КОНТРОЛЮЄМО СВІЙ ЧАС ПІД ЧАС РОБОТИ ЗА КОМПЮТЕРОМ
ЗАВДАННЯ З ПРЕДМЕТІВ ДУБЛЮЮТЬСЯ НА БЛОЗІ

1 КЛАС 2 семестр


Вітаю на сторінці 1 класу. 

Шановні батьки та діти, якщо у Вас виникли питання або
 ж Ви маєте пропозиції  чи зауваження стосовно
 опублікованих матеріалів, пишіть в коментарях або на
 електронну адресу  drychkova87@gmail.com
ДЯКУЮ, ЩО ЗАВІТАЛИ!!!

23 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

ЯДС 

Англійська мова 

Математика 

Письмо 

Читання 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Грунт. 

 

Сіли, діти, всі рівненько. 

Посміхнулися гарненько. 😊

Настрій на урок взяли, 

☝Працювати почали. 

 

-Яке сьогодні число? (23)

-Який місяць? (березень)

-Який день тижня? (середа)

-Який сьогодні день: похмурий чи ясний? 

-Чи є сьогодні опади? Які саме? 

-Який сьогодні вітер: слабкий чи сильний? 

-Чи можливе життя без води та повітря? Чому? 

- Як діти можуть дбати про чистоту води і повітря? 

 

👉-Щоб дізнатися тему нашого уроку, ми з вами розгадаємо загадку. 

УВЕСЬ СВІТ ГОДУЮ, А САМ НЕ ЇМ. ВСЕ ТЕРПЛЮ І ДОБРОМ УСІМ ПЛАЧУ. (грунт)


👉-Діти, сьогодні на уроці ми познайомимося з ґрунтом. Ви дізнаєтеся, що це таке, та для чого він нам потрібен



👉👍👎Гра «Правда чи неправда» 

-Ґрунт – верхній, родючий шар землі. 

-У ґрунті ростуть рослини. 

-Птахи живуть у ґрунті. 

-Чим менше в ґрунті перегною, тим вищий урожай. 

-Перегній надає ґрунтові чорного кольору. 

-У ґрунті немає води та повітря. 

-Всі люди повинні берегти ґрунт. 

МОЛОДЦІ 👏 

 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. С. 95

 

Ми навчаємось старанно       

І працюєм залюбки                                                                             

Друзі скажуть бездоганно 

Ми усі- розумники. 😊

 

👉-Давайте пригадаємо. Назвіть 

-Найменше натуральне число 

-Компоненти дії додавання 

-Назвіть число в якому: 

 4 десятки 2 одиниці 

 8 десятків 6 одиниць 

 3 десятки 

 5 десятків 9 одиниць 

 9 десятків 

 

👉Математичний диктант.  

-Запишіть число, яке передує числу 56 

-Запишіть сусідів числа 30 

-Запишіть число, яке наступне до числа 67 

-Запишіть число, яке більше від 30 на 20 

-На скільки більше 50 від 10 

(55  29  31  68  50  40) 

-Візьміть червоний олівець, підкресліть  найменше серед записаних 

-Візьміть синій олівець, підкресліть найбільше серед написаних 

-Візьміть зелений олівець, підкресліть число 6  десятку. 

 

👉Робота за підручником.с.95 

-ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО та виконайте завдання.👇👇👇👀👀

 


 

Завдання 1 



-Завдання 2 

-Завдання 3 Письмово

Завдання 4  Письмово


Завдання 5

-Пригадаємо! 1дм - це 10 см. (10см+4см=14см)

👉-Які завдання вам сподобались? 

- Які завдання були важкими? 


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Анатолій Камінчук “Наша столиця” 

 

👉-Ми продовжуємо з вами подорожувати Батьківщиною, пізнавати її.  

Різні в світі є країни,  

Гарні є і є багаті,  

Та найкраще - в Україні, 

 Бо найкраще - в рідній хаті.  

Ганна Черінь 

👉 - Якими ще словами можна назвати Батьківщину. Які зі слів, ми не згадували на попередньому уроці? (Держава, рідна сторона, своя земля, рідний дім) 

 

- Сьогодні на уроці ми вирушаємо в  уявну подорож рідним краєм. 

 - Ми поїдемо до столиці України.  


-У кожній країні є багато міст, але одне з них - найголовніше - столиця. Таким містом в Україні є Київ. Це старовинне місто. Йому понад півтори тисячі років. Київ стоїть на березі Дніпра - найбільшої річки в Україні.  

У наш час Київ - одне з найбільших і найкрасивіших міст України. 

 

Слово столиця утворилося від слова стіл - так у давнину звався трон, престол. 

 

-Пригадайте, яке звукосполучення позначає буква ї. (йі) 

👉- Прочитайте слова рядками і стовпчиками. Чітко вимовляйте звукосполучення [йі] 

Київ 

 Країна 

 поїзд  

Україна 

поїзд  

доїхали  

Київ  

поїхали 

Україна  

заїхали  

Приїхали 

 країна 

 

-У яких слів немає пари? 


👉Вірш Анатолія Камінчука «Наша столиця»  

-Хто є автором вірша? Який заголовок вірша? 

-Яка погода описується на початку вірша?  

- Де стоїть Київ? Як про це сказано у вірші? Зачитайте. 

- Яка пора року описана?  

-Які слова з тексту це підказують?  

- Які будівлі, пам’ятники згадуються 

 

 круча - високий стрімкий берег; 

храми - будівлі, де відбуваються богослужіння; великі собори, церкви;  

стяг - те саме, що і прапор. 

 

👉-Ми читали твори про нашу Батьківщину - Україну. Але кожен із нас має свою малу батьківщину - місце, де ми народилися, де живуть наші рідні, де ростуть улюблені дерева і квіти… Для багатьох із нас це найкраще місце на Землі. От сьогодні ми й поговоримо про малу батьківщину, яка є в кожного з нас.  

 

- Яке місце зветься малою батьківщиною? Як про це сказано в тексті?  

- Що сьогодні є вашою малою батьківщиною? Прочитайте, як про це сказано в тексті.  

 -Що ви могли б іще додати? 

 

👉-Розкажіть про свою малу батьківщину: 

- Чи можете сказати, яке місце є вашою малою батьківщиною?  

- Де ви народилися? 

 - Де живете?  

- Чим цікаве це місце?  

- Що в ньому особливо подобається? 

 

 

ПИСЬМО 

👉-Сьогодні ми будемо повторювати написання малих літер, в основі яких є спільний елемент - похила лінія із заокругленнями вгорі та внизу. (г, п, т. р) 

 

👉-Запишіть уривок з вірша 

Падав сніг на поріг. 

 Кіт зліпив собі пиріг. 

 

 

👉-Складіть речення з одним словом на вибір: поїхали, заїхали, доїхали, приїхали 

 

👉-Складіть звукову схему до слова Київ. (— • ´ = • —) 

👉-Які два звуки у слові Київ позначаються однією буквою? (Звукосполучення [йі].) 

 

 

👉-Складіть і запишіть речення за поданим початком. Прочитайте початок речення.  

Моя мала батьківщина -…  

- Назвіть свою малу батьківщину. Це і буде закінченням речення. 

 

👉Списування з друкованого шрифту  

- Ще раз знайдіть і прочитайте, що у вірші Анатолія Камінчука «Наша столиця» сказано про Київ. Запишіть. 

На кручах сивого Дніпра 

 Стоїть столиця наша - Київ 

 

 

👉Гра «Закінчи речення»  

Наша країна -….  

Її столиця - ….  

Рідне місто (селище, село) - ….  

- Про що сьогодні читали і розмовляли на уроці? 

 




22 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

Фізкультура 

Математика 

Англійська мова 

Письмо 

Читання 

ФІЗКУЛЬТУРА 

 

Добрий день, дорогі діти! 

Добрий день! 

На вас чекає гарний день. 👋💪

-Сьогоднішній день у нас починається активно. Перегляньте відео, виконайте вправи))) 👇👇👇


 


МАТЕМАТИКА 

Тема. Числа 41-90. Утворення, запис, читання чисел. 

 

Щоб успішно працювала автоматика, 

Безперечно, знадобиться математика. 

І щоб рухались верстати, 

І щоб гроші рахувати, 

Продавати й купувати, 

Треба добре її знати. 

👉1.- Математична розминка. 

-Назвіть числа другого десятка (11,12,13...) 

-Назвіть усі числа, що містять три десятки (31,32...) 

-Назви числа від 16 до 28; від 34 до 46; від 53 до 67. 

-Назви числа наступні після 19, 24, 43, 80, 97; попередні до 32,56,71,87, 99. 

-На скільки 27 більше, ніж 5 (27-5) 

-На скільки 10 менше, ніж 12 (12-10) 


👉2. Порівняй (УСНО) 


👉3.Назвіть подані числа. УСНО 


-Сьогодні на уроці ми навчимось рахувати від 40 до 90, будемо називати і читати ці числа, дізнаємося як вони утворюються. А також розв’язуватимемо вирази та задачі. 


-Перегляньте відео 👇👇👇👀

 

👉4.Робота за підручником. С. 94 

Завдання 1 



Завдання 2 ПИСЬМОВО 



Завдання 3 ПИСЬМОВО. -Пригадайте як обчислювати подібні вирази. Перегляньте відео 👀👇👇👇




Завдання 4 ПИСЬМОВО 

-Що використали для оздоблення торта? 

-Скільки всього було фігурок? (17) 

-Скільки всього було фігурок з чорного шоколаду?(10) 

-Скільки з білого? (?) 

-Яке запитання задачі? (Скільки фігурок з білого шоколаду використали?) 

