Шановні батьки та діти, якщо у Вас виникли питання або ж Ви маєте пропозиції чи зауваження стосовно опублікованих матеріалів, пишіть в коментарях або на електронну адресу drychkova87@gmail.com
ДЯКУЮ, ЩО ЗАВІТАЛИ!!!
11 жовтня
математика
Тема:Віднімання чисел. Знак мінус.
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами ознайомимося з новою арифметичною дією, навчимося складати, читати та записувати вирази за малюнками..
налаштуймося для гарної роботи на уроці.
Ми будемо гарно вчитись.
Обіцяєм не лінитись.
Будем гарно працювати.
Математику вивчати.
Назвіть числа від 1 до 9. Від 9 до 1.
Запишіть попереднє до чисел : 3 , 5, 7.
Запишіть наступне до цих же ж чисел.
Перевірте себе :два, чотири, шість.
наступні: чотири, шість, вісім.
А тепер ми ознайомимося з арифметичною дією віднімання.
Покладіть перед собою 5 кружечків.А тепер один кружечок заберіть.
-Скільки кружечків залишилося
.Так, 4. Їх залишилося менше, чим було спочатку, тому що ми вилучили один з них.
У математиці говорять, що вилучити означає відняти.
А щоб позначити це на письмі. використовують знак мінус - .
запишемо вираз.
5 - 1 = 4
Читаємо даний вираз так: від пяти відняти один буде 4.
А тепер попрацюйте з підручником на с. двадцять 7.
Складіть вирази на віднімання за малюнками.
Опрацюйте с. двадцять 8 робочого зошита.Потренуйтеся в написанні знаків мінус та дорівнює.
Щоб краще засвоїти матеріал, перегляньте відео та виконайте запропоновані завдання.
Якщо вам все вдалося виконати. то ви справжні молодці.
Українська мова.
Тема. Повторення вивчених букв.Навчання списувати з друкованого тексту.
Діти, сьогодні ми з вами повторимо вивчені букви та навчимося списувати з друкованого тексту.
щоб гарно працювати на уроці, заспіваймо пісеньку про букви.
а-а-а а яблучка два
о-о-о- сонечко одно.
у-у-у песик на шнурку.
Крок два. Пригадаймо, які звуки позначають ці звуки. Так. голосні. У звуковій моделі ми їх позначаємо кружечком.
Крок три. Діти, чим цікаві букви Ю та Я.
Так, що вони помякшують приголосний, після якого стоять.
Крок 4. Запишіть каліграфічно у зошити великі та малі букви:
А , О , У,ю , я.
Крок 5. Спиши друковані буквосполучення рукописним шрифтом у зошиті на с. двадцять три.
Крок 6. Гра:Створи букву з елементів.
Так, утворилися великі букви А та У.
Якщо ви впоралися з усіма завданнями, то ви спражні молодці.
Я досліджую світ.
Тема.Права дитини.
Діти, сьогодні ми дослідимо, які права та обовязки мають діти в нашій країні.
Крок перший. Що таке права, де вони записані.
Кожна дитина захищена державою, тому має права. Права записані в
Конституції України.
Крок два. Ти - дитина, ти маєш право на імя та громадянство.
відгадайте загадку.
Воно належить тобі, а ним користуються інші.Що це.
Так, це імя.
Кожна дитина має власне імя. прізвище та по батькові. І ніхто не має права це імя спотворювати чи якось змінювати, щоб вам було образливо.
Кожна людина. що народилася і проживає в Україні є громадянином України.
Крок 3.
Перегляньте ілюстрації на с. 19 підручника та поділіться своїми міркуваннями щодо них.
Крок 4.
Перегляньте відео, щоб краще засвоїти матеріал.
Намалюйте малюнок, де відображено ваше право на громадянство.
Покажіть свій малюнок друзям та батькам.
Фізична культура.
Завдання уроку:загальнорозвивальні вправи .
Біг спиною вперед.
Вправи з малим мячем.
