплiтуда 10–15 см.) таким чином, щоб пальцi нiг на 1–2 см. вiдривались вiд опори (пiдстрибували).

Повторити 10–20 разiв. 13. Повторити те ж саме у вихiдному положеннi «упор лежачи позаду».

А зараз ознайомтеся, будь ласка, ще раз з правилами гри.

Правила гри

Основна відмінність шкільного волейболу від дорослого — це висота натягу сітки. Якщо в офіційних правилах висота сітки зафіксована на рівні 243 см, то для дітей до 14 років не рекомендується піднімати її вище 220 см, а для старшокласників — вище 235 см. Також школярам рекомендується грати з полегшеним м’ячем В іншому ж правила гри однакові, і далі ми розберемо їх по пунктам. Зупинимося і на популярній дитячій грі, різновиді волейболу — піонерболі.

Волейбол — гра енергійна і рухлива, але не контактна, а комбінаційна. У великому волейболі кожен гравець команди має чітку спеціалізацію на майданчику. Цей вид спорту дуже корисний для загального фізичного розвитку дітей, а також конкретно для таких якостей, як швидка реакція, впевнена координація рухів, сила і стрибучість. Як у будь-якій командній грі, успіх залежить в узгодженості дій гравців. Кращого результату доб’ється дружна і злагоджена команда, яка вміє координувати свої дії — як в нападі, так і в захисті.

Ця гра з м’ячем добре відома практично всім, зі шкільної лави, або зі студентства. Важливим є те, що волейбол, не будучи супер популярним видом спорту у вболівальників, не будучи комерційно розкрученим, є зате грою істинно народною. В яку дорослі і діти з задоволенням грають в години дозвілля, відпочинку: на природі, на пляжі. Такий всенародної популярності сприяють доступність інвентарю, можливість грати навіть невеликою компанією і, звичайно ж, простоту засвоєння правил гри.

Правила і сенс гри в кількох фразах

Основні правила волейболу коротко можна описати наступними словами — дві команди по шість (в ідеальному варіанті) гравців грають на одному полі, розділеним навпіл сіткою. Перемогу здобуває та сторона, яка пропустить менше м’ячів, що впали на свою частину поля. Таким чином, мета полягає в тому, щоб перекинути м’яч на половину суперників таким чином, щоб вони не зуміли його відбити, і він вдарився об підлогу (або про землю). І постаратися запобігти те ж саме на своєму боці.

Щоб змагання в цьому було чесним і зрозумілим для всіх, в правилах є кілька обвинувачених особливо нюансів. За офіційно прийнятим правилам волейболу, кожна команда, не повинна торкатися м’яча більше трьох разів. Тобто четвертий удар одного з гравців повинен бути обов’язково направлений на сторону суперника. При цьому один гравець не має права торкатися м’яча кілька разів поспіль. Сітки стосуватися теж всім категорично забороняється. Дотримуватися ці правила в шкільних умовах, вирішувати вчителю. Про всіх інших нюансах правил — далі.

Трохи історії

У волейболу, також як і у баскетболу, є конкретна людина-винахідник. Більш того, винахідники баскетболу і волейболу навіть були особисто знайомі один з одним. Волейбол придумав Вільям Дж. Морган, вчитель фізичного виховання з міста Холиоке (штат Массачусетс). У 1895 році йому прийшло в голову натягнути тенісну сітку в спортзалі, на двометрової висоті, і запропонувати учням поперебрасивать через неї м’яч. Спочатку Морган назвав нову гру «мінтонет». А з подачі професора Альфреда Хальстеда, який побачив демонстрацію нової гри на межколледжевской конференції, вона отримала своє остаточне назва — «волейбол».

За кілька десятиліть гра поширилася по всьому світу, і в 1949 році відбувся перший в історії чемпіонат світу серед чоловіків. Першою чемпіонський титул виграла збірна СРСР. У 1964 році волейбол був вперше включений в програму Олімпійських ігор. Першими в історії олімпійськими чемпіонами також стали радянські волейболісти, а серед жінок — збірна Японії.

Частина гравців збірної СРСР 1949 року — перші в історії чемпіони світу з волейболу.

З роками удосконалювалася тактика гри. Була відточена зв’язка «прийом-пас-удар». Нападаючий удар у професійних гравців став настільки потужним, що треба було ставити блок 2-3 гравцями. Були винайдені «обманні удари», знижки м’яча і «короткий удар» — напад з низького пасу.