 


-Що означає число 17? (кількість використаних фігурок) 

-Що позначає число 10? (кількість фігурок з чорного шоколаду) 

-Як знайти решту? (від суми відняти відомий доданок) 

-Яку дію використаємо? 

Ч.ш - 10ф. 

Б.ш - ? 

Всього - 17 

17-10=7 (ф.) 

В:7 фігурок 


Завдання 5 ПИСЬМОВО 

-Пригадаємо: у числі дециметрів стільки, скільки десятків. Сантиметрів стільки, скільки одиниць. 

У числі 15 один десяток і 5 одиниць, тому буде 1дм і 5см. 

 

ГАРНО ПОПРАЦЮВАЛИ))) 👍👍👍


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Твоя Батьківщина -Україна (с.36-38) 

 

Всміхається лагідне сонечко 😊

І дивиться в наше віконечко, 

Проміння своє посилає, 

Нам гарно читати бажає. 

👉1.- Ви вже вивчили всі букви і тепер можете самостійно читати різні твори: оповідання, вірші, казки тощо. 

- А що означає «вміти читати?» 

- Уміти читати - це не тільки вміти поєднувати букви у слова. Це ще й розуміти прочитане, відчувати той настрій, почуття, які хотів передати автор.  

- А хто такі автори? (Автори — це люди, які написали твори. Це письменники і поети) 


👉2.-Сьогодні ми будемо читати твори про нашу Батьківщину. 

-Як ви розумієте, що означає слово Батьківщина? 

 - Як ще можна назвати Батьківщину? (Рідний край, рідна земля. 

- Уявіть собі, що ви зустрілися зі своїм ровесником - іноземцем, який дуже мало знає про Україну. Що ви могли б йому розповісти? 


👉3.Розгляньте малюнок на с. 36 

 - Що ви бачите на малюнку?  

- Чому карта України має такі кольори? (Бо це кольори українського прапора.) 

 - Які державні символи ви знаєте? 

 - Що розташоване в центрі карти? (Герб - тризуб). 

- Що ви про нього знаєте? (Тризуб — державний герб України. Цей знак дуже давній. Він був на нашій землі вже десятки тисяч років тому. Він має багато значень.  Ви вже звернули увагу на те, що слово тризуб має у своєму складі число три? Це число завжди вважалося чарівним. Наші предки вважали, що в гербі число три символізує такі поняття: Вогонь — Вода — Життя. Батько — Мати — дитина. Світло — слово — любов. Мудрість — краса — розум. 


👉4. -Пригадайте, яке звукосполучення позначає буква Щ.  

- Коли вона позначає сполучення твердого [ш] з м’яким [ч’]? (Перед буквою і.) 

 - Прочитайте стовпчики слів. Ведіть очима тільки згори вниз або знизу вгору. 

Кущ 

Кущ 

Кущ 

Лящ 

кущ 

щука щука щока щука щука 

дощик дощик дощик дощик борщик 

ящики ящірка ящірка ящірка ящірка 

- Яке слово «зайве» в кожному стовпчику? 

-Складіть із прочитаними словами речення? 


👉-Прочитайте  вірш Анатолія Костецького «Батьківщина»  

- Як поет розуміє слово Батьківщина?  

-Із чим її порівнює? У яких рядках? 


👉Андрій М’ястківський «Наш рід» с. 37  

- Хто зображений на малюнку? 👆 

-Чим займаються мама й доньки?  

-Що вони вишивають?  

-Що вишивала мама?  

- Про що спитала Марійка? 

 -Чому мама назвала святкову сорочку українською? 

 - Як зветься наша земля?  

- Із чим вона порівнюється?  

- Як слід розуміти поняття наш рід?  

- Які члени родини названі в оповіданні? 

 - Прочитайте в особах розмову Марійки з мамою 

 

ПИСЬМО 

-Сьогодні ми будемо повторювати написання малих літер, в основі яких є спільний елемент — похила лінія із заокругленням унизу. Які саме це літери?(і, ї, и, ш, й, ц, щ). 

👉1.-Отже, запишіть ці літери (Іі, Її, Ии, Шш, Йй, Цц, Щщ) 


👉2. “ Слова розсипалися” -Складіть з букв слова та запишіть їх. 

Нійі             кшиши                 гкилищ                ціинис        

(Іній, шишки, щиглик, синиці) -В слові шишки пишуться три перші літери, які складаються тільки з основного елемента і відрізняються їхньою кількістю: и — дві, ш — три похилі лінії із заокругленням унизу 


👉3. -Зробіть звуко-буквений аналіз слів: Україна, Батьківщина  

(• — — • = • ´ — •)           ( — • = = • — — — • ´ — •) 


👉4. -За допомогою вірша Анатолія Костецького закінчіть речення, додайте слова і запишіть.  

Батьківщина — це труд… (і свято).  

Батьківщина — це мама… (й тато) 


👉5. Прочитайте останнє речення в букварному тексті «Наш рід» (с. 37).  

Україна - як наша рідна хата.  

- Скільки слів у реченні? Як треба писати кожне слово? (Окремо.)  

- Як починаємо писати перше слово? (З великої букви.) Чому? (Початок речення і назва країни.)  

-Який знак стоїть після першого слова? (тире) А в кінці речення? (крапка) 

 

👉-Яку тему почали вивчати? 

 - Які твори читали? Назвіть їхніх авторів.  

- Про що може повідомити заголовок теми? 

-А про що — назва (заголовок) твору? Для чого він потрібний?  

- Ознайомтеся з прислів’ями про Батьківщину. Як ви розумієте слова народної мудрості? 

 Батьківщина — мати, умій за неї постояти.  

Батьківщина краще сонця, дорожче золота. 

 Батьківщину, як і батьків, на чужині не знайдеш 



21 БЕРЕЗНЯ 2022р 

 

ЯДС

Математика

Мистецтво

Фізкультура

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Чому воду називають чарівницею? Як подорожує вода. 

 

-Добрий день дорогі діти! ✋

Усміхніться 😊всім навколо: 

Небу, сонцю, квітам, людям, 

І тоді обов’язково 

День тобі веселим буде! 

-Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо вивчати цікавинки про воду: дізнаємося чому воду називають чарівницею, навчимось робити досліди. 💧💧💧

👉-Давайте пригадаємо: 

-Де зустрічається вода? 

- Для чого вона нам потрібна? 

- В яких станах зустрічається? (твердому, рідкому, газоподібному) 

-Вода є справжнім скарбом . Її називають колискою життя на Землі, бо саме у воді зародилися перші живі організми; невтомною трудівницею,  талановитою художницею природи, наймайстернішим будівельником. А ще з нею можуть відбуватися різноманітні чарівні перетворення. І сьогодні ми в цьому переконаємось. 


👉-ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО 👇👇👇


👉-Чому краплинка 💧не залишилась на землі? 

- Що сталося з краплинками 💦високо у небі? 

- Чому вони знову упали на землю? 

- Як рухалися краплинки? 

Висновок: Вода в природі рухається по замкненому колу. 

 

👉-Уявіть собі, що ми з вами дослідники. Сьогодні перед нами стоїть така мета: виявити, які ж властивості має вода. 

💧Дослід 1. 

-Візьміть дві склянки: одну з водою, іншу - порожня. Перелийте воду з однієї склянки в іншу. 

Висновок: вода текуча. 

💧Дослід 2. 

- Понюхайте воду та спробуйте її на смак. 

Висновок: вода не має ні смаку, ні запаху. 

💧Дослід 3. 

- Опустіть у склянку з водою кольорову трубочку. Чи видно вам, якого кольору трубочка занурена у воду. 

Висновок: вода прозора. 

💧Дослід 4. 

- Всипте у склянку з водою цукор, сіль, крейду, пісок, харчовий барвник. 

Висновок: деякі речовини розчиняються у воді. Вода - це розчинник. 

💧Дослід 5. 

- Воду зі склянок перелити у вазу. Якої форми набула вода? 

Висновок: вода не має власної форми.

-Ви гарно попрацювали 👍👏


МАТЕМАТИКА 

Тема. Порівняння чисел у межах 40.  

 

-Добрий день дорогі діти! Ми продовжуємо вивчати математику. 

Щоб вести кораблі, 

Щоб у небо злітати, 

Треба твердо, як слід. 

Математику знати. ☝

-Сьогодні ми будемо продовжувати вчитися порівнювати числа в межах сотні.  

👉1. УСНО -Назвіть числа до 20 у порядку зменшення. (20,19,18,17...) 

-Назвіть числа третього десятка у порядку збільшення. (21,22,23,24...) 

-Наступне число до числа 18... 

-Попереднє число до числа 11... 

-Назвіть “сусідів” числа 29 

-Назвіть числа, які мають 3 десятки (31,32,33,34...)

 

👉2. Каліграфічна хвилинка. Напишіть числа четвертого десятка (30,31,32,33,34,35,36,37,38,39) 

👉3. УСНО. Назвіть попередні та наступні числа (робота з карткою) 


👉5.Робота за підручником. С.93 

-Перегляньте відео



💤Завдання 1 Усно 💭


💤Завдання 2 Усно 💭



💤Завдання 3 Письмово 

-Скільки легковиків у Максима? 

- А вантажівок? 

-Що сказано про їхню к-ть? 

-Скільки всього іграшкових автомобілів було у Максимка? 

-Яке запитання задачі? 

Легкові - 4 

Вантажні  - ?       

Всього - 9 автомобілів 

9-4=5(ав.) 

В: 5 вантажних автомобілів. 

 

💤Завдання 4 Письмово 


💤Завдання 5 Письмово






ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ 

Тема. Мої улюблені книжки. Вінні-Пух 


- Одне одному всміхнімося 

І мерщій до роботи берімося! 