Рухливі ігри.
Діти, Виконайте вправи для шиї, рук, тулуба, ніг.
Повторіть кожну вправу 6- 8 разів.
Пробіжіть коло навколо будинку спиною вперед.
Памятайте про правила безпеки під час уроку фізичної культури:
Ротповинен бути порожній.
має бути спортивне взутття та одяг.
Займатися вправами на рівному та чистому місці.
А тепер потренуйтеся кидати малий мяч у горизонтальну ціль.
Для цього перегляньте відео.
27 ЛИСТОПАДА 2021р.
Ф
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Моя сім'я.
І. -Добрий день, мої рідненькі,
поговорим спокійненько.
Ми сімейка невеличка
Усі друзі, я і ти.
Привітаємось,щоб личка
Всі усмішками цвіли
-Сьогодні на уроці ми поговоримо з вами про сім'ю, з'ясуємо значення та зміст відомих вам слів: сім'я, родина, рід.
-Діти ,а ви любите свою сім’ю?Чому?
-Що тут зображено? (Cім’я)
- Як ви здогадалися що це сім’я?
- З кого складається сім’я?
-Отже,сьогодні ми спробуємо з'ясувати значення та зміст відомих вам слів: сім'я, родина, рід
-З кого складається ваша сім’я?
-А у ваших мам і татусів теж є батьки. Як ви їх називаєте?
-Але ваші бабусі і дідусі теж колись були маленькими. І у них теж були свої батьки. А ви знаєте, як повинні їх називати? (прабабусі і прадідусі).
-А у них теж були батьки – ваші прапрабабусі і прапрадідусі.
-Отже, всі, - бабусі, дідусі, прабабусі і прадідусі, прапрабабусі і прапрадідусі, їхні батьки і батьки їхніх батьків – це ваш рід.
Група близьких родичів (чоловік, дружина, батько, мати, діти та ін.), що проживають разом(сім'я).
Група людей, що складаються з батьків, дітей, онуків і близьких родичів, які живуть разом(родина).
Ряд поколінь, що походять від одного предка (рід)
-Розгадай кросворд, використовуючи слова з довідки.
-Сьогодні ми закаріпимо вміння писати вивчені букви, а також продовжимо вчитися списувати з друкованого тексту.
-Спиши за зразком ( в зошит в косу лінію)
ІІІ .-Закінчи речення:
─ Сьогодні на уроці я вчився (вчилася) ... .
─ Найбільше мені сподобалося ... .
─ Я запам’ятав (запам’ятала) ... .
─ Складно було ... .
─ Хочу краще навчитися ... .
-Обери смайлик свого настрою.
26 ЛИСТОПАДА 2021р.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Досліджуємо своє коріння.
І. -Добрий день!
Треба дружно привітатись: «Добрий день!»
Дружно гостям всім сказати : «Добрий день!»
Вліво – вправо повернутись.
Туди – сюди посміхнутись.
-Над чим ми будемо працювати на уроці ви дізнаєтесь, відгадавши загадку та ребус
ІІ. -Отже, на уроці будемо говорити про сім’ю, родину, рід. Навчимося складати родовідне дерево.
-Не тільки дитині, кожній людині потрібна сім’я, в якій би вона почувалася комфортно і затишно. Навіть народна мудрість каже : «Без сім’ї немає щастя на землі». А хто входить до складу сім’ї ? (Мама, тато, брат, сестра). Батьки – найближчі нам люди від яких ми отримали життя. Мама – це ніжність, ласка, тепло – берегиня роду. Тато – впевненість, мужність, сміливість, захист – господар дому. Їхні діти, без яких сім’я не буде по справжньому щасливою. Вони малі помічники, радість для своїх батьків. У кожній сім’ї є ще багато родичів. Тих, які жили колись, і тих, які є сьогодні.
Родичі – люди які належать до одного роду.
-А що таке рід?
-Рід – ряд поколінь, що походять від одного предка; це вся рідня – теперішня й давнішня.
