КОНТРОЛЮЄМО СВІЙ ЧАС ПІД ЧАС РОБОТИ ЗА КОМПЮТЕРОМ
ЗАВДАННЯ З ПРЕДМЕТІВ ДУБЛЮЮТЬСЯ НА БЛОЗІ

1 КЛАС 2 семестр


Вітаю на сторінці 1 класу. 

Шановні батьки та діти, якщо у Вас виникли питання або
 ж Ви маєте пропозиції  чи зауваження стосовно
 опублікованих матеріалів, пишіть в коментарях або на
 електронну адресу  drychkova87@gmail.com
ДЯКУЮ, ЩО ЗАВІТАЛИ!!!

23 БЕРЕЗНЯ 2022р. 

ЯДС 

Англійська мова 

Математика 

Письмо 

Читання 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 

Тема. Грунт. 

 

Сіли, діти, всі рівненько. 

Посміхнулися гарненько. 😊

Настрій на урок взяли, 

☝Працювати почали. 

 

-Яке сьогодні число? (23)

-Який місяць? (березень)

-Який день тижня? (середа)

-Який сьогодні день: похмурий чи ясний? 

-Чи є сьогодні опади? Які саме? 

-Який сьогодні вітер: слабкий чи сильний? 

-Чи можливе життя без води та повітря? Чому? 

- Як діти можуть дбати про чистоту води і повітря? 

 

👉-Щоб дізнатися тему нашого уроку, ми з вами розгадаємо загадку. 

УВЕСЬ СВІТ ГОДУЮ, А САМ НЕ ЇМ. ВСЕ ТЕРПЛЮ І ДОБРОМ УСІМ ПЛАЧУ. (грунт)


👉-Діти, сьогодні на уроці ми познайомимося з ґрунтом. Ви дізнаєтеся, що це таке, та для чого він нам потрібен



👉👍👎Гра «Правда чи неправда» 

-Ґрунт – верхній, родючий шар землі. 

-У ґрунті ростуть рослини. 

-Птахи живуть у ґрунті. 

-Чим менше в ґрунті перегною, тим вищий урожай. 

-Перегній надає ґрунтові чорного кольору. 

-У ґрунті немає води та повітря. 

-Всі люди повинні берегти ґрунт. 

МОЛОДЦІ 👏 

 

МАТЕМАТИКА 

Тема. Десятковий склад числа. Розкладання числа на розрядні доданки. С. 95

 

Ми навчаємось старанно       

І працюєм залюбки                                                                             

Друзі скажуть бездоганно 

Ми усі- розумники. 😊

 

👉-Давайте пригадаємо. Назвіть 

-Найменше натуральне число 

-Компоненти дії додавання 

-Назвіть число в якому: 

 4 десятки 2 одиниці 

 8 десятків 6 одиниць 

 3 десятки 

 5 десятків 9 одиниць 

 9 десятків 

 

👉Математичний диктант.  

-Запишіть число, яке передує числу 56 

-Запишіть сусідів числа 30 

-Запишіть число, яке наступне до числа 67 

-Запишіть число, яке більше від 30 на 20 

-На скільки більше 50 від 10 

(55  29  31  68  50  40) 

-Візьміть червоний олівець, підкресліть  найменше серед записаних 

-Візьміть синій олівець, підкресліть найбільше серед написаних 

-Візьміть зелений олівець, підкресліть число 6  десятку. 

 

👉Робота за підручником.с.95 

-ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО та виконайте завдання.👇👇👇👀👀

 


 

Завдання 1 



-Завдання 2