-Сьогодні ми будемо вчитися малювати героїв цікавого мультика. Подивіться на картинку і дізнаєтеся кого саме) 

-Так, це ВІННІ-ПУХ і його друг П’ятачок. Для роботи вам знадобиться аркуш паперу, простий олівець, гумка, кольорові олівці. 

👀-Перегляньте відео  


-МОЛОДЦІ! Обов'язково збережіть свою роботу для виставки у класі.👍👍👍


ФІЗКУЛЬТУРА








18 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Значення води у нашому житті 


1.Добрий ранок! 

Добрий день! 

Нашу зустріч розпочнем! 

Попрацюєм всі старанно, 

Щоб пройшов урок немарно. 👋

 

👉1.-Давайте пригадаємо: 

-Яке сьогодні число? (18) 

-Який місяць? (березень) 

 -Яка температура повітря?  

-Який стан неба? 

 

-На сьогоднішньому уроці ми пригадаємо,що таке вода, в яких станах буває, та з’ясуємо її значення в природі і житті людини. Ці знання обов’язково вам знадобляться в подальшому житті. 

👉-Перегляньте відео 👇👇👇


👉2. Вода – це основа життя 

-Як ви розумієте даний вислів? (Без води наша планета перетворилася б на пустелю. Усе живе загинуло б. Там де вода,там є життя) 

-Кому потрібна вода? 

-Чи можуть жити без води рослини, тварини, людина? 

-Чому вода дорожча за золото? 

- Як ви зберігаєте воду вдома? 


😉МОЛОДЦІ!👍


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Узагальнення та систематизація вивченого за букварний період.  


Попрацюєм всі старанно, 

Щоб пройшов урок немарно. 😊

-Що ми вивчали попереднього уроку? (Алфавіт.) 

- Повторімо його! 

  • 👉1. Продовжи речення 

В абетці…….букви. (33) 

Звуки поділяються на….(голосні, приголосні) 

Букви від звуків відрізняються…(букви-бачимо, пишемо; звуки-чуємо, вимовляємо) 

Голосних звуків…(6- а, о, у, е, и, і) 

Букви я, ю, є, ї позначають….(2 звуки) 

Два приголосних звуки позначає буква…(щ) 

Не позначає звука буква….(ь) 

Речення складаються зі….(слів) 

В кінці речення ми ставимо….(крапку) 

Речення починаємо писати ….(з великої літери) 

- Ви вже вивчили всі букви, навчилися читати. Тепер можете самостійно прочитати вірші, загадки, оповідання, казки. 

 

👉2. -Розшифруйте слова - анаграми 

кжаї            бьозд             

рукоц           макгу           

кіря              рпаіп              

хртфау          сьдуді          

ньлео            

(Довідка: їжак, олень, дзьоб, дідусь, цукор, фартух, гумка, папір, якір) 

-Знайдіть серед прочитаних слів такі слова, в яких букв більше, ніж звуків; звуків більше, ніж букв.  

-Зробіть звуковий аналіз цих слів. 


👉-Прочитай текст. Розгадай кросворд та ребуси до тексту. 

👉 -До складу  додай один або кілька складів, щоб утворилося слово. 

1: Ло- Га- Те- 
2: Са- Мо-  Ру- 

 ВИ ЧУДОВО ПОПРАЦЮВАЛИ! 👍

 

ПИСЬМО 


Настрій на урок взяли 

Й працювати почали. 

👉-З якої букви починається алфавіт? 
- Якою буквою закінчується? 
- Які букви позначають голосні звуки? 
- Які букви завжди позначають два звуки? 
- Які буквосполучення позначають один звук? 
- Що цікавого ви можете сказати про букви Я, Ю, Є? 
- Що цікавого ви можете сказати про м’який знак? 

 

👉-Спиши каліграфічно. 

Юю Юр лю юл 

Любий, добрий мій дідусю! 

 

👉-Прочитайте прислів’я. Спишіть. Підкресліть голосні букви, що позначають два звуки 

 
Їж, коли дають, біжи, коли б’ють. 

Їв би очима, та живіт не приймає.  

Є де сісти, та нема чого їсти. 

 

👉-Прочитайте. Визначте у словах кількість голосних звуків. Поділіть слова на склади 

 
Буквар, олівець, пензлик, яблуко, аркуш, апельсин.  

-Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова. 

 

👉- Продовжи речення.  

-На уроці я: 

-дізнався(лася)... 

-зрозумів(ла)... 

-я хочу наступного уроку... 



ФІЗКУЛЬТУРА

👉-Перегляньте відео та виконайте вправи)👇👇👇


 




17 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Закріплення вивченого. Звуковий аналіз. Повторення вивчених букв. (с.35)

 

1.Доброго ранку! 

Доброго дня! 

Доброго вечора – нині, щодня! ✋

-Ми з вами вивчили всі букви, які позначають мовні звуки. Таких букв тридцять три. Чи можете ви їх усі назвати, не пропустивши або не повторивши двічі жодної? Давайте спробуємо. 

👉2. - А чи знаєте ви, що в кожної букви є своє місце? Вони шикуються одна за одною в певному порядку. Як зветься таке розташування літер? 

👉-Давайте пригадаємо: скільки в алфавіті всього букв? (33.) 

- Порахуйте букви, що позначають голосні звуки. Скільки їх? (10 — а, о, у, е, и, і, я, є, ю, ї.) 

- Яка буква не позначає звука? (ь.) 

-Яка буква завжди позначає м'який приголосний звук? (й.) 

👉3.-прочитайте українську абетку, правильно називаючи букви. які назви літер закінчуються на [а]? (А, к, х, ш, щ) 


👉4.-Відгадайте загадку. 

 к дерева захищає і на них вона завжди. 

 н звірятко заховає, коли треба, від біди. 

 (Кора – нора) 

- Із яких звуків складається перше слово – відгадка? 

- А друге? 

- Які звуки в них однакові? 

- А які розрізняють значення слів? 


👉5. -Прочитайте вірш. Які гостинці принесла весна? Скільки звуків позначають букви ю, я у назвах гостинців? 

  • 👉-Прочитайте загадки. Розгадайте кросворд.  

    1) Вдень мовчить, вночі гарчить, 
    Хто до господаря йде - знати дає.  
    2) Має славу торохтійки і відомої злодійки. 
    Там, де з’явиться,- умить тиша в зарості біжить. 
    Хто це? Що воно таке? 
    Хто скрекоче «скре-ке-ке»? 
    3) На колір - сірувата, 
    на вдачу - хитрувата. 
    «Кар-р-р»,- гукає, 
    курчат лякає.  
    4) По пеньочку пострибаю - 
    вмить на друзки порубаю.  
    5) Гострі зуби у кота, відкусив він їй хвоста. 
    А вона йому на те: 
    - Завтра хвіст мій відросте.  

 6) Біле поле, чорне насіння; 
хто його вміє, той розуміє, 
Хто його знає, той позбирає.  

7) У червоних чобітках, в білому халаті, 
Навесні він прилетів і сидить на хаті.  
8) У вінку зеленолистім, у червоному намисті 
Заглядається у воду на свою чудову вроду.  


Довідка книжка,  ворона, сокира, собака, ящірка,  лелека, калина, сорока. 


ПИСЬМО 

👉1. -Отже дітки, ми продовжуємо закріплювати уміння писати вивчені літери та робити звуковий аналіз слів. 


👉2. Каліграфічна хвилинка. -Напишіть великі літери  Н, К, Б, В, Д. 

-Напишіть каліграфічно: Рр Рі ро ід од. Рід, родина,  рідня. 

 

👉-Прочитайте слова. Знайдіть «зайве» слово. 

ялина                                       яблуко 

оленя                                       яструб 

язик 

-В якому слові однакова кількість звуків і букв? 

-До якого слова належить звукова схема  = • / —  •/ — • 

  

👉3. -Зроби аналіз слів за зразком. Запиши. 

Слово 

К-ть складів 

Букв 

Звуків 

ялина 

3 

5 

6 

яблуко 

 

 

 

оленя 

 

 

 

язик 

 

 

 

яструб 

 

 

 

щавель 

 

 

 


👉4. -Зі слів кожного рядка складіть речення і запишіть його. Над словами поставте наголос. 

1) ліс, у, весна, прийшла; 

2) одяглися,у, дерева, вбрання,зелене; 

3) над, бджоли, гудуть, квітами. 

 

-Складіть прислів’я. (усно) 

Пташка    своїм    людина -    пір'ям, 

красна    знанням.    а 

(Пташка красна своїм пір'ям, а людина — знанням.) 


👉5. -Запишіть слово і його дію. Підкресліть букву я. Скільки звуків вона позначає? Чому? 

Білченя                            плаває 

зайченя                           бавиться 

лисеня                             стрибає 

листя                               бігає 

каченя                             зеленіє 

 

-Чого навчалися на уроці? 

- Які завдання сподобалися найбільше?  


МАТЕМАТИКА 

Тема. Числа 21-40. Попереднє і наступне числа. Знаходження невідомого доданка. 


1.Щоб урок пройшов немарно 

Треба сісти рівно, гарно. 

Дарма часу не втрачати, 

Думати і працювати. 

-Отож дітки, давайте розпочнемо наш урок з математичної розминки. (усно) 

 

👉2.-Назвіть круглі числа у порядку зростання (спадання) 

 -Назвіть число, що складається з...: 

5 дес. 4 од.;  (54)      7 дес. 6 од.;         6 дес. 9 од.; 

8 дес. 4 од.;        6 дес. 3 од.;         7 дес. 2 од. 