-Сім’я (родина) – це група людей, яка складається із чоловіка, жінки, дітей та інших близьких родичів, які живуть разом під одним дахом.
В Україні проживають різні сім’ї: великі й малі.
1.Вправа крісло автора.
-Розкажіть про свою сім’ю.
2.Вправа пальчиковий театр
-Діти, зараз вивчимо вірш. Відтворимо зміст вірша відповідними рухами.
Оцей пальчик – наш дідусь,
А оцей - бабуся,
Оцей пальчик – наш татусь,
А оцей – матуся,
А цей пальчик буду я!
От і вся моя сім'я!
-Традиційно історію роду показують у вигляді дерева. Як дерево росте від коріння, так і кожен рід тримається на найстаріших його членах, бо саме вони мають великий життєвий досвід, допомагають молодим.
-Родовід – це історія поколінь певного роду, послідовність поколінь.
Відповідно й дерево роду зветься родовідним.
-Створіть родовідне дерево свого роду.
V. -А зараз,заплющіть оченята,на кілька хвилин уявіть себе добрим чарівником. Поміркуйте, що б ви зробили для своєї родини.щоб вона була щаслива?
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема. Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання з ними складів, слів, текстів.
1.-Завдання нині на уроці такі:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати .
Дружно й плідно працювати .
Будемо гарно читати.
Звуко-складові моделі слів будувати,
цікаві вправі та завдання виконувати
-Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння здійснювати звуковий аналіз слова, повторимо вивчені букви та читання з ними.
2. -Пригадайте, які букви та звуки ми з вами вже вивчили? (А, О, У, И, І, Е, Ю, М, Л, Н, Р, В)
1.Гра "Хто що промовляє?".
-Зозуля кує “Ку-ку-ку”
-Голуб воркує “гу-гу, гу-гу, гу-гу”
-Півень кукурікає “Ку-ку-рі-ку”
-Сова кричить “Уу-уу-уу”
-Як ви розпізнаєте птахів ? (за звуками).
-Які це звуки ?(немовні звуки , звуки що зустрічаються в природі)
-За допомогою яких звуків спілкуються між собою люди ?(мовні звуки)
-Якими є мовні звуки ?(голосні й приголосні).
-Назвіть голосні звуки.
-Якими бувають приголосні звуки ?(тверді й м'які звуки)
-Чим позначаються звуки ?(буквами).
-Чим відрізняється звук від букви ?(звуки ми чуємо і вимовляємо , а букви бачимо й пишемо).
2. Звуко - складовий аналіз слів.
3. -Відкрий підручник на с. 60-61 та прочитай спочатку склади, потім слова та речення з буквою Н,н.
4. ПИСЬМО. -Відкрий робочий зошит з друкованою основою на с. 40-41 та напиши склади, слова та речення за поданим зразком.
Тема. Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв'язок дій додавання і віднімання. Побудова відрізків заданої довжини.
І. -Добрий день діти!
Наш девіз − усе узнати,
Вміти добре рахувати.
То ж стараймось − і у путь.
Хай знання із нами йдуть!
-Сьогодні на уроці ми ознайомимося з таблицями додавання та віднімання числа 5, поговоримо про взаємозв'язок дій додавання та віднімання, а також побудуємо відрізок заданої довжини.
ІІ. -Як називаються числа при додаванні? При відніманні?
1. Каліграфічна хвилинка
-Запишіть рядочок цифри 5
3. Математичний диктант
- Подивіться на потяг і порахуйте, скільки в ньому вагончиків?( Запишіть).Запишіть, який вагон знаходиться після третього? (4)
-Майже всі випадки додавання числа 5 вам відомі. Використовуючи переставний закон додавання, складається майже вся таблиця додавання 5. Новий випадок тільки 5+5. Таблиця віднімання числа 5 складається на основі знання зв'язку додавання та віднімання.
Якщо від суми віднімемо відомий доданок, отримаємо невідомий доданок.