У 1995 році волейбол відзначив свій 100-річний ювілей, а з 1996 року його різновид — пляжний волейбол — також стала олімпійським видом спорту.

Загальні положення правил

в волейбольних матчах матч грається в три або в п’ять партій, і для перемоги в окремої партії потрібно набрати 25 очок. Якщо підсумок матчу залишається спірним і після чотирьох партій, то п’ята грається до 15-ти очок. Одне очко нараховується команді в наступних ситуаціях:

§  Якщо м’яч вдарився об підлогу на стороні суперника.

§  Якщо суперник зробив невдалу подачу (в сітку або в аут).

§  Якщо гравець суперника торкнувся сітки.

§  Якщо гравець суперника заступив на чужу половину майданчика, або за лицьову лінію при подачі м’яча.

§  Якщо зроблено подвійне торкання м’яча гравцем суперника, або вони допустили четвертого торкання м’яча.

Хто буде робити найпершу подачу, розігрується кидком м’яча між командами (суддею або від статі).

Право н а першу подачу розігрується між командами кидком м’яча суддею або «свічкою» від статі.

Перехід права на подачу і перехід гравців. Перша команда подає, і в результаті розіграшу виграє очко. Знову подає вона ж, до тих пір, поки друга команда не зможе відіграти одне очко. Коли м’яч знову заб’є перша команда другий, відбувається перехід гравців. Всі члени команди зміщуються за годинниковою стрілкою, займаючи місця своїх сусідів. (Кожна половина майданчика складається з шести зон). Завдяки цьому подачу м’яча здійснює не один і той же гравець вю гру, а всі гравці по черзі. Але при найпершій подачі будь-якої команди переходу не відбувається.


По можливості відпрацьовуйте, будь ласка, основні прийоми гри.

На сьогодні все, дякую за увагу!




Доброго дня учні та шановні батьки, вітаю Вас з Новорічними та Різдвяними святами!

Бажаю Вам міцного здоров*я, миру, злагоди й родинного затишку, щоб справдилися усі очікування та

збулися найзаповітніші мрії!

Ми з вами розпочинаємо дистанційне навчання з 14.01 по 24.01.2021р.


Вчитель Ляхов В.Г. - фізичне виховання
Шановні 6-класники! 
Прошу опрацювати цей матеріал:

Тема: Волейбол
Опрацювати  правила гри у волейбол. Переходьте за посиланням

Виконати ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ:
(дати 1 правильну відповідь)

1. Укажіть розміри волейбольного майданчика.
·         А - 9 м × 9 м
·         Б - 9 м × 18 м
·         В - 7 м × 12 м
2. Назвіть засновника волейболу.
·         А - Нільс Хольгрен
·         Б - Джеймс Нейсміт
·         В - Вільям Морган
3. Скільки гравців знаходяться на одній половині майданчику під час гри?
·         А - 9 гравців
·         Б - 6 гравців
·         В - 7 гравців
4. Із скількох партій складається гра?
·         А - з 2-х або 3-х
·         Б - з 3-х або 5-ти
·         В - з 4-х або 5-ти
5. Як гравці переміщаються по майданчику в наступну зону?
·         А - проти годинникової стрілки
·         Б - як заманеться
·         В - за за годинниковою стрілкою
6. Скільки кроків може зробити гравець з м’ячем під час гри «Піонербол»
·         А – 4 кроки
·         Б – не більше 3 кроків
·         В – будь-скільки
7. Під час гри «Піонербол» м’яч треба:
·         А – Впіймати
·         Б – Відбити
·         В – Нічого не робити
8. Укажіть, чим відрізняється м’яч для гри у волейбол для жінок і чоловіків.
·         А - масою
·         Б - нічим
·         В - за кольором
9. Укажіть, із яких частин складається гра у волейбол (піонербол).
·         А - партій
·         Б - таймів
·         В - періодів
10. Яким повинне бути взуття гравця у волейбол (піонербол)?
·         А – на твердій підошві
·         Б – на м’якій підошві
·         В – не має значення

Домашнє завдання:
Дотримання рухового режиму дня:
Перегляньте відео та виконуйте ранкову гімнастику

Немає коментарів:

Дописати коментар