-Знайти суму чисел 10 і 7. 

-Знайти різницю чисел 20 і 1. 

 

-Сьогодні на уроці ми пригадаємо як утворювати та називати попереднє та наступне число, закріпимо знання нумерації чисел 21-40. 


👉3. Каліграфічна хвилинка. -Напишіть число 18. Скільки десятків та  одиниць у числі 18? 

 

👉4.Робота за підручником. С.92 

-Пригадайте,  як отримати попереднє та наступне число? (Щоб отримати попереднє число, потрібно відняти від поданого 1. Щоб отримати наступне число, потрібно до поданого додати 1) 

Завдання 1(усно) 


Завдання 2 (усно) 



Завдання 3 (усно) 



Завдання 4 (усно) 



👉5.-Розв’яжи задачі за короткою умовою. Запиши умову та розв’язання в зошит. 

 

👉6.-Обчисли вирази. Запиши 




-Що на уроці було найцікавішим? 

- Що на уроці було найскладнішим? 


МИСТЕЦТВО 

Тема. Транспорт. Знаки дорожнього руху. 


- Сьогодні в нас урок звичайний, 

Та вчить багато нас чому. 

Хай буде він для нас повчальний! 

За це подякуєм йому! 

-Сьогодні ми з вами будемо вчитися малювати транспорт. 

-Отже, відгадуємо загадки та вчимося малювати! 


👉-Не ящірка і не гадюка, Оця штука, котра стука, Є і хвіст, і голова, А не скажеш, що жива. 

👉-Від села і до села, Де дорога пролягла, Перевозить дім людей – І дорослих, і дітей.

👉-Замість рейок дві дротини Визначають рух машини, Щоби взуті в гуму ноги Не збивалися з дороги. 

👉-В синім небі путь моя,  Швидше всіх літаю я.  Маю крила, хоч не птах.  Люди звуть мене …  

Ти МОЛОДЕЦЬ!




16 БЕРЕЗНЯ 2022р. 


МАТЕМАТИКА 

Тема. Числа 21-40. Круглі числа. Утворення чисел. 


  1. -Доброго ранку, 

Доброго дня! 

Хай плещуть долоньки, 

Тупають ніжки, 

Працюють голівки 

Та сяють усмішки. ✋

-Сьогодні ми продовжуємо знайомитися з утворенням двоцифрових чисел, а також дізнаємося, які числа називають круглими. 

 

👉2.Каліграфічна хвилинка. -Запишіть рядочок цифри 0. Чи належить 0 до натурального ряду чисел? 

👉3. Знайди зайве число (усно) 10, 20, 30, 40, 50, 58, 60, 70, 80, 90..(58) 

Діти, числа, що закінчуються нулем, називають круглими. 


👉-Перегляньте відео👇👇👇


👉4.Знайди помилку (усно) 

40+20=70                               80-40=30 

90-50=40                                10+20=40 

50+10=80                               60-30=30 

80-30=40                                30+40=80 

👉-Назвіть, скільки десятків і скільки одиниць у кожному з чисел. (усно)

👉5. Робота з підручником.  

-Завдання 1 (усно)

-Завдання 2 (усно)


-Завдання 4 (усно)


-Завдання 5 

 

-Про що йдеться в задачі?
-Якою дією будемо розв'язувати задачу? (додаванням)
-Запишіть в зошити розв'язок.
М.с. - 6
В.с. - на 4 більше
 (6+4=10(к))
Відповідь: 4котлети

👉5. Розгадай ребуси (усно) 

               вбур 

100        ли                                              

               лиця 

👉Розкладіть числа на суму розрядних доданків за зразком. Запишіть.



👉Завдання 6 (письмово)


👉6. Розташуй числа в порядку зростання та прочитай слово.  

10  90 40  20  60  70 50  

М  І   Л    О    Д   Ц   О                        

   

-Що найбільше сподобалось на уроці?    

-Які труднощі виникли?       

    

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Алфавіт 


-Подивилися на мене, 

Усміхнулися усі: 

Хто готовий до роботи? 

Хто бадьорий? Молодці. 

-Отже, ми з вами вивчили вже всі літери алфавіту. 











👉- Яку першу букву ми з вами вивчили? (Букву А.) 

- Яке перше слово зуміли прочитати? (А-а-а-а!) 

- Коли змогли прочитати слово мама? (Коли ознайомилися з буквою м.) 

- Що ви пам’ятаєте про м’який знак? (Позначає м’якість приголосних на письмі.) 

- Які ще букви можуть виконувати таку «роботу»? (Букви і, я, ю, є) 

- Букви я, ю, є можуть іще виконувати й іншу «роботу». Яку? (Позначати два звуки.) 

- Пригадайте, які букви можуть позначати тільки два звуки. (Букви ї, щ) 

- Які звуки на письмі позначаються двома буквами? ([дж], [дз], [дз’].) 


👉-Перегляньте відео 👇👇👇


👉-Розгляньте ті сторінки букваря, які ми ще не опрацьовували. Що є на них? 

- Тепер на уроках ми будемо навчатися правильно і виразно читати, ознайомлюватися з літературними текстами та їхніми авторами, вивчати вірші, а також повторювати вивчене про звуки і букви. І почнемо це робити із сьогоднішнього уроку. Сьогодні ми ознайомимось з українським алфавітом. 

В українському алфавіті 33 букви 

👉Робота з підручником. С.34-35 

-Прочитайте вірш

 

 

ПИСЬМО 

  1. 👉Каліграфічна хвилинка. -Запишіть букви, які позначають голосні звуки.(а, о, у, е, и, і) 

-Запишіть букви, які позначають приголосні звуки (6 букв на вибір) 


👉2. - Пригадайте, коли букви я, ю, є позначають два звуки? Випишіть слова в яких букви я, ю, є позначають два звуки. 

Цвях, прислів’я, юшка, зв’язала, людина, поїзд, морквяний, подвір’я, свято, єнот, солов’ї, синє, ялинка. 


👉-Складіть та запишіть речення. Уважно. Літери в словах перемішані. 

В сілі явсто кийжар ньде, орІг і гійСер липіш в сіл. ниВо лисі діп ноюяли. маТ лабу ньті. ийЯк ірзв у томугус ллігі? аТ це дару кабіл! 

 

  1. 👉-Спишіть вірш вставляючи слова з довідки. 

Стрімко вибігли на... 

Дві подружки... 

Дощик їм полоще... 

Звуть цих подружок... 

(Довідка: Гору, білокорі, кіски, берізки) 


  1. 👉-Розшифруй “таємне послання”. Запиши. Користуйся абеткою. 

33 3 22 12 17 

2 1 9 1 32 

6 19 2 21 1 ! 

Дякую всім, хто старанно працював, 

В зошиті гарно писав, 

На всі питання відповідав, 

Знання нові хапав. 👍


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Літаюча кулька


👉-Спочатку розшифруйте слово та дізнайтесь про що будемо сьогодні говорити. 

3     4    1    2   5    6   7 

В    І    П  О  Т   Р  Я 

-Отже, ми продовжуємо вивчати повітря, його значення та властивості. Сьогодні будемо досліджувати повітря.

👉-Перегляньте відео👇👇👇


-Проведіть прості досліди. 

Дослід 1. 

-Помахайте віялом біля обличчя, що ви відчуваєте? 

Висновок. Повітря є навколо нас. Ми його рухали. 


Дослід 2. 

-У ємність з водою покладіть порожню  закриту пляшку. Що відбувається? 

Тепер відкрийте пляшку та занурте її у воду, що помітили? (Із пляшки стали виходити бульбашки.) 

Висновок. Повітря є в порожній пляшці. Воно є скрізь. 

-А чи бачили ми повітря, яке було у пляшці? Чому? 

Висновок. Повітря безбарвне, прозоре. 


Дослід 3. 

Висуньте язичок. Посмакуйте повітря. Що скажете? 

Потягніть повітря у себе носиком. Що відчули? 

Висновок. Повітря не має смаку, воно без запаху. 


Дослід 4. 

-Візьміть повітряну кульку. Надуйте її. Що ви спостерігаєте?  

- Чому кулька збільшилась? Чи залишилося повітря в одному місті? Спробуйте легенько здавити кульку. Що відчуваєте? 

Висновок. Повітря займає весь простір. Воно пружне. 

👉Гра “Так-ні”.  

* Повітря – це частина неживої природи. 

* Повітря можна побачити. 

* Повітря займає весь простір. 

* Повітря немає навколо нас. 

* Повітря не завжди потрібне людям.  

* М’ячик підстрибує, бо в ньому є повітря. 

* Повітря приємне на смак. 

 

👉Вправа « Мікрофон»  

-Сьогодні на уроці я дізнався… 





15 БЕРЕЗНЯ 2022р 


МАТЕМАТИКА 

Тема. Числа 21-40. Утворення, читання, запис чисел. 

  1. -Добрий день дорогі діти!  ✋

-Клас готовий працювати? 

Додавати й віднімати, 

Числа й вирази рівняти, 

Вчасно руку піднімати? 

-МОЛОДЦІ! 

👉2. -Сьогодні ми познайомимося з утворенням двоцифрових чисел. 

-Перегляньте відео 👇


-Спочатку давайте пригадаємо назви геометричних фігур. 


-Повторимо усно склад чисел.


 

  1. 👉3.Каліграфічна хвилинка. Напишіть числа 69 та 96. Як утворилися ці числа? Розкладіть їх на розрядні доданки (60+9, 90+6) 

  1. 👉4.Робота з підручником. С. 90 

Завдання 1. Розгляньте як утворилося число. 


Завдання 2. 


Завдання 5. Розв’яжи задачу. 