Завдання №2
-Складіть та обчисліть вирази. Запишіть у зошит.
Завдання №3
-Виконайте завдання за зразком. Спочатку обчисліть суму, потім від суми відніміть спочатку другий доданок, потім перший доданок. Завдання №4
-Пригадайте, що значить збільшити число - це відняти чи додати? (додати). Це завдання виконайте письмово.
-Розглянемо перший приклад 7-2. Від 7 спочатку відняли 1, буде 6; від 6 відняли ще 1, отримали 5. Скільки ми всього відняли від 7? Число 2 ми віднімали частинами.
-Виконайте це завдання письмово.
Завдання №4.
-Допоможіть лисичці побудувати відрізок завдовжки 5 см. (накресли в зошит)
ІІ. -Зміни, що відбуваються в природі, залежать від того скільки світла і тепла посилає Сонце на Землю. А кількість тепла та світла залежить від того, як високо піднімається Сонце на небі.
-Отже, чим вище Сонце піднімається над Землею, тим тепліше, і навпаки.
-Відгадайте загадку. Без крил літає, ніхто її не бє ,а вона плаче.(Хмаринка.)
-Діти, а хто ще разом з сонечком мандрує по осінньому небі? (хмаринки)
-Який вигляд вони мають?
-На кого вони вам схожі?
-Діти, небо восени найчастіше вкрите низькими шаруватими хмарами. Збільшення вологи в повітрі зумовлює утворення туманів.
-Коли ви піднімете свої голівки і затримаєте свій погляд,то побачите, що вони як кораблики постійно пливуть, пливуть, пливуть…
Гра «З якого дерева листок?».(Діти, знайдіть листок та відгадайте з якого дерева цей листок, порівняйте різні листочки за їх за формою, розміром , кольором).
Гра «Вірю-не вірю»
1. Восени часто мрячить дощик. (Вірю!).+
2. Дні стають довші, а ночі коротші. (Не вірю!).-
3.Над річками, ставками стеляться тумани. +
4.Сонце не так високо ходить по небосхилу. +
5.Осінь розфарбувала дерева лише у зелений колір. -
6. Листя кружляє у повітрі й покриває землю. +
7.Сонце рідко ховається за хмарини. -
8. Птахи прилетіли з теплих країв. -
Гра «Уявляємо осінь».
- А тепер спробуємо уявити осінь, як живу істоту.
- Заплющіть оченята, присядьте тихенько, прислухайтеся і почуєте, як вона крадькома ходить навкруг нас.
- Що чуєте? (Шумлять дерева).
ІІІ. Рефлексія
- Тобі сподобалась екскурсія?
-Що цікавого ти побачив (побачила)?
-Який настрій?
23 ЛИСТОПАДА 2021р.
Математика
Тема. Вирази. Сума. Різниця. Читання і записування виразів, обчислення їх значень.
1. -Добрий день!
-Сьогодні ми з вами будемо продовжувати мандрувати до незвичайної та цікавої країни, яка має назву Математика.Ознайомимося з поняттям "вираз" (сума, різниця), навчимося читати та записувати вирази.
2.-Назви пропущені числа: 1…3…5…7…9
-Яке число йде за числом 9?
-Назвати сусідів чисел: 5, 7, 3, 9.
-Порівняти числа: 7…3, 5…9, 8…8, 3…6.
-Як називаються компоненти при додаванні?
-Як називаються компоненти при відніманні?
3. -На яку ознаку потрібно орієнтуватися, щоб визначити суму та різницю (на знак + чи -)
-Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати над буквою Л,л, читати склади, слова та речення з нею.
ІІ. 1.Повторення вивчених букв. Гра «Впізнай літеру».
- А зараз повторимо, що ми вивчали на минулих уроках.
- Подивіться на малюнки. Тут зображені букви, тільки вони замаскувалися.
- Назвіть букви, що позначають голосні звуки.
- Назвіть букви на позначення приголосного звука.