-скільки всього коней брало участь у перегонах (3+7=10(к.)) 

-на скільки більше гнідих коней, ніж білих? (7-3=4(к.)) 

-Перевір свої знання (перейди за посиланням, введи код 5481411)👇👇👇

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5481411

👉-Розв’яжи приклади. Запиши. 



НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. Звукосполучення [шч], буква Щ,щ. 

1. -Яким буде урок? (Найцікавішим) 

-Які у мене діти?(Найкращі) 

-Чи готові до роботи?  

-Молодці! 

👉2. -Яку букву ми вчили на попередньому уроці ?(Ф,ф) 

-Який звук вона позначає : голосний чи приголосний?(Приголосний) 

👉3. -На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося про букву щ. Ця літера відрізняється від інших тим, що  завжди позначає не один, а два приголосних звуки одночасно. 

Буква Щ нас зустрічає, щиро щастя всім бажає! 

Буква Щ-тридцята літера української абетки, якою позначаються приголосні звуки (ШЧ)(ШЧ’) 

- Розкажіть про букву Щ! 

А вона така ж, як Ш! 

Тільки в неї, каже Костик,- 

Унизу праворуч хвостик. 

- На що подібна буква Щ?( На гребінець, щітку) 

👉- ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО про літеру щ 


👉4. Робота з підручником.  

-Розгляньте картинку. Що на ній зображено? 

-Підберіть слова до звукових схем (дощ, ящірка, хрущ) 

-Складіть речення відповідно до схеми (під картинкою, речення з 3 слів) 

👉5. -Прочитайте склади та слова 

👉6. -Розгадайте ребуси 

👉7. -Прочитайте вірш 


👉8. -Прочитайте тексти на с. 33 

-Про що йде мова в текстах? 

-Що таке Батьківщина? Як зветься наша Батьківщина? (Україна) 

-Столиця України- місто (Київ) 

-Місто знаходиться на берегах річки (Дніпро). 

 

ПИСЬМО 

- Правило «Буква Щ завжди позначає два звуки /ШЧ/ 


👉1.Каліграфічна хвилинка. 

-Букву Щ пишу старанно, чисто, гарно, бездоганно. Запишіть наступні слова: 

Щ щ щу ще ща щавель щука щебет 


👉2. Складіть та запишіть речення з поданих слів. 

діти У пташок щебіт лісі чули (У лісі діти чули щебіт пташок) 

 

👉3. Запишіть слова. 

КУ                         УКА 

ЛЯ           Щ         ОКА 

ПЛА                      ИТ 

ДО                          ЕБІТ 

 

👉4. Які звуки позначає буква щ? (шч) 

- Наведіть приклади слів із буквою щ. 

-Перевір свої знання (перейди за посиланням, введи код 4095564)

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4095564


Дякую всім, хто старанно працював, 

В зошиті гарно писав, 

На всі питання відповідав, 

Знання нові хапав. 


 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА 



-Оберіть та намалюйте “смайлик” свого настрою.  



 

14 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Лічба десятками. Аналіз задачі.  

1. Добрий день дорогі дітки! ✋ Ми починаємо урок, а на уроці ми … 

Уважні! 

Розумні! 

Організовані! 

Кмітливі! 👦👧

-Сьогодні ви дізнаєтеся, як швидко порахувати велику кількість предметів за допомогою десятків та як правильно записувати числа, що складаються з кількох десятків. 

2. Каліграфічна хвилинка. - Запишіть рядочок числа 10. 

3. -Перегляньте відео. 👇👇👇


4. Робота з підручником. С. 89 

👉Завдання 1.  


👉Завдання 2.  

-Скільки десятків грибів? 

-Скільки десятків яблук? 

- Скільки десятків цукерок? 

-Запишіть числа в зошит. 


👉Завдання 3


-Складемо запитання до задачі. 

Скільки всього пиріжків і ватрушок на таці? (5+4=9 (шт.)) 

-На скільки пиріжків більше ніж ватрушок? (5-4=1 (шт.)) 



5. Продовжи речення👇

-сьогодні я дізнався… 

-мені було цікаво… 

-мені було важко опрацьовувати... 


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Повітря та його властивості

-Перегляньте відео 👇👇👇

-Попрацюй з підручником. с. 80-81. Проведи досліди.



ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ 

Тема. “Кучерявий баранець”. Створення аплікації. 

-Дітки, сьогодні ми з вами будемо робити аплікацію.👀 Приготуйте серветки, клей та малюнок баранчика. Попросіть батьків, щоб допомогли вам намалювати баранчика.


-Молодці. 👍 Обов'язково збережіть свою роботу для виставки у нашому класі.



25 ЛЮТОГО 2022р.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Значення повітря в нашому житті. 

 

1. -Добрий день дорогі дітки! 👋

-Ми починаємо урок, а на уроці ми …  

Уважні! 

Розумні! 

Організовані! 

Кмітливі!  

👉2. -Чи зможуть організми прожити без повітря? Чому? 

-Організми не можуть жити без повітря. 

-Повітря необхідне для дихання рослинам, тваринам, людям. 

-Як людина використовує повітря? 


-Перегляньте відео про повітря. 👇👇👇


https://youtu.be/F7PMg59x76U



 
-Людина використовує повітря в побутових приладах, користується предметами, наповненими повітрям. 

-Яке повітря корисне для дихання? Де воно міститься? 

 


-Організмам для дихання потрібне чисте повітря. Від забрудненого повітря гинуть рослини і тварини, хворіють люди. 

-Без повітря життя неможливе. Для дихання потрібне чисте повітря. 

-Для чого організмам потрібне повітря?

-Як людина використовує повітря?

-Яким повітрям корисно дихати? Чому? 

-Як часто провітрюють твою оселю та класну кімнату? 



НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

Тема. У країні фантазії. Звуки {ф} {ф’}, буква Фф 

   

-Добрий день любі діти! 

 Всміхається лагідне сонечко 

І дивиться в наше віконечко, 

Проміння своє посилає, 

Нам гарно читати бажає. 


-Діти, які звуки ми називаємо голосними? Чим вони відрізняються від приголосних? 

- Яку літеру ми вивчити на минулому уроці? (ц) 

-Діти, сьогодні ми вивчимо нову літеру і звук, який вона позначає. А щоб ви дізналися, яку саме букву вивчимо, пропоную відшукати її у вірші. 


Буква ця – то фантазерка, 

Любить фрукти, феєрверки. 

І фіалки, і фонтани, 

І фортецю, і фазана. 

Фарби різнокольорові, 

Фею й факели казкові. 


-Яка буква зустрічається найчастіше у вірші? (ф) 

-Отже, це буква «еф», вона позначає звук [ф]. 

- Давайте спробуємо її правильно вимовити! 

- Вимовляється з перешкодами. При вимові чути більше шум, ніж голос. Це приголосний, глухий. Він може бути твердим та пом’якшеним. 


-Цей звук на письмі позначають літерою Ф,ф(еф). Також є найменш уживаною літерою українського алфавіту. Ця буква нагадує постать людини, яка стоїть, вперши руки в боки. А звук, що зображує буква, схожий на зітхання стомленої людини. 


-Давайте складемо звукові схеми до поданий слів: ФАРБА,  ФІАЛКА 

-0- - 0                             =00- - 0 


-Знайди букву Ф,ф . Скільки тут букв Фф?👇

АлоповлпіфтмрналаФЇҐЛьтивгянрфдьождяфохзґфгаьмтвєзлффф. 


-Знайди слова з буквою «еф»👇

Муртфарасонмилофермапаразіркафазанпарасолякартафутбол. 


Робота з підручником (ст. 30-31) 👇

-Розгляньте малюнок. -Що зображено на малюнку? 

-Що робить хлопчик? 

-Звукові схеми до яких слів зображено на малюнку? (Фарби, фонтан, фіалки, телефон, фортеця) 

-Складіть речення, яке відповідає схемі речення (хлопчик малює картини, хлопчик намалював веселку і ін) 

-Прочитайте склади і слова. 👇

-Прочитайте текст “Чарівні фарби” 👇

-Як звали хлопчика? 

-Що йому подарували? 

-Що малював хлопчик? 

Словникова робота 

Фабрика – це місце, де щось виробляють (цукерки, одяг). 

Ферма – місце, де живе багато свійський тварин. 

Асфальт – чорна. Смолиста маса для покриття доріг, тротуару. 

-Прочитайте склади на кульках. 

 

-Прочитайте текст “Фантазерка” 

👉Підсумок уроку. 

- З якою буквою ми сьогодні працювали на уроці? 

- Чи вдалося нам навчити нашого гостя? 

- Які завдання вас сподобались найбільше? 

-Що нового ви дізналися на уроці? 


Тема. Письмо великої та малої букв Фф. Письмо буквосполучень, слів і речень. 

👉-Пригадайте, над якою буквою ми працювали на уроці читання? (ц)

- З яких елементів складається? 




- Який звук позначає буква ф? Охарактеризуйте його. ([ф] – приголосний твердий звук) 

- Назвіть слова з літерою ф. (фіалка, фартух, фотоапарат, фікус, фокус, фарба, ферма…) 


👉2. Каліграфічна хвилинка. 

-Напишемо букву Ф:рядок малої та рядок великої. Перегляньте відео 👇👇👇


https://youtu.be/AyJgm9sroIM


-  Записуємо склади: фа, фі, фу, фо, фи, фе. 

👉Робота в зошитах-прописах. (письмо складів, слів і речень з буквою Ф) 


 -Яку букву навчилися писати на уроці? 👦👧

- Які звуки вона позначає? 

-Що для вас було важким? 

-Чи здолали труднощі?  

 



24 ЛЮТОГО 2022 р. 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Повторення вивченого  матеріалу.  

          Узагальнення і систематизація знань учнів по темі « Числа 11-20 » 

 

1. -Добрий день любі діти! 👋

-Чи все необхідне до уроку ви приготували? 

Голова - щоб слухати. 

Вуха - щоб чути. 

Очі - щоб усе бачити. 

Руки - щоб їх піднімати. 

Серце - щоб усе відчувати і сприймати. 

👉2. -Склади і запиши вирази 

-Число 3 збільшити на 7; (10) 

-10 зменшити на 9.(1) 

- Перший доданок — 1, другий доданок — 9. Чому дорівнює сума?(10) 

-Число 2 плюс 8 мінус 9;(1) 

-10 мінус 7 плюс 0.(3) 

👉3. -Запиши «сусідів» числа 9; попереднє число до числа 7; наступне число за числом

👉4. Каліграфічна хвилинка. Запишіть рядочок числа 10. 

- Виконайте завдання за зразком. 👀

👉5. Усно. Яке число зайве? 23, 56, 78, 4, 91, 13, 50 (4)

👉6. Встав пропущені числа. Запиши.


👉- УСНО. Пригадайте: щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

   *  + 7 = 17          

   2 + * = 12             

   5 + * = 15  

👉7. УСНО. Виконай обчислення усно.        

8. Встав пропущені знаки, запиши.

👉6. Усно. Переведіть дециметри в сантиметри і навпаки.

1 дм 3см = ? см           17см = ? дм ? см 

1 дм 5см = ? см           19см = ? дм ? см 

2 дм = ? см                  11см = ? дм ? см 


 

 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 

ЧИТАННЯ 

Тема. Цирк приїхав. Закріплення звукових значень букви Цц, читання з нею. (с.28-29) 

  1. -Добрий день! 👋

Продзвенів і стих дзвінок, 

Починається урок, 

Працюватимем старанно, 

Щоб почути у кінці, 

Що у нашім першім класі 

Діти просто молодці! 

* Скажіть мені, будь ласка, яку букву ми вивчили на минулому уроці? (Букву „це”). 

* Якими звуками вона передається? (звуками [ц], [ц’]). 

* Що ви можете сказати про звук [ц]? (цей звук приголосний). 

* Коли звук [ц] стає м’яким? (коли після нього йде м’який знак, буква і, я) 

* Наведіть приклади слів, коли звук [ц] стоїть на початку, посередині, в кінці слів?  

* В яких словах звук твердий, м’який ? 

Перегляньте відео про букви Цц. https://youtu.be/_9tBPH9rWm4


  2. Мовна розминка.👅

- Для того, щоб гарно читати, ми повинні розчитатись. Виконаємо декілька вправ мовної зарядки.  (Читайте склади з різною інтонацією: весело, сумно, з жалем, здивуванням ) 


 👄3. Гра « Доповни словосполученння »  

Великий камінь – маленький …. (камінець) 

Великий прапор – маленький … (прапорець) 

Великий корінь – маленький …  (корінець) 

Великий гребінь – маленький … (гребінець) 

Великий ремінь – маленький …( ремінець) 

Великий камінь – маленький …. (камінець) 


-Сьогодні ми з вами продовжимо вивчати букву «це»  та її звукове значення. 

-Прочитайте текст "Концерт" 👇

-Хто із звірів виступав у цирку?

 👉4. Гра «Впіймай звук [ц]» (скільки букв Ц є у вірші?) 

              Через ліс – переліг 

              Сюди заєць забіг, 

              Утікав від лисиці – 

              Загубив рукавиці. 

          А ми вовну знайдем, 

          Рукавиці сплетем, 

          Подаруємо зайцю, 

          Хай не мерзнуть пальці.   

 5. Прочитайте самостійно текст на с. 29


Тема. Письмо великої букви Ц

- Порівняємо друковану та рукописну літери «Ц» ).👇

Що у них спільного?
- А що -відмінного?
- Назвіть слова, у яких ми чуємо звук [ц].

- Обведіть по пунктирах елементи літери «це».
-Отже, зараз ми будемо вчитися писати велику літеру Ц. Подивіться відео. 👇👇👇
                                   https://youtu.be/WcuKSYqctdo
-Напишіть рядочок великої букви Ц та рядочок маленької букви ц.
-Спишіть наступне речення собі в зошит. 

Гриць малює олівцем гусеницю з горобцем.

- А тепер попрацюйте в прописах. (напишіть слова тп речення з буквою Цц)

 6. Продовжи речення:

-„Сьогодні на уроці ми читали ...” 

-„На уроці я дізнався ...” 

-„Мені сподобалось...” 


-Обери смайлик, відповідно до свого настрою)\



11 ЛЮТОГО 2022р.

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема. Наше подвір’я. Апостроф. Письмо слів з апострофом.

1.   В добрий день і в добрий час,
Рада діти бачить вас!
–  Ви почули всі дзвінок?
–  Так, він покликав на урок!💤
👋2. –Добрий день діти! Часу не гаємо і урок вже починаємо. 
-Сьогодні на уроці ми познайомимося зі знаком, який є родичем коми.
 - Давайте пригадаємо, яких  родичів коми ми вже знаємо. 

👉2.1 Гра «Зайве слово»
-Знайдіть зайве слово: тато, мама, я, брат, книга, сестра. (книга)
-  Що об’єднує всіх цих людей (вони родичі)
-  Придумайте речення. (У моїй родині є мама, тато і я)
-  За допомогою якого знака можна позначити паузи? (коми)
-  Що стоїть в кінці речення? (крапка)
-  Ось ми пригадали першу родичку коми – крапку.

👉2.2 Розгадайте ребус
а) 7 Я (сім’я)
б) -давайте вимовимо слово сім’я
в) складемо звукову модель слова сім’я  =0 – =0 
-В українській мові є такий знак, який показує роздільну вимову у словах. Він дуже схожий на кому, лише ставиться вгорі. Цей знак називається – апостроф. Стоїть завжди після твердих приголосних, а букви «я», «ю», «є», «ї» після апострофа завжди позначають два звуки. Це  ще один родич нашої коми.
💥Перегляньте відео💥

👉2.3. -Прочитайте вірш про апостроф
Я такий же, як знак розділовий
І відомий шкільній дітворі,
Та в словах української мови
Я пишусь не внизу, а вгорі.
Спробуй лише написати сім’я – 
Зразу стану потрібним і я!

👉РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ
-Розгляньте ілюстрацію на с.16

-Що зображено на картинці?
-Звукові схеми складені до яких слів? (м'ята, подвір'я)
👉2.3 Прочитайте текст "Наше подвір'я"
-Про що розповідається в тексті?
-Які квіти ростуть у квітнику?

👉2.4 –Діти, прочитайте та відгадайте загадки. Зробимо звукові схеми слів-відгадок)
Летів птах, на воду бах, води не змутив і сам полетівт (пір’я  =0 – =0   )
Чорну гадюку візьму я в руку – вона не вкусить ( в’ юн     – =0  ) 
 Цікава в нас  загадка, чотири п’ять додати – ось вам і відгадка.  (дев’ять   – 0 =0 = )

👉2. 5 Прочитайте слова.
👉2
.6 -Прочитаємо текст "М'явко"

-Чи є у тебе домашня тваринка?
-Розкажи про неї.
👉2.5 Напишіть каліграфічно:    ім’я      в’ють      п’є     з’їв
Запам’ятайте!  Буква, яка стоїть перед апострофом, завжди позначає твердий приголосний звук. Букви я, ю, є, ї після апострофа позначають два звуки: [йа], [йу], [йе], [йі].

👉2.5 –А зараз будемо списувати з друкованого шрифту. 
-Спишіть речення, додаючи потрібні слова. 


👉2.6 –А тепер попрацюємо в зошиті з друкованою основою. Напишіть склади, слова та речення подані в зошиті.
👉3. Підсумок уроку
- Чого навчалися на уроці?
- Наведіть приклади слів з апострофом.


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Українська майстерня
👉1. –Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.😊
- Доброго ранку діти!
-Я бажаю вам веселого дня! 
-Я дуже рада вас бачити!
- Вітаю вас! Я хочу, щоб день у вас був щасливим!
👉2. -Сьогодні ми продовжуємо знайомитися з українським декоративно -ужитковим мистецтвом.
-На минулому уроці ми вчилися робити ляльку-мотанку, а сьогодні познайомимося з петриківським розписом. 
-Але, спочатку, подивіться  на картинки, де зображено різновити виробів українського декоративно-ужиткового мистецтва.



 👉2.1 Діти, давайте перевіримо, що ви знаєте про нашу Батьківщину? Дайте відповіді на такі питання .
Як ми звемо рідний край, де ми народилися, живемо? (Батьківщина).
Як називають народ, що населяє Україну? (  українці).
Яке місто  є столицею нашої держави?  ( Київ).
В якій області ми живемо? ( Кіровоградській).
Яка річка протікає через усю Україну? ( Дніпро).
Які гори є в Україні? ( Карпати).
Які є моря в Україні?  ( Чорне море, Азовське море).
Які ви знаєте державні символи України?  (Гімн, герб, прапор).
Які ви знаєте народні символи України?  (калина, верба, вишитий рушник).
МОЛОДЦІ!

👉2.2 Гра «Яка наша Україна?».
- Чи знаєте ви, яка  наша країна – Україна?  Україна -  могутня. А ще яка?
(калинова, квітуча,зоряна, барвінкова, багата, співуча,барвиста, дружня,мила, дорога, гарна, рідна).
👉2.3 –Тепер спробуємо відтворити ПЕТРИКІВСЬКИЙ  розпис. Візьміть аркуш білого паперу, фарби, пензлик, воду.  