1.Відгадайте загадки та поєднайте відгадки з звуко-складовими моделями.
⦁Де кінчається алейка,
Стала хатка під дашком,
І живе у ній сімейка
Що годує нас медком. (Вулик)
⦁Сірий, зубастий
По лісу блукає,
Їжу шукає.(Вовк)
⦁Не гіркий, і не солоний,
А солодкий і червоний
Як же зветься цей товстун?
Здогадались? Це... (кавун).
-Підберіть схему до кожної відгадки.
ІІІ. -Отже, ми з вами вивчимо звуки [л], [л'] і букву, яка їх позначає на письмі. Якщо ми це засвоїмо, то перегорнемо наступну сторінку букварика і знатимемо більше і краще.
- Дітки, назвіть, що або хто намальований на малюнку і визначіть де стоїть звуки [л], [л'] – на початку слова, посередині чи в кінці.
(Ластівка, орел, голуб, літак, береза(!), лелека)
2.- А тепер, дітки, назвіть слова, в яких зустрічаємо звуки [л], [л’], але щоб слова не повторювалися.
3. Прочитайте слова, склади та речення на сторінці 58-59
Тема. Ознайомлення з буквою Л, л та її алфавітною назвою.
-Ми продовжуємо працювати з буквою Л,л, будемо вчитися писати цю букву.
- Сьогодні до нас у гості попросилася лісова мешканка, ми уже згадували її сьогодні – це лисичка. І вона принесла із собою нову букву Л. Не забувайте, що звуки [л], [л'] позначаються на письмі буквою "ел".
1. Розглянь форму букви.
- Порівняй малу і велику букви. Чим вони відрізняються? (Лише розміром, форма - однакова).
2. -Відкрий друкований зошит, та попрацюй над письмом великої букви Л.
IV. Підсумок уроку.
- Яку нову букву ми сьогодні вивчали?
- Які звуки вона позначає?
- Пригадайте слова, у яких ця буква позначає звук [л'].
- А в яких словах вона позначає твердий звук [л]?
- Лисичка переконалася, що ви вмієте гарно працювати .
22 ЛИСТОПАДА 2021 р.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Збережемо природу разом!
І. -Добрий ДЕНЬ!
Коли сьогодні я ішла до школи
Мені здавалось, що все співа навколо.
Тріпоче клен листочком зелененьким.
А ось спурхнув горобчичок маленький.
Він попросив мене у вас спитати:
Чи любите природу ви, малята?
-Сьогодні на уроці ми будемо говорити про природу, пригадувати, як саме ми можемо її оберігати, поміркуємо, що саме ми можемо робити для того аби зберегти природу.
ІI. 1. Вправа “Кореспондент”
-Яка нині пора року?
-Який місяць?
-Які зміни в погоді ви помітили за останній тиждень?
-Який сьогодні стан неба?
-Людина – це частина живої природи, яка живе серед природи і бере з неї все необхідне для життя: повітря, воду, продукти харчування, корисні копалини, грунт. Все потрібне на світі, навіть дощик і сніг, сонце ясне і вітер, і струмка тихий біг…
-Чи шкідливі батарейки для природи? Чому? (при розкладанні батарейки виділяють токсичні речовини, які з водою потрапляють до рослин, тобто до нашої їжі, а звідти в організм людини)
ІIІ. -Отже, тема нашого уроку «Збережемо природу разом!
ІV. -Відкрийте, будь ласка, підручник на с. 35.
-То як же ми можемо своїми діями допомогти природі?
-Наприклад:
1.Організація збору макулатури. Якщо у Вас вдома є багато непотрібного використаного паперу принесіть, будь ласка до школи.
2. Даємо друге життя використаним речам. (спробуємо виготовити сумку)
3.Правильно утилізуємо батарейки! (Не викидаємо батарейки у сміття, а збираємо в спеціально відведені для цього ємкості.
V. Перевір свої знання, виконавши завдання вікторини.
Немає коментарів:
Дописати коментар