💥- Дивимося відео та вчимося 
3. -Я впевнена, що у вас все вийшло. МОЛОДЦІ!!! 
-Свої роботи, обов’язково, принесіть до школи. Ми організуємо виставку ваших робіт у нашому класі.
-Що вам сподобалось?
-Які вироби сподобалися найбільше?
-Чи вийшло відтворити відомий розпис?





10 ЛЮТОГО 2022 р.

МАТЕМАТИКА
Тема. Дециметр. Складання задач різних типів за одним сюжетом. Вимірювання та побудова відрізків.
1. ✋Пролунав дзвінок, 
починаємо урок,
Зробимо в науку крок.
-Добрий день діти! Продовжуємо вивчати математику! 
-Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, якою ще міркою, крім сантиметрів, можна вимірювати довжину, будемо вдосконалювати вміння складати та розв’язувати задачі, вимірювати та будувати відрізки.
💥Відеопрезентація до уроку 💥

👉2.1 – Давайте пригадаємо:👇
- Назвіть числа від 10 до 20, від 20 до10.
- Назвіть найбільше та найменше двозначне число. (99,10)
- Яке число попереднє числу 11 (10), 14 (13),20 (19).
- Яке число наступне за числом 13 (14), 17 (18), 19 (20).

👉2.2 Каліграфічна хвилинка. 
–Запишіть рядочок числа 10
-Пригадайте склад числа 10 (9  і 1, 8 і 2, 7 і 3, 6 і 4, 5 і 5 і т д.)

👉2.3 -Отже, назвіть відомі вам величини довжини, місткості, маси. (см, л, кг)
-а зараз перегляньте відео про дециметр. 

 👉2.4 Робота з підручником. С.81
Завдання №1
-Що зображено на малюнку?
-Яку довжину має маркер?
-Скільки десятків у числі 12 (один десяток)
- Скільки дециметрів вміщується у 12 см? (1дм.)
-Скільки одиниць у числі 12 (2)
-Чи можна замінити 2 см на 1 дм? (Ні, тому що 1 дм – 10 см)
(12см = 1дм і 2 см)

👉Завдання №2
-Виміряй довжини та запиши  в см, у дм і см.
Довжина коричневого відрізка 11см = 1дм 1см
Довжина рожевого відрізка 13см = 1дм 3см
Довжина синього відрізка 12см = 1дм 2см

👉Завдання №3
-Побудуй два відрізка: перший  довжиною 1дм 3см, другий – 1дм 1 см.

💤РУХАНКА💤 


Завдання №4
-Які фрукти та овочі купували у супермаркеті?
-Яка маса груш (7кг), картоплі (5кг), капусти (4кг)?
-Маса якої покупки важча?
-Складемо задачі за даною умовою:
№1
Груш -7кг, на ? більше
Картоплі – 5кг
7-5=2 (кг)
В: груш на 2 кг більше
№2
Груш -7кг, на ? більше
Капусти -4кг
7-4=3(кг)
В: груш на 2 кг більше
№3
Картоплі – 5кг, на ? більше
Капусти -4кг
5-4=1(кг)

💥ВІКТОРИНА💥
3. Рефлексія 
-Продовжіть речення-
Урок навчив мене…
У мене вийшло…
Я тепер знаю…

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
ЧИТАННЯ
Тема. Їжачок – хитрячок. Буква Ї,ї. Позначення зукосполучення {й і} 

1. -Сьогодні ми будемо вивчати незвичайну літеру. На перший погляд це проста літера, але вона має свої секрети. Прослухайте вірш і визначте, яка буква повторюється найчастіше. 
Їжак покликав їсти й пити
Своїх маляток - їжачків.
Та не схотіли їсти діти,- 
Він їхню їжу сам поїв!
Наталя Забіла
-Так це літера “Ї”. Хтось може сказати чим вона незвичайна? 
-Вона має 2 звуки:                                     Ї = Й+І
-На яку літеру вона ще схожа?
(Я = Й+А, Є = Й+Е)
-Ця літа завжди має 2 звуки

👉2. Гра “Мікрофон”
-Назви слова на букву “Ї”
2.1 Робота з підручником.  

-Що зображено на малюнку?
-Звукова схема до якого слова зображена на малюнку? (їжак)
-Складіть речення, відповідно до схеми речення.
👉2.2 Завдання до тексту:
-Прочитай слова з тексту з буквою “Ї”
-Скільки разів у оповіданні зустрічалося слово “їжачок”
-Чому вчить нас це оповідання?
👉2.3 - Гра “Впіймай на гачок”
Знайди зайву букву, слово. Зроби звукову модель слова чи букви.
к, с, м, ї (зайва ї)
є, я, о, ї, ю (зайва о)
улітку, взимку, їжачок, восени (зайве їжачок) 
спить, їстиме, приходить, зайшов (зайве їстиме)

Які ж два звуки об’єдналися, щоб утворити букву ї? ([й] та [і])
Так які два звуки завжди позначає ця буква? ([й] та [і])
👉2.4 -Прочитайте склади та слова з буквою Її.
- Прочитайте текст ЇЖАКИ на с. 15
👉2.5 Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть букви: Аа, Оо, Яя, Уу, Ее, Яя, Юю, Єє.
-Запишіть рядочок букв Її.
-Спишіть скоромовку, с. 15
-Напишіть слова та речення в зошиті з друкованою основою.

💥Виконайте завдання вікторини 💥
3. Рефлексія.
Гра “Мікрофон”
На уроці я вивчи(в) ла..
Я повторив(ла)..
Я запам’ятав(ла)..
Я дізнався(лась)..

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Тема. "Квіткова галявина"
1. - Приємно відчувати лагідні сонячні промені навесні, бачити пробудження землі. Спостерігати як проростають перші квіти. Від них завжди віє свіжістю, бадьорістю, здоров’ям.  Незабаром літо! Як добре було б зараз добре опинитися серед квітів на сонячній  лісовій галявині!  
-Отже, сьогодні ми будемо малювати «Квіткову галявину»
👉-Перегляньте відео до уроку
👉2. Порядок виконання роботи.
 -Візьміть спочатку жорсткі, щетинні пензлі. Бажано мати і м’який, круглий пензель.
-Спочатку великим щетинним пензлем позначте на папері тонку смужку неба;
-Роздивіться малюнок. З’ясуйте, якого розміру зображення квітів, що ростуть ближче,  якого – тих, що вдалині. 
- Яку галявинку вам хочеться зобразити?
-Квітів якого кольору на ній найбільше?
-наберіть  потрібної фарби і покрийте  нею малюнок біля смуги;
-зафарбовуючи нижню частину зображення (ту, що ближче);
- у нижній частині зображення вже добре видно окремі пелюстки і серцевини квітів. Малюйте їх пензлем (щетинним чи круглим) або пальцем;
-на завершення домалюйте стебельця й листочки, а ще можете доповнити свій малюнок зображенням комах (метеликів, бабок)

3. Рефлексія.
Для чого людині потрібні квіти?
Із чим можна порівняти квіти?
Яку користь приносять квіти людям?




9 ЛЮТОГО 2022р.

МАТЕМАТИКА
Тема. Додавання виду 10+4. Складання задач. Вимірювання та побудова відрізків.
1. -Добрий день діти! Продовжуємо вивчати математику.✋
Пролунав дзвінок. 
Ми розпочинаємо наш урок. 
Допитливі в класі діти.
Про все хочуть знати на світі.
2. – Сьогодні на уроці ми будемо вчитися розв’язувати приклади виду 10+4 та розв’язувати задачі різних типів.

💥-Перегляньте відеопрезентацію до уроку 💥

2.1 Каліграфічна хвилинка. ☝
- Запишіть рядочок числа 13.
-Назви сусідів числа 13.
-Що означає цифра 1 у записі числа 13? (десяток) Що означає цифра 3? (одиниці)

2.2 Математичний диктант. 
-Перший доданок 6, другий -3. Обчисліть суму.(6+3)
-Зменшуване 10, від’ємник – 5. Обчисліть різницю.(10-5)
-Збільшіть 12 на 1. (12+1)
-Зменшіть 14 на 1.(14-1)

2.3 Робота з підручником ( с.80)
Завдання №1 👇
-Розгляньте перший малюнок. Скільки копійок ліворуч?(10) Скільки праворуч? (1) Скільки всього копійок? Як записати вираз? (10+1=11)
-Розгляньте наступні малюнки та складіть вирази. Запишіть.

Завдання №2👇

-Що зображено на першому малюнку? (Абрикоси, сливи) Скільки абрикосів?(10) Слив?(7) Складіть та запишіть вираз (10+7=17).
-Складіть та запишіть вирази за іншими малюнками.


Завдання№3
-Скільки олівців на парті? (3) Скільки у коробці? (6)
-Скільки всого було олівців? (3+6=9)
-На скільки менше олівців на парті ніж в коробці?(6-3=3)

Завдання №4
-Прочитайте уважно задачу.
-Про що мова в задачі (про цукерки)
-Скільки шоколадних цукерок? (6)
-Скільки карамельок (?, менше ніж шоколадних)
- Запишіть всі варіанти (усі натуральні числа, менші ніж 6: 1,2,3,4,5)

💥-Виконайте завдання вікторини 💥

-Виконайте завдання в зошиті з друкованою основою.
3. Рефлексія.
-Про які числа дізнались на уроці?
-Що здалося складним?
-Про що хотіли б дізнатися на наступному уроці?

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
ЧИТАННЯ
Тема. Два гноми. Буква Є, є.
1. - Сьогодні до нас завітали цікаві казкові чоловічки.
- Відгадайте загадку і дізнаєтесь, хто ці казкові герої.
На галявинці під тином
Збудував собі хатину
Та й усівся під вікном 
Невеличкий сивий… (гном).
- Чи знаєте ви, хто такі гноми? (Фантастичні, казкові маленькі створіння.) 

2. - Розгляньте ілюстрацію до тексту (с. 12).  
- Скільки гномів зображено на малюнку?
- Де вони знаходяться?
- Кого ви бачите поряд із гномами?
- Який настрій у гномів і звірят?
-  Складіть речення про гномів.
Гноми живуть у лісі.
Гноми дружать зі звірятами.
Гном грає на дудочці.
Гном дбає про зайчика. 

2.1 –Прочитайте текст про гномів, с. 12.
-Про що розповідається в тексті?
-Скільки було гномів? Як їх звали?
-Що відомо про Єрофія? Про Єлисея?
-Як ти думаєш, що саме запропонував Єрофій?

2.2 –Прочитайте текст «Єнотик і Єхидна»
-Який саме момент із неї зображений на малюнку в букварі?
- Чому Єнотик боявся ходити до лісу?
- Кого він зустрів? 
- Чи можна їх назвати друзями?
- Веселі гноми пропонують вам прочитати і порівняти склади. 

ПИСЬМО
Тема. Письмо малої та великої букв Єє. Позначення буквою Є  звукосполучення [й’е].

1. –Про кого ми сьогодні читали?
-З якою буквою працювали?(Є,є)
1.1 Каліграфічна хвилинка.
-Запишіть букви: Аа, Оо, Ее, Уу, Яя, Юю.

2. - Розгляньте велику і малу букви Є, є, порівняйте їхні форми і розмір.
- Порівняйте форму літер Є – С, є – е. Що в них спільне? Чим вони відрізняються? 
- Покажіть літеру руками, викладіть на парті зі шнурочків,  ґудзиків, природного матеріалу, деталей конструктора.

-Запишіть рядочок букв Єє.

2. 1- Як звали гномиків з тексту? (Єрофій, Єлисей) 
- Виконайте звуковий аналіз слів: 
Єрик, =  ●  –  ●  –  , Єсик,=  ●  –  ●  – , Євгенко. =  ●  – –  ● – –  ●    
- Назвіть склади, у яких вимовляється звук [й’]. (Склади [й’е], [й’е], [й’е ].)
- Перед яким звуком він вимовляється? (Перед голосним [е].)
- Звуки [й’] та [е], які вимовляються поряд, утворюють звукосполучення [й’е]. На письмі воно позначається літерою Є.
- Які відомі вам букви виконують на початку слова таку ж «роботу»? (Букви Я, Ю.)

2.2 Гра «Впіймай звуки».👏
Почувши у слові звукосполучення  [й’е], плескайте в долоні. 
-Де вимовляється звук Єє: на початку чи в кінці слова.
- гномик, Євгенко, єнотик, Єрик, заєць, Єсик, звірята, стемніє, запалює, ліхтарик, своє, рятує, чатує, знає, допомагає. 

💥-Виконайте завдання вікторини 💥  

-Виконайте завдання в зошиті з друкованою основою: письмо слів та речень з буквою Єє.
 РЕФЛЕКСІЯ 👩
-Продовжи речення.
• Ми вивчили на уроці нову букву… (велику і малу Є).
• На початку складу буква  Є  позначає… (звукосполучення [й’е]).
• У складах НЄ, ЛЄ, ТЄ, ДЄ буква Є позначає голосний звук … ([е]) і вказує на … (м’якість приголосного звука).

- Зберіть анаграми і прочитайте слова.
тєно       хидєна      геєр        
(єнот)         (єхидна)        (єгер)          

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема. Виготовлення ляльки-мотанки.
Моя лялька-мотанка
Ниточкою змотана,
Оберіг мій на землі,
Талісман мені в житті
- Як ви думаєте, що означає слово "лялька"?
- Який образ виникає у вашій свідомості при слові "лялька"?
- Яка ваша улюблена іграшка?
-Лялька-мотанка здавен була оберегом в українській родині. Кожна матір робила для своєї дитини ляльку, щоб та гралась.
-Сьогодні ми зробимо ляльку-мотанку, яка буде твоїм власним оберегом.





8 ЛЮТОГО 2022р.
МАТЕМАТИКА
Тема. Порівняння чисел. Задачі на різницеве порівняння. Складання нерівностей. Різницеве порівняння іменованих чисел. (с. 79)
1. - Добрий день діти! Вітаю Вас на уроці математики. ✋
Щоб добре все знати, 
ми будемо міркувати.
А також рахувати.
Свій розум розвивати.
2. Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати над порівнянням чисел у межах 20, вправлятися у розв’язуванні задач на різницеве порівняння та у складанні нерівностей.
2.1 Каліграфічна хвилинка
-Продовжи ряд, вставляючи пропущені числа. Запиши.
1, 2,…, 4, 5, …, 7, 8, 9,…, 11, …, 13, …, 15, …, 17, …, 19,… .
2.2 Математичний диктант.👇
-Запиши найбільше одноцифрове число. (9)
-Запиши найменше двоцифрове число. (10)
-Запиши сусідів числа 19. (18, 20)
-Запишіть суму чисел 3 і 5. (8)
-Запиши різницю чисел 7 і 7. (0)👏
2.3 Робота з підручником.
- Відкрийте, будь ласка, підручник на сторінці 79. Розглянемо завдання №1.
- Що зображено на малюнках?👇
- Скільки жолудів на першому малюнку? (12) На другому? (15)
-Запиши ці числа та порівняй. (12<15)
2.4 Завдання №2👇
-Порівняй числа, а, також, число та вираз.
(<, >, >, >, <, >, <, >)
2.5 Завдання №3👇
Фізкультхвилинка. 👯


2.4 Завдання №4
-Про що йде мова в задачі?
-Скільки років Миколці? (8)
-Скільки років Макарові? (7)
-Хто старший? (Миколка)
-На скільки років Миколка старший?
-!!! ПРАВИЛО. Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше, ніж інше, треба від більшого числа відняти менше.
Мик. -8
Мак.- 7       на ?
8-7=1(р.)
В: на 1 рік.
2.5 Завдання №5
-Скільки см жовта смужка? (10см)
-Скільки см червона смужка? (6см)
- На скільки жовта смужка довша за червону? 
-Складіть та запишіть нерівність у зошит. (10 см-6см=4)
2.6 Перевір себе, виконавши завдання вікторини (натисни на посилання) 👇👇👇
3. Рефлексія.
- Що нового Ви дізналися на уроці?
-З чим виникли труднощі?
-Оберіть смайлик свого настрою)


НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (с. 10-11)
Тема. Велике свято.  Буква Ю,ю. Позначення звукосполучення {ЙУ}
1. – Діти, розгадайте загадку, щоб дізнатися з якою буквою ми будемо сьогодні працювати.
Буква ця усім відома: 
перед Я вона стоїть. 
В ній дві палички і коло
 – здогадаєтесь умить. 
Є ця буква в слові “Юля”,
 і в словах “сміюсь, стою”.
 Ой, яка ж вона красуня, ця чудова буква … (Ю).
 –Молодці!👏
2. Отже, сьогодні ми продовжуємо з Вами вивчення букви Ю (звук У).
2.1 Чистомовка 👂👄
Тю – тю – тю – зварили кутю. ТЮ [т’у]
Лю – лю –лю – квіти поллю. ЛЮ [л’у]
Ню – ню –ню – ворону прожену. НЮ [н’у]
2.2 –Промовляємо разом склади. 
2.3 – Давайте пограємо в гру “ Впіймай звук ” 👇
ЮРАСИК 
Звуть мене Юрко, Юрасик,
 стрибунець я, викрутасик,
 і в’юнкий, як в’юн-в’юнок, 
тата Юрія синок.
 Я на конику гарцюю, 
малюків я не лупцюю,
 я Юрась – на букву «Ю», 
знають вдачу всі мою.
-Скільки звуків Ю ви нарахували?
2.4 Робота з підручником (с. 10-11)👇
-Діти, пригадаємо : буква Ю,ю на початку слова, після голосного звука або після апострофа – позначає два звуки Й У.
-Розгляньте картинку в підручнику, с. 10.
–Що на ній зображено? Розгляньте звукові схеми. (Юрко, Юля, люди)
-Спробуйте скласти речення до поданої картинки.
- Прочитайте слова (під картинкою) 
2.5- Прочитайте вірш на с. 10
-Про що йде мова в вірші?
2.6 -Прочитайте текст «Велике свято»
-Про яке свято йдеться в тексті?
-Які традиції святкування Великодня є у вашій сім’ї?
ПИСЬМО
Тема. Письмо малої та великої букв Ю,ю, складів і слів із ними. Списування з друкованого шрифтую Запис речень. Повторення правила вживання великої літери.
– Діти, подивіться на зображення букви Ю,ю, порівняйте їх розмір, форму.👇
 - Порівняйте букву Юю та Оо. Чим відрізняються? 
-Що нагадує буква Юю своєю формою?
2.1 Запишіть рядочок великої та маленької букв Ю,ю.
2.2. Спишіть речення з підручника.👇
2.3 А тепер попрацюємо в зошиті з друкованою основою. (с. 
3. Рефлексія. 
- З якою буквою ви ознайомилися на уроці?
- Покажіть її в абетці.
- Що ви дізналися про цю літеру?
-Наведіть приклади слів із буквою ю.👏

























































































































































































































































































































    

 

Немає коментарів:

Дописати коментар